AndroidHealthClinic

goeie kuur? Oxymetholone en testo enanthate

Bezoekers in dit topic

De baas van Kneet's gym zou jou het kuren zeker afraden, ik weet namelijk hoe die persoon staat tegenover personen die eens ff snel groot willen worden.

De baas van Kneet's gym zou jou het kuren zeker afraden, ik weet namelijk hoe die persoon staat tegenover personen die eens ff snel groot willen worden.

het probleem is jullie missen dat allemaal wij willen niet snel groot worden wij hebben al ervaring willen gewoon vragen stellen maar als jullie niet erop willen antwoorden hoeft dat niet

that's all we ask en die man groet ik elke dag als ik daar train dus;)

het probleem is jullie missen dat allemaal wij willen niet snel groot worden wij hebben al ervaring willen gewoon vragen stellen maar als jullie niet erop willen antwoorden hoeft dat niet

that's all we ask en die man groet ik elke dag als ik daar train dus;)
Heb ik niet geantwoord dan?

Je krijgt zat antwoorden maar je wilt ze alleen niet geloven.

Oxy+test is een goede massakuur maar wij vinden dit niet voor jou op dit moment.

Oke dat is wel duidelijk jah

Oxy + test is niet goed wat zou je me wel aanraden? kwa kuurtje

allee Testo only wat je al eerder zei en voor een voorbeeld dat ben ik<<<<<<op de plaatje.

over het gebruik van proviron NA de kuur verschillen de meningen nogal. hier zal je dus geen kant en klaar antwoord op krijgen. als je weet wat proviron doet kan je zelf een antwoord beredeneren. en dan kan je kiezen uit: volg ik de meest veilige route of hecht ik meer waarde aan hoe ik me "voel" direct na de kuur wellicht tenkoste van slechter herstel. dat is uw keuze.

mijn persoonlijke mening: proviron na de kuur is uitstel van executie voor wat betreft uw herstel. ik doe het dan ook niet (of iig tot uiterlijk 1e week nakuur).

Het kan een idee zijn om proviron alleen te nemen tussen de laatste injectie test en de eerste nolva/clom tab twee weken later. Proviron is gewoon verlengen van je kuur want het heeft als androgeen een effect op eigen testosteron. Maar het gaat licht oestrogeenvorming tegen, wat weer een voordeel kan zijn ter voorbereiding op de echte nakuur. Het is inderdaad iets waar niet iedereen het over eens is. Proviron wordt ook wel genomen tijdens de kuur om meer vrije testosteron beschikbaar te maken, maar vermindert anderzijds weer mogelijk de winsten door andere invloeden op testosteron.

Het kan een idee zijn om proviron alleen te nemen tussen de laatste injectie test en de eerste nolva/clom tab twee weken later. Proviron is gewoon verlengen van je kuur want het heeft als androgeen een effect op eigen testosteron. Maar het gaat licht oestrogeenvorming tegen, wat weer een voordeel kan zijn ter voorbereiding op de echte nakuur. Het is inderdaad iets waar niet iedereen het over eens is. Proviron wordt ook wel genomen tijdens de kuur om meer vrije testosteron beschikbaar te maken, maar vermindert anderzijds weer mogelijk de winsten door andere invloeden op testosteron.

mmm oke oke toch een beslissing die je zelf moet nemen

Terug
Naar boven