XXL Nutrition

Goedkope visolie

Bezoekers in dit topic

TheArcadeFire

Novice
Lid geworden
21 apr 2011
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
88kg
Ik vroeg me af waar je het goedkoopste visolie capsules kan halen
met een redelijke kwaliteit. Prijs/kwaliteit verhouding is het belangrijkst voor mij. Het maakt met niet uit of het van het Kruidvat huis merk is ofzo.


Cheers,

AF
 
http://www.test.nl/visolie

Ik haal ze altijd bij de hema ze staan niet op de website, maar daar heb je witte pot van 180 caps voor 11,50. (check maar is)
Er zit naar verhouding veel EPA dosering in.
 
Waar zie je dat er dubbel zoveel in zit?

Kijk naar de inhoud DPA en DHA. Bij die van XXL Nutrition is die dosering 2x zo hoog als bij de andere.

Edit: moet EPA en DHA zijn natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zo'n pot van het kruitvat a 120 capsules voor 9,99e.
 
Kijk naar de inhoud DPA en DHA. Bij die van XXL Nutrition is die dosering 2x zo hoog als bij de andere.
Ik zie toch echt dat XXL, NOW Foods en Bodyenfitshop alledrie 180/120mg per capsule hebben.

Enige verschil is dat bij bodyenfitshop de inhoud per capsule staat en niet per dosering van 2.
 
Ik zie toch echt dat XXL, NOW Foods en Bodyenfitshop alledrie 180/120mg per capsule hebben.

Enige verschil is dat bij bodyenfitshop de inhoud per capsule staat en niet per dosering van 2.

Godverdikke, daar heb je gelijk in. Er staat de hoeveelheid per dosering en een dosering is twee pillen. Had ik even overheen gekeken. Bedankt om dat te verduidelijken!
Beetje heimelijk van XXL Nutrition. :p
 
Vorige week 1000 caps besteld bij Bulkpowders.co.uk, slechts 35 euro voor 1000 en goedkope maar wel snelle levering.
 
die van B&F shop zijn heel goedkoop en goeie kwaliteit, ik koop ze van NOW foods. Maar je kunt eens proberen van amerika, daar zijn ze zo goedkoop dat zelfs met verzendingskosten je goedkoper uitkomt
 
Alles wat hier genoemd is is redelijk armzalig. Die van Minami moet je hebben, kost wel 39,90 per potje ongeveer, maar is wel 1g EPA+DHA per capsule.
 
Nog niemand overgestapt op Krill olie?
 
Alles wat hier genoemd is is redelijk armzalig. Die van Minami moet je hebben, kost wel 39,90 per potje ongeveer, maar is wel 1g EPA+DHA per capsule.

Toch wel zeer duur vind ik. Kan je beter wat meer capsules nemen van een minder hoog gedoseerde en dan kom je nog goedkoper uit.
 
Back
Naar boven