Fitness Seller

Goheavyorgohome Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
3) Cardeadlift hold (350 kg gevoelsgewicht)

4) Accu tillen (15 kg)

? :D
 
ja daarom, een dl hold? een gripkracht oefening? en een accu van 15 kilo tillen? lijpe shit allemaal
 
ja daarom, een dl hold? een gripkracht oefening? en een accu van 15 kilo tillen? lijpe shit allemaal

accu moet je volgens mij zien als een frontraise die je moet vasthouden tot een bepaalde hoogte met gestrekte armen, als ik het goed heb
 
sowieso vrij apart, eerst doe je hand over hand truckpull = al grip vermoeiend, dan doe je een specifieke grip oefening (deadlift hold) en dan moet je nog is accutillen.. dalijk fail je die op grip i.p.v. schouder strength
 
sowieso vrij apart, eerst doe je hand over hand truckpull = al grip vermoeiend, dan doe je een specifieke grip oefening (deadlift hold) en dan moet je nog is accutillen.. dalijk fail je die op grip i.p.v. schouder strength

nja ik zie het wel, zondag eerst naar maastricht, dan heb ik voor mezelf ook een beetje een indicatie voor hoe ik er voor sta
 
lekker rustig trainingkje

deadlift tot 1x200 dan vasthouden had 23 seconden

benchsquat tot 25x120 in 60 seconden :D no belt

hangcleans

db rows

comment: veel te warm buiten voelde me verrotter toen ik thuiskwam dan dat ik vanmorgen uit me nest kwam :D
 
lekker rustig trainingkje

deadlift tot 1x200 dan vasthouden had 23 seconden

benchsquat tot 25x120 in 60 seconden :D no belt

hangcleans

db rows

comment: veel te warm buiten voelde me verrotter toen ik thuiskwam dan dat ik vanmorgen uit me nest kwam :D
Lekker rustig zegt ie... :rolleyes:
Heb je die deadlift "om en om" vast..?
25x120kg kniebuigen in 60sec. vind ik meesterlijk hoor! :thumb:
Ik heb wel al eens 20x100 en 30x80 gedaan, maar sta dan tussendoor echt naar lucht te happen als een aangespoelde karper op een warme zomerdag.... :o
Hoe zwaar doe je de hangcleans?
Alleen al vanwege de deadlifts en de squats is het toch een goede training vind ik.
Een training waar veel mensen voorlopig alleen maar van kunnen dromen! ;)
 
Lekker rustig zegt ie... :rolleyes:
Heb je die deadlift "om en om" vast..?
25x120kg kniebuigen in 60sec. vind ik meesterlijk hoor! :thumb:
Ik heb wel al eens 20x100 en 30x80 gedaan, maar sta dan tussendoor echt naar lucht te happen als een aangespoelde karper op een warme zomerdag.... :o
Hoe zwaar doe je de hangcleans?
Alleen al vanwege de deadlifts en de squats is het toch een goede training vind ik.
Een training waar veel mensen voorlopig alleen maar van kunnen dromen! ;)

ja mixed grip ;)
squat was gewoon ff kijken voor zondag
hangcleans waren 70 ofzo was meer op techniek :)
 
ja mixed grip ;)
squat was gewoon ff kijken voor zondag
hangcleans waren 70 ofzo was meer op techniek :)
Mixed grip scheelt (in mijn geval zeker!) heel veel met een overhandse grip, maar is nog steeds sterk natuurlijk.
Dan zul je zondag, als de adenaline rijkelijk stroomt, geen gek figuur slaan imo! ;)
Hangcleans met 70 vind ik leuk, met 90 verongeluk ik tegenwoordig haast... :o
Maar om techniek te trainen natuurlijk goed!
Veel succes zondag! :thumb:
 
zal zondag gewoon keihard gaan daarom deze week meer op techniek en lekker rustig aan, na zondag ff weer een week tot de max, dan 12 dagen op vakantie :rolleyes: en als ik terugkom dan heb ik nog 7 dagen om te trainen+bijkomen voor parkstad ...
 
wat is er zondag dan? heb je dan ook een wedstrijd?
 
ook ''sterkste krachtsporter'' doe mee samen met Neonak ;)
 
Allen naar Maastricht?
 
rommeltraining

one arm db presses
2x5x30 iedere kant ff opwarmen

chins
3x5xbw

C&P/J
tot de 80 hierna werd ik aangesproken over men clean techniek, volgens hun ging ik niet in 1 rechte beweging en alles uit domme kracht haalde, ff filmpje gemaakt en ze hadden nog gelijk ook maja daar heb ik nu geen klote aan dus dat komt na de vakantie wel aangezien ik hem zondag gewoon moet doen :rolleyes:

dus """x60 op techniek nog steeds k*t natuurlijk :D

comment: the heat is ****ing killing me :mad:
 
Ik geloof dat ik nog nooit een fatsoendelijke (power)clean heb gemaakt... :o
Zeker als het wat zwaarder gaat, wordt het altijd een stiff legged deadlift met een hangclean erachteraan...
Rippetoe vind het ook één van de moeilijkere oefeningen geloof ik, en ik ben geneigd het met hem eens te zijn.
Ik ben er niet soepel genoeg voor, en mis de explosiviteit er voor... :(

Er was iemand die hem me wel wilde leren, maar die zit in A'dam! :rolleyes:
Da's wel een eind rijden natuurlijk, vanuit "het centrum van de wereld" Terneuzen! :D
 
idd ik heb ook nog maar weinig mensen een echt goede powerclean zien maken
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven