Fitness Seller

goedkope noten (of andere makkelijke vetbronnen)

Bezoekers in dit topic

riggard

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2006
Berichten
9.246
Waardering
33
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
hallo,

de pinda's begin ik een beetje zat te worden en ik vroeg me dus af, weten jullie nog andere goedkope alternatieven voor pinda's? (geen olieen) dus noten ofzo, het mag niet te duur zijn, want ik eet vrij veel.

het liefst met winkel waar ik het kan kopen ;)

gr Richard

(uiteraard karma voor degene die mij helpt.)
 
cashewnoten => Hema
cashewnoten & notenmengeling (walnoot, hazelnoot, cashew, amandelen ) => Aldi

Jij weet evengoed als ik, dit zijn winkels waar voeding géén drol kost..
 
Studentenhaver van de AH is ook redelijk cheap en ik vind hem zelf heerlijk. Kost iets van €0.79 per zakje van 200 gram.
 
Cashewnoten van Euroshopper kosten ook echt niks.
 
Cashewnoten van Euroshopper kosten ook echt niks.

Die goedkopen zijn toch meestal flink gezout? Of is dat wel te verwaarlozen. Misschien wel ideetje voor wat afwisseling, want cashewnoten zijn top!:thumbs:
 
wat dacht je van gewoon het zout eraf spoelen?
 
Studentenhaver van de AH is ook redelijk cheap en ik vind hem zelf heerlijk. Kost iets van €0.79 per zakje van 200 gram.
alleen dan zit ik weer met die rozijnen en dat zijn geen noten maar vrij snelle carbs = bad combo.

Cashewnoten van Euroshopper kosten ook echt niks.
wil geen gezouten noten.
 
ongezouten cashewnoten, alleen wel iets duurder dan pinda's.
 
Heb vandaag nog een halve kilo ongezouten cashew noten op de markt gehaald, goedkoper en vers(er) dan in de winkel.
 
Wil je perse noten? Anders kan je ook die japanse koekjes proberen. 80gr koolhydraten/100gr waarvan slechts een paar gram snelle suikers. In de AH iets van 80cent voor 350gr geloof ik.
 
Wil je perse noten? Anders kan je ook die japanse koekjes proberen. 80gr koolhydraten/100gr waarvan slechts een paar gram snelle suikers. In de AH iets van 80cent voor 350gr geloof ik.
het moeten vetten zijn ;)
 
Olijfolie is redelijk cheapass + tankt makkelijk weg.
 
Olijfolie is redelijk cheapass + tankt makkelijk weg.
heb liever geen olie, want ik kan echt bijna niets drinken, dan moet ik kotsen.
 
Studentenhaver van de AH is ook redelijk cheap en ik vind hem zelf heerlijk. Kost iets van €0.79 per zakje van 200 gram.

studentenhaver van de aldi vind ik beter qua samenstelling.
 
Zit je aan't infuus of wat?:D
haha, nee, heb gewoon moeite met drinken van dingen, zit beetje tussen m'n oren, van eiwitshakes moet ik al bijna kotsen :roflol:
 
Back
Naar boven