Fitness Seller

Goedkope parfum aanbieders @ marktplaats (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Strider

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
851
Waardering
26
Ik zat wat online 'parfum' webshops te zoeken, en kom steeds uit op een marktplaats aanbieder:

Klik

Alleen die kerel zit heel zwaar onder de winkelprijzen, ik vroeg me af of zoiets betrouwbaar is? Ervaringen?
 
Damn Chanel Allure Sport 22,50. Ik heb 54 betaald.

Zal wel oplichterij zijn denk ik.

Of al die shit is van de vrachtwagen gevallen:p
 
Is van die zooi uit Turkije. Moet dan dezelfde geur voorstellen zit alleen in een ander flesje. Er zit geen spul in om het lang vast te houden. Je kan spuiten wat je wilt voor die 22 euro.
 
k heb nu ook Diesel Fuel For Life gekocht voor 14 euro met 50 ml.. normaal 60 ml voor 70 - 60 euro ofzo.. this namaakm of iets dergelijks maar ruikt goed!
 
Is van die zooi uit Turkije. Moet dan dezelfde geur voorstellen zit alleen in een ander flesje. Er zit geen spul in om het lang vast te houden. Je kan spuiten wat je wilt voor die 22 euro.

hoeft niet, me tante verkoopt zulk spul en het blijft uren zitten. 50ml voor 15 euro omdat er geen patent op zit
 
hoeft niet, me tante verkoopt zulk spul en het blijft uren zitten. 50ml voor 15 euro omdat er geen patent op zit
Wordt jij even flink genaaid door je tante, toen ik op de VBA werkte verkochten veel van die Turken van die 100 ml bottles voor 15 Euro.:p
En was gewoon goed spul, die Hugo Boss ruikte ik aan het einde van de dag nog steeds.
 
Wordt jij even flink genaaid door je tante, toen ik op de VBA werkte verkochten veel van die Turken van die 100 ml bottles voor 15 Euro.:p
En was gewoon goed spul, die Hugo Boss ruikte ik aan het einde van de dag nog steeds.

Betah. Een geurtje die je sowieso de hele dag blijft ruiken is Chanel Allure sport.

Had trouwens testers gekregen van Roberto Cavalli, die ruiken een beetje raar. Beetje vrouwelijk vind ik.
Heeft iemand het geurtje?
 
dit is wel leuk om te lezen nu.

een kennis van mij verkoopt ook deze parffums en t is gewoon de echte parfum in een ander flesje.

De geur blijft ook net zolang en is precies hetzelfde als dat je de dure van de DA ofzo koopt.
 
Handelt iemand erin hier? Zou wel beter zijn om 100ML Boss Bottled te krijgen voor een prikkie.
 
Nu moet ik nog weten of die shit goed blijft hangen;)
 
hey michel ik ben t even aan t navragen
 
Bullshit, die parfums zijn nep en blijven echt niet zo lang hangen als een 'echte' parfum, Er zijn wel verschillende die langer blijven zitten enzo, Je hebt bijv neppen die 5 minuten blijven zitten en je hebt erbij die 2 uur blijven zitten. Heb zelf ook gehad via inkoopacties.net voor 5 euro 1 flesje ofzo, daarna ben ik maar de echte gaan proberen en deze beviel me toch beter.
 
Hier op de markt op zaterdag bijna alles verkrijgbaar voor 6,50 euro. Ik heb de angel. Heb ook de echte gehad, maar die neppe die ik nu heb blijf ik voor mijn gevoel 10x beter ruiken.
 
Hier op de markt op zaterdag bijna alles verkrijgbaar voor 6,50 euro. Ik heb de angel. Heb ook de echte gehad, maar die neppe die ik nu heb blijf ik voor mijn gevoel 10x beter ruiken.

:nowai:

Maar als jij het zegt:p
 
Back
Naar boven