MuscleMeat

Goeie vetverbrander voor bij het cutten... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als je ephedra producten al heftig vindt, dan zou ik van de clen maar afblijven, da's effe heftiger..
 
ephedra vind ik wel heftig. Kun je op clenbuterol dan ook uitgaan?
Wat zijn de nevenwerkingen van deze producten in grote lijnen?
 
Is het dan nog heftiger dan amfetamine of captagon?
 
Originally posted by admin

Zou wel een as erbij nemen om niet teveel spiermassa te verliezen.




Zeg T, dit is niet kwaad bedoelt hoor. Maar in het ene forum zeg je dat je eerst jaren naturel basis moet opbouwen, in een ander forum dat je nog niet zo lang traint en hier dan weer dat je as bij het cutten zou nemen. Is dat niet een beetje een contradictie?
 
Hij bedoelt het sarcastisch... :)

Simpel gezegd als je stackers al vrij heftig vindt en andere ephedra producten kan je de middelen als clen/t3/enz. allemaal beter laten staan. deze producten laten zich beter combineren met as, omdat je onherroepelijk een groot spierverlies krijgt, zonde van je werk in de gym..

Als je toch eens ephedra achtig product wil proberen ga dan naar de tuinen, koop zuidruig, ongeveer 250 mg. ephedra per cap. deze dosis is erg laag en als je het rustig opbouwt in combinatie met wat caffeine zal je denk ik niet erg veel last ondervinden. in de meeste fatburners zit heel wat meer ephedra en heel wat meer caffeine.. stel je eigen fatburner samen en begin gewoon op een hele lage dosering..

wil je dit niet, hou het dan bij een schoon voedingsschema en de nodige cardio..
 
jaha soulreaver zeg nou eens waar die 'De Tuinen' te vinden is? In Ede?
 
Heb ik in een andere thread gezegd. is idd in ede. schuin tegenover de mac zeg maar, gewoon in de winkelstraat, zeedruif van vitelle.. andere reform zaken hebben dat merk ook..
 
Originally posted by Olimantado
Zij jij niet eens de eerste jaren naturel te blijven? ???
Als je aan de clen gaat dan moet je niet zeuren over roids, clen is ook niet voor naturals evengoed een sterk medicijn.
Trouwens je stelde ook al een vraag in het steroiden forum dus dan lijkt het me logisch dat je het in die categorie zoekt.

Verder als je toch zo graag naturel blijft, combineer dan een goed dieet met cardio en een fatburner als ECA of bijv. xenadrine
 
Originally posted by admin



Verder als je toch zo graag naturel blijft, combineer dan een goed dieet met cardio en een fatburner als ECA of bijv. xenadrine


thx, dat is een beter antwoord. Zal het eens opzoeken wat dit inhoud.
 
Lijkt me wel eens te proberen.
Is dit een goei merk?

[Link niet meer beschikbaar]
 
Oli... Xenadrine is het zelfde als ECA maar dan zit er wat meer spul in en het is plantaardig.
en ECA is gewoon ephedrine-caffeïne-aspirine.. net wat jij niet wou :p
 
ah ok, zal dan maar gewoon veel cardio doen en geen vet meer eten.
Wel klote dat het zo koud is buiten. Normaal ga ik graag buiten joggen, maar nu meer op de band wat spijtig genoeg vel saaier is.
Ok als je enkele minuten bezig bent heb je het warm, maar .....
 
Je doet er beter aan om alle lege KH te laten staan en weinig brood, pasta en rijst te eten.. maar ja... ik doe lekker keto :p : shoarma met sla, en nu AH-konijn (nee niet bedorven) met Italiaanse groenten en knoflook met veeeel olijfolie geroerbakt.
 
Gewoon een goed dieet volgen, je hebt geeneens cardio nodig en al helemaal geen AAS e.d.. Naar wat voor een % wil je gaan?
 
Onder de 10 kom je met een goed dieet makkelijk, onder de 6 dat lukt je niet zonder eca of aas.. tenzij je van nature erg droog bent..
 
Ik heb voor de eerste keer een paar maanden gebulkt en zit op 20% en zou dat nu terug op ongeveer 10% willen krijgen.
 
Als jij schoon eet en cardio invoegt lukt je dat zonder problemen..
 
Originally posted by Olimantado
Ik heb voor de eerste keer een paar maanden gebulkt en zit op 20% en zou dat nu terug op ongeveer 10% willen krijgen.

Gewoon een dieet opstellen ongeveer 500 cals onder je kcal behoefte en geduld hebben. Daarna zou ik wat rustiger bulken, 20% is niet nodig.
 
Ben het eens met de rest, vor dat doel heb je geen ECA of AS nodig.
Maar fatburners zijn niet altijd op basis van aspirine/ ephedrine
 
Het valt me op dat iedereen zo ongeduldig is en aan de ECA of andere vetverbranders wil gaan...
Is dat omdat dat de tijdgeest is (ongeduld) of omdat het zo verrekte moeilijk is voor BB-ers om extreem laag te zitten???

Overigens hoor ik links en rechts van mij nu mensen gillen dat ik toch never-nooit aan de ECA moet gaan, levensgevaarlijk etc. etc. Ik heb me in de materie verdiept en wil op de helft van de dosis en ook nog eens 2x ipv 3x per dag gaan zitten.. niets aan het handje toch, zou ik denken..
Ik krijg al allerlei dingen te horen over douanehondjes die E kunnen ruiken tot bloedonderzoek in Frankrijk... hoe lang is efedrine nog aantoonbaar? Ik dacht toch niet langer dan 2 maanden, toch? Ik wil in maart op gewicht zijn en de tocht-der-tochten begint pas medio augustus.. niets aan het handje???

Espi
 
Back
Naar boven