AndroidHealthClinic

Goeie vetverbrander voor bij het cutten... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik heb van november tot nieuwjaar aan het bulken geweest en ben aan 1 kant tevreden over het resultaat (van 71 naar 75 kg).
Mijn vetpercentage ligt nu echter veel te hoog (20% of zo).
Dit zou ik graag terug naar tussen de 12 en de 15% krijgen.

Ik ga dus veel cardio doen naast de gewichtentraining en veel minder eten, maar wel op mijn eiwitten blijven letten.

Hier zou ik ook een vetverbrander willen bij gebruiken, maar ken er niks van. Ik gebruik enkel multivitaminen en lijnzaadolie als supplementen en heb nog nooit gekuurd...

Wat is de beste vetverbrander dan??? Amfetamines wil ik niet meer gebruiken omdat ik dan zo goed als niks slaap...
 
He sorry, ik zie net dat dit verkeerd gepost is. Was de bedoeling dit bij supplementen te zetten.
 
dat zou jij moeten weten Oli... ik zag net laatst een reclame voor kokosolie omdat je daarmee ook je verbranding versnelt. At jij niet zoveel kokos elke dag?

Maar met alle gekheid op een stokje. Er is maar een vetverbrander die gegarandeerd werkt en dat is de combinatie ephedrine (20 mg) met caffeine (200 mg). Dat neem je 3x per dag in. Kleine complicatie is dat ephedrine verboden is in NL en moeilijk aan te komen dus. Daarom nemen veel mensen ephedra (ma huang) en daar is een bepaald % dus ephedrine van.. maar er zit nog meer rotzooi in dat spul, dus zelf zou ik liever chemisch zuivere ephedrine hebben.
Bij de apo heb ik iets anders gekregen dat heel goedkoop is en een zelfde werking zou hebben (ethylefrine) maar ik kan er geen info over vinden, behalve dat het dus ook op de dopinglijst staat.
O ja.. voor caffeïne gebruik ik oplos-espresso, maar ik weet de dosis niet precies, neem 3 theelepeltjes in de hoop dat dat 100 mg is. Ik zit nl. op halve dosis.

Enne.. die espresso is verrukkelijk in de kwarkweidrank!
Als ik makkelijk wil doen, neem ik een halve tablet NoDoz daar zit per tablet 200 mg caffeïne in... maar daar heb ik maar een heel klein doosje van (meegenomen uit de VS).

In commerciële stacks zit naast ma huang en kolanoot (caffeïne) ook willow bark = wilgenbast = de plantaardige bron van aspirine. Ook hierbij zou ik zelf het liefst gezuiverd spul willen zien.

Maar ik ben trouwens nog niet begonnen met stacken...

Espi (kan deze draad naar voeding verschoven worden, hoort niet bij training!!)

PS: o ja, ik zag dat je geen amfetamines meer wilde. Nou ja, daarom begin ik dus ook met een halve dosis en dan waarschijnlijk 2x evt later 3x per dag, de laatste dus hooguit om 1600 uur innemen.. oftewel 8 uur voor bedtijd.
Het grappige schijnt te zijn dat je van ephedrine op den duur minder nodig hebt omdat het als een van de weinige stoffen effectiever wordt naarmate je het langer gebruikt...
 
Laatst bewerkt:
Esi, ephedrine ken ik wel hoor, maar dit wens ik niet als supplement te gebruiken. Het effect is me iets te speedy-achtig en met die rotzooi ben ik lange tijd geleden gestopt.
 
Ephedrine word trouwens ook veel gebruikt om in het voetbal lekker agressief te worden.
 
Enkele maanden terug heb ik dit nog eens geprobeerd voor het uitgaan.
 
Is er trouwens geen vetverbrander die je tikker niet versnelt, want dat heb ik met caffeïne ook nogal snel.
 
nee, behalve dan die kokosolie.. de rest is troep en werkt niet heb ik me laten vertellen of is nog veel gevaarlijker.

O ja.. en dan heb ik dat spul van de apotheek in Duitsland dat ik zonder recept kreeg, zoals vermeld, maar daar weet ik niet van of het wel werkt. Ik begreep dat het niet zo goed op de betareceptoren zou inwerken (voor de adrenaline-achtige stoffen). Er is ook een alfa-receptor remmer, da's yohimbe (als plant, die yohimbine bevat), maar da's voor vrouwenvet het geschiktst.. op de heupen en benen. het voordeel voor mannen is dat je er heel geil van wordt. Je schijnt het op de huid aan te moeten brengen.. dus nooit op je kleine :banana:
Maar hoe je DAAR weer aan moet komen is me helemaal een raadsel..

Ik zou het gewoon met lijnen proberen, alleen als je zoals ik je suf traint en zelfs maar aankomt terwijl je zeker weet onder je officiële onderhoudsniveau te zitten, dan aan zo'n stack beginnen...
Zodra ik meer van dat stofje weet dat ik van de apotheek heb, wil ik het dus toch proberen of wellicht toch maar ephedrine..

Espi
 
En die tabletten van nature's best en zo die je in boekjes en zo ziet staan dat werkt dus niet?
 
daar zit allemaal een vorm van caffeine of iets dergelijks in.
 
Je kunt je gang gaan als je graag je dure €s wilt uitgeven, maar ik gebruik liever goedkoper spul waar precies hetzelfde in zit.. dus oploskoffie, caffeïnetabletten of mijn guaranapoeder (uit Braz). En als blijkt dat die tabletten van de apotheek werken.. die kostten 1,30 euro per 20 stuks (wel 4 per dag nodig volgens voorschriften). In grootverpakking van 100 stuks waarschijnlijk goedkoper.. alleen dat is dus om de bloeddruk te verhogen met als bijwerking een versnelde hartslag en schildklier.
 
Ik denk dat ik maar door cardio ga afvallen dan...
 
De enige echte werkende combi is toch caffeine met ephedrine..

Zelf gewoon kruidvat energietabletten gehaald met zeedruif van de tuinen, even de juiste verhouding uitrekenen en je bent voor rond de 10 euro klaar..

Een fatburner zonder dat je rikketik omhoog gaat en die werkt ken ik niet, er zijn een hoop producten die wellicht iets doen, maar dan minimaal.. en daar ben je niet mee geholpen.. dan is cardio nog de beste fatburner..
 
en daar gaat je hartslag toch ook van omhoog:D
Beste cardio voor vetverbranding is trouwens intervaltraining net onder je anaerobe drempel. Het is een hardnekkig misverstand te geloven dat je met een kalm tempo cardio zou moeten doen omdat je dan meer vet zou verbranden... je verbrandt zooooveel meer cals bij een hoge inspanning dat een iets lager % vet dat je verbrandt ruimschoots wordt gecompenseerd door de absolute hoeveelheid grammen vet(zuren) dat verbrandt wordt.
Beetje anaeroob gaan zitten is ook niet erg.. goed voor je humeur.. krijg je veel adrenaline en endorfine van...

Vandaar dat spinning zo leuk is ;).

Espi
 
Thrust me ik heb alle fatburners voorbij zien komen.......keep it cheap, keep it simple. Alle supps zonder efedrine/cafeine zijn a waste of money. Je kan eventueel Groene Thee capsules gebruiken om je vetverbranding een handje te helpen echter pas icm met efedrine/cafeine zul pas echt resultaten boeken.

Op de onderstaande link vindt je nog wat info. hoe geripped te raken !

http://www.muscleandfitness.com/mf/weider/111902/go_for.html

(zijn wel een paar nuttige tips te vinden)
 
Cardio>>>Dieet>>>Clen/ECA>>> :D

Is toch wel een redelijke combo ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Voeg dan t3 toe, ben je compleet :D
 
Originally posted by smalluser
Cardio>>>Dieet>>>Clen/ECA>>> :D

Is toch wel een redelijke combo ?

Groet Smalluser :thumb:
Zou wel een as erbij nemen om niet teveel spiermassa te verliezen.
 
Wat zijn in grote neveneffecten van Clen/ECA?? Steroïden erbij nemen vind ik maar niks. Train dat spierverlies er zo weer bij...
 
Zij jij niet eens de eerste jaren naturel te blijven? ???
 
Back
Naar boven