Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De baas van Kneet's gym zou jou het kuren zeker afraden, ik weet namelijk hoe die persoon staat tegenover personen die eens ff snel groot willen worden.
De baas van Kneet's gym zou jou het kuren zeker afraden, ik weet namelijk hoe die persoon staat tegenover personen die eens ff snel groot willen worden.
het probleem is jullie missen dat allemaal wij willen niet snel groot worden wij hebben al ervaring willen gewoon vragen stellen maar als jullie niet erop willen antwoorden hoeft dat niet
that's all we ask en die man groet ik elke dag als ik daar train dus
eerlijkwaar weer zon nutteloze vraag, zelf is lezen en of die "bekende BB"om hulp vragen man. En @ tremendes sommige van de zelfde leeftijd doen wel moeite om zich in te lezen hoor
het probleem is jullie missen dat allemaal wij willen niet snel groot worden wij hebben al ervaring willen gewoon vragen stellen maar als jullie niet erop willen antwoorden hoeft dat niet
that's all we ask en die man groet ik elke dag als ik daar train dus
over het gebruik van proviron NA de kuur verschillen de meningen nogal. hier zal je dus geen kant en klaar antwoord op krijgen. als je weet wat proviron doet kan je zelf een antwoord beredeneren. en dan kan je kiezen uit: volg ik de meest veilige route of hecht ik meer waarde aan hoe ik me "voel" direct na de kuur wellicht tenkoste van slechter herstel. dat is uw keuze.
mijn persoonlijke mening: proviron na de kuur is uitstel van executie voor wat betreft uw herstel. ik doe het dan ook niet (of iig tot uiterlijk 1e week nakuur).
Het kan een idee zijn om proviron alleen te nemen tussen de laatste injectie test en de eerste nolva/clom tab twee weken later. Proviron is gewoon verlengen van je kuur want het heeft als androgeen een effect op eigen testosteron. Maar het gaat licht oestrogeenvorming tegen, wat weer een voordeel kan zijn ter voorbereiding op de echte nakuur. Het is inderdaad iets waar niet iedereen het over eens is. Proviron wordt ook wel genomen tijdens de kuur om meer vrije testosteron beschikbaar te maken, maar vermindert anderzijds weer mogelijk de winsten door andere invloeden op testosteron.
Het kan een idee zijn om proviron alleen te nemen tussen de laatste injectie test en de eerste nolva/clom tab twee weken later. Proviron is gewoon verlengen van je kuur want het heeft als androgeen een effect op eigen testosteron. Maar het gaat licht oestrogeenvorming tegen, wat weer een voordeel kan zijn ter voorbereiding op de echte nakuur. Het is inderdaad iets waar niet iedereen het over eens is. Proviron wordt ook wel genomen tijdens de kuur om meer vrije testosteron beschikbaar te maken, maar vermindert anderzijds weer mogelijk de winsten door andere invloeden op testosteron.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.