AndroidHealthClinic

Goeie eiwitbars

Bezoekers in dit topic

s0lar

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
Hey,

Ik vertrek binnen een kleine maand een week op schoolreis. We krijgen drie maaltijden maar dat is niet genoeg, ik eet zes keer per dag. Ik zoek dus een goeie eiwitbar of iets anders dat ik tussendoor kan eten zodat ik toch aan 6 maaltijden per dag kom. De verhoudingen 20-40% Eiwit, 30-60% KH en 10-30% vet zijn vereist. Ik dacht aan Mammoth bars of mss een ander type. De eerste dag kan ik nog wel brood met tonijn, sla, tomaat en dergelijke meenemen maar voor een hele week eten is wat moeilijk.

Ik denk dat het niet nodig is om je eiwit-inname vreselijk hoog te houden gedurende een week niet trainen. Neem gewoon dubbel beleg en zorg dat je genoeg calorieen binnen krijgt om rond onderhoud te blijven. Dat kan ook met een snickers reep.

Dat gezegd hebbende heeft xxlnutrition ook wel goede weider bars.

Geen antwoord over je eiwitrepen maar toch:
Toen ik op vakantie ging heb ik me helemaal suf gegeten aan allerlei soorten noten = veel eiwit+vet, neem der nog een sinaasappel en een liga bij en je hebt alweer een deel van je behoefte...
Verder kan je ook zelf bijv. krachtwafeltjes bakken en die meenemen (havermout, ei, noten en dan bakken).

Neem posnax van performance zijn goed en erg lekker.

Ik neem altijd die van Matrix Pro 32. Smaak is in het begin ff wennen maar nu vind ik ze wel erg lekker. Soms moet ik mezelf ervan weerhouden om ze niet puur voor de lekkernij te eten:D

Wanneer geld geen rol speelt de zero carb bar van VPX.

Thanks voor de tips. Ik wil best wel wat geld er tegenaan gooien, 't is maar voor een weekje en niet om heel mijn leven van te leven. Ik ga de eerste dag waarschijnlijk boterhammen en dergelijke meenemen en dan vanaf dag 2 aan de bars. Ik zal de vermelde merken eens opzoeken en zien welke ik makkelijk kan krijgen.

Ik vind ook een aanrader die protidrink die we nieuw hebben van Perfomance 50gram proteine en 50gram kh per fles en nog lekker ook.. goede mealreplacement

Back
Naar boven