MuscleMeat

.........goes bananas

Bezoekers in dit topic

Cowgirl Herb

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2002
Berichten
517
Waardering
1
Moet dit echt???
Nou vooruit dan maar, is wel netjes om me eventjes voor te stellen.

Ben dus 24 jarige studente Technische bedrijfskunde.
Nu bezig mijn stage in de VS. Bang terug te gaan naar Nederland met een echt Amerikaans postuur, heb ik me verdiept in voeding en lichaamsbeweging.
Inmiddels ben ik een stuk wijzer als het gaat om voeding, Koolhydraten, Eiwitten, Vetten, het belang van krachttraining en cardio.
De gym hier heeft er een sportverslaafde bijgekregen. En jullie hebben er een nieuwsgierige member bijgekregen, die waarschijnlijk nog wel eens "beginners" vragen zal stellen.

En ik ben op weg naar een goddelijk, gezond en sterk lichaam ;) .

Na een tijdje meegelezen te hebben op DBB forum hoop ik nu ook mee te kunnen proviteren van alle kennis hier en meer te leren over sport, voeding, supplementen etc.


Groetjes, Herb.
 
hey :wave2:

Met zon instelling:thumb: lukt het wel!
 
Welkom aan boord
 
Welkom en succes met het bouwen van het perfecte, goddelijke lichaam. :thumb:
 
vergeet niet foto's van je goddelijk lichaam te posten :D
 
Hihi.
Als ik dat goddelijke lichaam heb zal ik die foto's ook wel posten. Maar dat kan nog wel effe duren. Nu zit er nog een te dikke laag vet over al die spiertjes. Maar: I'm working on it!
 
Ja, daaaaaaaaaag. Ze is dus niet helemaal gek. En trouwens ik zou niet weten waarom je die wilt zien. Nee hoor, die komt misschien ook wel later als ik "groot ben"
 
Het is op dit forum voor nieuwe vrouwelijke leden verplicht een foto te posten :rolleyes:
 
Haha, sinds waneer is dat dan? Heb je zelf bedacht zeker die regel :) LOL. Dan mag je eerst alle andere dames overhalen zal ik erover nadenken.
Grapjas.
 
Nee hoor Cowgirl is echt een regel hier :D
 
En voila!! Als de admin het ook zegt... je kunt geen baas boven baas spelen dame :D
Trouwens 80% van de vrouwelijke leden heeft hun foto al gepost.
Als jij het ook doet zijn we weer terug op 100%.
Laten we het leuk houden met die 100% score voor de dames. :p
 
JA IDD WELKOM en je zal er inderdaad nog wel veel leren net als ik, ik ben erg blij met deze site. Maar stuur wel ff je foto in kunnen we kijken hoe je er nu uitziet en straks is wel leuk om vorderingen te zien bij mensen.

oke doei doei
 
Welkom en succes op het board
 
FOTOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Originally posted by bestoldschool
En voila!! Als de admin het ook zegt... je kunt geen baas boven baas spelen dame :D
Trouwens 80% van de vrouwelijke leden heeft hun foto al gepost.
Als jij het ook doet zijn we weer terug op 100%.
Laten we het leuk houden met die 100% score voor de dames. :p


Hier weet ik niets van af, huh???
 
Back
Naar boven