MuscleMeat

Goeie kuur?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Op ergogenics staat een test-alone kuur, met in de eerste week een frontload van 3000mg en overige weken (tot wk 10) 1000mg, en gedurende heel de kuur gebruik van clomid.
Clomid week 1 100mg eod
week 2-10 50mg eod
week 11-14 50mg ed.
Er staat ook bij geschreven dat het niets is voor angsthazen, en dat je er over het algemeen 15 kg mee aan komt. (spiermassa)

Dit kost je ongv. 450 euro.

Nou mannen graag jullie mening.
 
ken iemand die ditzelfde kuurtje doet. Hij gaat er goed op.

Ik zou zelf de clomid hoger doseren bij het nakuren aangezien 50mg mijns inziens nutteloos is. Die gram test heeft je echt wel plat gelegd en 50 mg clomid helpt daar nix tegen.

Clomid tijdens de kuur? tja ik trek daar ook mn twijfels bij maar goed.
 
Als ik het goed heb bouwt die clomid vanzelf een hogere werkzame dosis op in het lichaam en die nakuur is volgens mij zo laag omdat je tijdens de kuur ook al clomid gebruikt.
 
denk zelf dat de gram test altijd de overhand zal hebben
 
door zijn lange halfwaardetijd van 5 dagen bouwt clomid bij langdurig gebruik een werkzame dosis op van 300 mg.

Bron:Ergogenics. (Bodypage)

Clomid gedurende de hele kuur?Ja waarom niet? Het kost bijna niets en heeft veel meer kwaliteiten dan slechts de anti-oestrogene kant, het werkt ook om de bloedwaardes te verbeteren (LDL t.o.v. HDL) het versnelt het herstel na afloop van de kuur en verbeterd het humeur.

Ergogenics.

En ik maar denken dat je er depressief van werd.
 
ik ken ook iemand die onder de indruk was van het schrijven door bodypage.nl over die testalonekuur, die gast heeft m gedaan en was wel wat vooruit gegaan (ongeveer 10 kilo).

Dat die kuur niet voor angsthazen is, zal wel weer zo'n blunder zijn die bodypage maakt, waar admin het over had, want dat slaat dus gewoon nergens op.

Overigens gebruikte hij proviron een paar weken lang tijdens de kuur ipv clomid, ging vrij goed

ik ben van plan om ook eens aan zo'n testalone kuur te gaan beginnen, dus ik ben benieuwd naar nog meer reacties
 
Idd test alone is juist ideaal voor beginners dus angsthazen bullshit. En die kuur komt weer van ee andere site, iedereen weet toch dat frontloaden werkt?!
Had ik zelfs hier al aangehaald.
 
Trouwens die clomid tijdens je kuur remt wel je IGF-1... gewoon nolva voor als het echt nodig is in je bezit hebben.
 
Ik vind dit dus geen kuur voor beginners he. ik weet niet waar je mee bezig bent als je een beginner advies geeft om maar ff te frontloaden met 3000 mg test en dan ff 10 weken 1000 mg te zetten. als je dit als beginner gaat nemen is het einde zoek. Zelf heb ik mijn eerste kuur 700 mg test gezet en 50 mg dbol. 13 kilo gewonnen en 11 van over gehouden. 1 groot nadeel is nu dat ik 1000 mg test zet per week met 500 mg deca en 50 mg dbol en dat geeft geen super groei en is gewoon zwaar. je receptoren zijn zo verwend de eerste kuur dat je hoeveelheden moet gaan gebruiken die niet meer normaal zijn om met een 2e of 3e kuur massa te willen winnen.

Begin maar lekker met 250 mg test en 200 deca en dan kan je altijd kijken of je moet gaan opvoeren.
 
De dosis is idd redelijk hoog voor een beginner, maar een beginner zie ik ook niet als iemand die pas een paar maanden of een jaar traint.

Verder Diver je gebruikte 700 mg test en 50 mg dbol per dag dat is net zo goed 1000 mg AS per week. Alleen is dbol IMO juist niet voor beginners.
Frontloaden met 3 gram kan veel lijken maar het is ook maar om de kick in te doen...
Maar dat zijn mijn .02€
 
Clomid: Frequently Asked Questions

Something I put together that may help some of the new comers out there as well as some of the more experienced.

Question: What is Clomid?

Answer: Clomid is a synthetic estrogen and is generally prescribed by doctors to trigger ovulation in females.

Question: Why Should Bodybuilders use Clomid?

Answer: Almost all anabolic androgenic steroids will cause an inhibition of the bodies own testosterone production. When he comes off the steroids he has no natural test production and no more steroids. The body is left in a state of catabolism (catabolic hormones are high and anabolic hormones are low) and as a result much of the muscle tissue that was gained on the cycle is now going to be lost. Clomid stimulates the hypophysis to release more gonadotropin so that a faster and higher release of follicle stimulating hormone aud luteinizing hormone occurs. This results in an increase of the body's own testosterone production.

Question: Does Clomid also work as an anti estrogen?

Answer: Clomid is a synthetic estrogen, however it does also work as an anti-estrogen. How does it work? Because it is a weak synthetic estrogen, it will bind to the estrogen receptor (ER) and not cause any problems. At the same time the increase in estrogen from steroids are blocked from attaching to the ER.

Question: How effective is Clomid as an anti-estrogen?

Answer: It is very weak and should not be relied upon if you are going to be using steroids that aromatise at any rapid rate, or if you are pre disposed to gyno. Arimidex, Proviron and Nolvadex will all make better choices for this purpose.

Question: Some say Clomid during a cycle is a waste, is this true?

Answer: Lets first examine what happens when someone is using anabaolic androgenic steroids. When the level of androgens in the body get too high, the androgen receptor becomes more highly activated, and the hypothalamus stops sending a signal to the pituitary. In short the signal tells our body to stop producing testosterone. During a cycle the body has higher levels than normal of androgens and as long as this level is high enough clomid will not help to keep natural test production up. It will be almost all but completely shut off. The only purpose of clomid during a cycle is as an anti-estrogen.


Question: When do I start Clomid? Some say 2 weeks others 3.

Answer: When you start using your clomid all depends on what steroids you were using during your cycle. Different steroids have different half lifes and you should adjust your clomid intake accordingly. As we have seen above, if we take clomid when the androgen levels in our body is still high it will be a waste. We need to wait for androgen levels to fall before implementing our clomid therapy. However if we take it too late we could possibly lose gains. Look at the list below to determine when you should start clomid therapy. By selecting from the list all the steroids you used in your cycle and which ever one has the latest starting point then go with that. For example if I cycled dbol, sustanon and winstrol I would use sustanon as it remains active in the body for the longest period of time.

Anadrol/Anapolan: 8 - 12 hours after last administration
Deca: 3 weeks after last injection and clomid for 4 weeks
Dianabol: 4 – 8 hours after last administration
Equipoise: 3 weeks after last injection
Fina: 3 days after last injection
Primobolan depot: 10 – 14 days after last injection
Sustanon: 3 weeks after last injection
Testosterone Cypionate: 2 weeks after last injection
Testosterone Enanthate: 2 weeks after last injection
Testosterone Propionate: 3 days after last injection
Testosterone Suspension: 4 – 8 hours after last administration
Winstrol: 8 – 12 hours after last administration

Question: What is the most effective way for Clomid therapy.

Answer: Clomid has a long half life and as such there is no need to split up doses throughout the day. I read some where that it was 5 days (any feedback on this). Now if we used sustanon and we start using clomid 3 weeks after our last injection we anticipate that androgen levels are low enough to start sending the correct signals. If androgen levels are still a little high then the normal 50mgs/day of clomid for 1 week is not going to be effective. We need to start at a high enough amount that will work or help even if androgen levels are still a little high. 300mgs on day 1. I know I said don’t split it up due to its long half life but try and split this up 2 tabs 3 times a day. After we have finished this first day we seek to use 100mgs for 10 days and then followed by 50mgs for 10 days.

Question: Do I need to use Clomid for 3 weeks?

Answer: Why don’t you want too? It is very cheap, very effective and can mean the difference between maintaining gains and losing them.

Question: How cheap is Clomid?

Answer: Clomid normally comes in 50mg tablets but also comes in capsule form of 25mgs. A 50mg tablet can be anywhere between 25 cents and $2.50. (15 pence and 75 pence in England).

Question: Do all steroids cause shut down of the hpta.

Answer: Not all steroids do. Everyone is different and you must also take into account how long you have been using a certain steroid and at what dose in order to determine if you need clomid or not. However as the price is so cheap, why risk not using it.
 
Originally posted by admin
De dosis is idd redelijk hoog voor een beginner, maar een beginner zie ik ook niet als iemand die pas een paar maanden of een jaar traint.

Verder Diver je gebruikte 700 mg test en 50 mg dbol per dag dat is net zo goed 1000 mg AS per week. Alleen is dbol IMO juist niet voor beginners.
Frontloaden met 3 gram kan veel lijken maar het is ook maar om de kick in te doen...
Maar dat zijn mijn .02€


Geef ook toe dat ik daar een fout mee hebt gemaakt met deze kuur. verder vind ik dbol als eerste kuur niet slecht. gaat het niet lekker kan je direct stoppen en zal je weinig last hebben. Zet je daar tegen 3000 mg test en je flip dan duurt dat nog wel een tijdje voor je weer kalm wordt.
 
Je kent mijn mening over 17aa, IMO onnodig. Als je kortwerkende steroiden wil, neem kortwerkende injects...
En ja..agressief worden dat ligt IMO meer aan jezelf dan aan de as, iemand die van zichzelf al snel geprikkeld is zal dat met test meer merken, het maakt echter geen monster van een rustig persoon ofzo.
Waar ik naartoe wil is dat men geen angst heeft voor puur vergif als dbol/drol en pure "libido vernielers" als deca maar als men 3 gram test ziet staan denkt men direct 'oei dat is voor freaks geen kuurtje voor angsthazen'
Maar ik denk dat die 3 gram frontload en 1 gram per week test véél minder schade toebrengt dan sommigen van die zogenaamde beginners kuurtjes.
Trouwens goede info over die clomid Pat.
 
Originally posted by admin
Je kent mijn mening over 17aa, IMO onnodig. Als je kortwerkende steroiden wil, neem kortwerkende injects...
En ja..agressief worden dat ligt IMO meer aan jezelf dan aan de as, iemand die van zichzelf al snel geprikkeld is zal dat met test meer merken, het maakt echter geen monster van een rustig persoon ofzo.
Waar ik naartoe wil is dat men geen angst heeft voor puur vergif als dbol/drol en pure "libido vernielers" als deca maar als men 3 gram test ziet staan denkt men direct 'oei dat is voor freaks geen kuurtje voor angsthazen'
Maar ik denk dat die 3 gram frontload en 1 gram per week test véél minder schade toebrengt dan sommigen van die zogenaamde beginners kuurtjes.
Trouwens goede info over die clomid Pat.

Ik ben helemaal niet agressief van mezelf, maar nu ik 1000 mg test zet p/w ben ik echt heel anders. als ik aan de deur sta of op een evenement kijk ik veel scherper door de zaal en zit ik eigenlijk te wachten op een vechtpartij. Dat had ik voorheen nooit, ging vechtende groepjes liever voorbij terwijl ik nu wel ff zou mee willen klappen.
 
Originally posted by admin
Je kent mijn mening over 17aa, IMO onnodig. Als je kortwerkende steroiden wil, neem kortwerkende injects...
En ja..agressief worden dat ligt IMO meer aan jezelf dan aan de as, iemand die van zichzelf al snel geprikkeld is zal dat met test meer merken, het maakt echter geen monster van een rustig persoon ofzo.
Waar ik naartoe wil is dat men geen angst heeft voor puur vergif als dbol/drol en pure "libido vernielers" als deca maar als men 3 gram test ziet staan denkt men direct 'oei dat is voor freaks geen kuurtje voor angsthazen'
Maar ik denk dat die 3 gram frontload en 1 gram per week test véél minder schade toebrengt dan sommigen van die zogenaamde beginners kuurtjes.
Trouwens goede info over die clomid Pat.

thnx admin. Staat duidelijk in dat het best te gebruiken is als anti-oestrogeen. Maar vrij nutteloos is om het tijdens de kuur te gebruiken, zoals ik al eerder zei zal naar mijn mening die gram test altijd de overhand houden en je zowieso "shut-down" zijn.

Ook denk ik dat er voor de anti-estrogen kant veel betere en effectievere alternatieven te vinden zijn.

mijn 2 eurocenten :D
 
Originally posted by Diver2000


Ik ben helemaal niet agressief van mezelf, maar nu ik 1000 mg test zet p/w ben ik echt heel anders. als ik aan de deur sta of op een evenement kijk ik veel scherper door de zaal en zit ik eigenlijk te wachten op een vechtpartij. Dat had ik voorheen nooit, ging vechtende groepjes liever voorbij terwijl ik nu wel ff zou mee willen klappen.
Ja uiteraard heb je daar gelijk, ik zeg ook niet dat het niets doet aan je gedrag, maar sommigen denken dus dat je in een monster veranderd die voor z'n eigen vermaak iedereen ineen gaat kloppen :)
Mijn visie hierop is: werk je 'agressie' en extra energie uit in de sportschool, het zal je zelfs helpen dan.
 
Ik kreeg in mijn eerste kuur met 300mg deca en 500mg sustanon last van de oestrogenen in de vorm van zere tepels, en als ik zo dat verhaal over clomid lees kan ik waarschijnlijk dus beter proviron of nolva TIJDENS de kuur nemen.



Patrick waar komt dat verhaal van die clomid vandaan?
 
Originally posted by Marcel36
Ik kreeg in mijn eerste kuur met 300mg deca en 500mg sustanon last van de oestrogenen in de vorm van zere tepels, en als ik zo dat verhaal over clomid lees kan ik waarschijnlijk dus beter proviron of nolva TIJDENS de kuur nemen.



Patrick waar komt dat verhaal van die clomid vandaan?


ik heb het van elitefitness
 
Originally posted by Marcel36
Ik kreeg in mijn eerste kuur met 300mg deca en 500mg sustanon last van de oestrogenen in de vorm van zere tepels, en als ik zo dat verhaal over clomid lees kan ik waarschijnlijk dus beter proviron of nolva TIJDENS de kuur nemen.

Buiten dat het goedkoop is heeft clomid weinig unieke eigenschappen.
Als er betere producten zijn die minder mg vragen om actief te werken waarom dannog een middel nemen met nare eveneffecten?
Ik zeg, houd je nolvadex bij de hand of gebruik de kuur door arimidex ed. als je zeker wil spelen.
 
Back
Naar boven