AndroidHealthClinic

Goedkope tonijn gevonden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die vat ik niet?? Dan zit er dus minder tonijn in bedoel je?? Als je kale tonijn hebt of tonijn waarbij je ketchup doet zal de hoeveelheid eiwit niet minder worden in de tonijn.. enige wat anders is is dat per 100 gr. minder tonijn is, omdat die saus ook weegt.
 
ja kan beter alleen tonijn eten dan met ketchup, want met ketchup vind ik echt niet te eten. Maar dat vind ik! :D
ik doe meestal beetje mayo veel peper en wat low salt (without natrium) en dan op brood, tomaatje eroverheen huppa en dat is goed te eten.
 
Originally posted by soulreaver
Die vat ik niet?? Dan zit er dus minder tonijn in bedoel je?? Als je kale tonijn hebt of tonijn waarbij je ketchup doet zal de hoeveelheid eiwit niet minder worden in de tonijn.. enige wat anders is is dat per 100 gr. minder tonijn is, omdat die saus ook weegt.

Ik weet ook niet hoe het komt, maar het is echt zo! De verklaring die je geeft zal ook wel kloppen denk ik...
 
Originally posted by Rob G
Ik eet ook altijd van die zakjes van john west. Tuna with a twist! Erg lekker. Je hebt die zakjes ook met tomaten sausje r door. Alleen dan zit r veel minder eiwitten in...

Die zijn over het algemeen te koop bij AH maar zijn in verhouding heel duur en wat SR zegt telt natuurlijk ook hoe meer toevoegingen des te minder tonijn er daadwerkelijk in zit
 
Ik heb ze van Deep Blue maar je heb ook kant en klare tonijn in blikjes met groente en er zit dan ook saus in alleen je eiwtten zijn veeel minder dus niet goed te doen dan!
 
die blikjes tonijn van de aldi zuigen... is met olie... wel maar 50 cent per blikje..

maja dan betaal ik liever 1.20 bij de edah voor john west op waterbasis....
 
deep blue vind ik perfect, is gewoon een midden klassers. En Tonijn op olie is slecht. Vooral als je elke dag een blikje op eet. schijnt slecht voorm je maag te zijn dat je over paar jaar je maag moeten laten schoonmaken ofzo.
 
Originally posted by Frenkpie
die blikjes tonijn van de aldi zuigen... is met olie... wel maar 50 cent per blikje..

maja dan betaal ik liever 1.20 bij de edah voor john west op waterbasis....

Ja, die misschien... maar je zal ze toch ook wel in water hebben ???
 
Originally posted by Frenkpie
die blikjes tonijn van de aldi zuigen... is met olie... wel maar 50 cent per blikje..

maja dan betaal ik liever 1.20 bij de edah voor john west op waterbasis....

john west is in verhouding veel te duur. Princess vind ikzelf lekkerder (99 cent voor 150g bij de hoogvliet) Deep Blue see is ook zeer goed (75 cent bij C1000) .

Ik heb inmiddells alle merken Tonijn op water geprobeerd. Princess en Deep Blue See zijn naar mijn mening zelfs lekkerder dan John West
 
in een zakje zit volgens mij minder dan in een blik

Belastender:ik meen dat blik beter recyclebaar is dan plastic.
 
Daarom is zakje ook 1/2 goedkoper.

Over milieu praat ik niet, want daar zijn ze hier geen ster in, maar dat betekent niet dat ik mijn zakje laat staan en ga worstelen met mijn blikopener en water wat je ergens moet kwijtraken wanneer ik onderweg ben.
En hij noemde het: gemakzucht!! :D
 
Originally posted by bestoldschool
Daarom is zakje ook 1/2 goedkoper.

Over milieu praat ik niet, want daar zijn ze hier geen ster in, maar dat betekent niet dat ik mijn zakje laat staan en ga worstelen met mijn blikopener en water wat je ergens moet kwijtraken wanneer ik onderweg ben.
En hij noemde het: gemakzucht!! :D

van te voren openen en uitlekken en in een bakje-met-deksel doen?

een beter milieu begint bij jezelf;)
 
dat doe ik ook altijd scighera, maar dat uitlekken... er komt altijd nog sap uit en dat meurt als een jekko in je tas (als je het in je tas stopt)
ik doe er dan nog een boterham zakje omheen :D en wat heb je dan een tonijn uit BLIK in een plastic bak met een boterhamzakje dat ik toch weer weggooi :P dat is belastend :D
 
plastik bakje wat jaren meegaat? zo'n geval wat je bij de blokker/geels/giraffe kan halen, werkt heel goed :) (mijn moeder was die lucht in de koelkast zat)
 
Back
Naar boven