XXL Nutrition

Goheavyorgohome Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
vandaag de hele dag met koppijn gelopen, en toch eigenwijs gaan trainen

pushpress
12xbb
8x40
5x60
5x70
3x80
3x80
3x80
2x90
2x90
2x90
2x90

pinpress
5x70
5x70
4x75
4x75
3x80
3x80
3x80

one arm db press strict
3x8x26 pompenerdepomp

hammercurls
8x20
5x20 hier gestopt de koppijn werd te erg :mad:

comment: potverdomme
 
Aspirine nemen en teruggaan, ben je helemaal gek!!
 
Ja ik ga zo weer terug om me setjes hammer curls af te maken ;) het is toch maar 5 km rijden ...
En als je er dan toch bent, doe dan gelijk even 3x10 crunches, luiwammes! :D

Ondanks de koppijn, toch goede presses hoor. :thumb:
 
still sick and wasted

deadlift met deadstop :rolleyes: no difference
10x60
5x100
5x100
5x140
3x160
3x180
3x180
3x180
2x200
2x200
2x210
2x210 hier zuigde techniek bigtime volgens mij dus gestopt

hypers
3x10

latpull
3x5

bor
3x5x100 kreeg hem niet mooi parralel om de een of andere reden ???

back extensions
3x10xfullstack

comment: potverdomme nog steeds zo dood als een vieze haring, misschien komt het door de melk ik weet het niet.
kwam net thuis en vroeg waar de melk was, kreeg gelijk op me lazer ik had in twee dagen 9 2ltr pakken melk op dus misschien dat ik daar zo gaar van ben :rolleyes:
 
Ik word tegenwoordig ook brutaal brak van melk... Vorig jaar nog goed opgebulkt nu kan ik niet eens een halve liter drinken of ik krijg monsterkoppijn, brak gevoel en nog meer ellende in m'n buik.
 
Ik word tegenwoordig ook brutaal brak van melk... Vorig jaar nog goed opgebulkt nu kan ik niet eens een halve liter drinken of ik krijg monsterkoppijn, brak gevoel en nog meer ellende in m'n buik.[/QUOTE]

na het schijten ligt heel me reet aan flarden, volgens mij schijt ik in sambal gedepte glasscherven ....
 
Ik word tegenwoordig ook brutaal brak van melk... Vorig jaar nog goed opgebulkt nu kan ik niet eens een halve liter drinken of ik krijg monsterkoppijn, brak gevoel en nog meer ellende in m'n buik.[/QUOTE]

na het schijten ligt heel me reet aan flarden, volgens mij schijt ik in sambal gedepte glasscherven ....
Ah nice man! Ik ga 5x per dag en ik hoef erna vaak niet eens m'n reet af te vegen! :thumbs:
 
Anders drink je gewoon minder melk.
Wtf is daar het nut van?
 
nja ik vind het niet leuk ik sterf van de pijn mja het zal wel weer overgaan

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Anders drink je gewoon minder melk.
Wtf is daar het nut van?

heb je niet geleerd van je moeder, dat je van melk groot en sterk word en er sterke botten van krijgt ??? daarnaast is het makkelijk maar vooral heerlijk als het koud is :D
 
Pas maar op dat je door die enorme hoeveelheden melk juist geen calcium tekort krijgt...
Dat schijnt te kunnen voorkomen bij veelvuldig gebruik van grote hoeveelheden.
Ik denk dat jij wel gekwalificeerd bent als grootverbruiker...
Oh ja, je zou ook even een paar dagen rust kunnen nemen om te herstellen natuurlijk, even weer "beter" te worden.
Om je schijterij wat te temperen kun je iedere dag wat rijstwater drinken, dat helpt meestal wel tegen de sambal.
Tegen de glasscherven heb ik geen remedie! :roflol:
Beterschap man, toch nog sterk gelift natuurlijk... :thumb:
 
Pas maar op dat je door die enorme hoeveelheden melk juist geen calcium tekort krijgt...
Dat schijnt te kunnen voorkomen bij veelvuldig gebruik van grote hoeveelheden.
Ik denk dat jij wel gekwalificeerd bent als grootverbruiker...
Oh ja, je zou ook even een paar dagen rust kunnen nemen om te herstellen natuurlijk, even weer "beter" te worden.
Om je schijterij wat te temperen kun je iedere dag wat rijstwater drinken, dat helpt meestal wel tegen de sambal.
Tegen de glasscherven heb ik geen remedie! :roflol:
Beterschap man, toch nog sterk gelift natuurlijk... :thumb:

thnx ik heb nu ook twee dagen rust morgen alleen nog ff licht pompen, zaterdag toch celtic dus dan moet ik wel een beetje uitgerust/gescheten zijn
 
rustig dagje

bp
20xbb
10x60
5x80
5x90
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

wat gerotzooid met pinpress maar vond het maar k*t

db pres
5x8x26 heel rustig

comment: none
 
??? Celtic Strongest Man

Nja vanmorgen vroeg uit de veren gegaan voelde me fit en sterk, rustig een pot koffie weggedronken en om 10 uur maar vertrokken dan was ik ruim op tijd ;)
Dan rijd je god god potverdomme op de snelweg met 150 km/u op de linkerrijbaan en jah hoor je krijgt een klapband gelukkig kon ik hem nog net aan door een ruk aan het stuur ontwijken voor een vrachtwagen en hem zo de vluchtstrook op trappen.
Maar daar komt het leuke, ik dus proberen die reservewiel eraf te halen, blijkt dat je met een soort sleutel door een gat in je bumper moet om je band te laten zakkee,............... weet je wat laat maar zitten &^*&^zooi dus. Na een drie kwartier k*tten stopte er gelukkig een anwb snorrewiets die het zo ff in een kwartiertje fixte,dus kon ik weer verder.:)
Aangekomen, veel te ****ing laat natuurlijk, waren ze al bezig dus alleen maar kennen kijken :(
Gelijk heel me weekend verdoet potverdomme had denk nog een best leuke plaats kunnen halen, mja volgende keer beter .....
 
aahh damn klote niels.. gelukkig is het nog vrij goed afgelopen met je... een klapband op de snelweg is niet niks..

Zie je weer snel @ Raw power baarn ;)
 
aahh damn klote niels.. gelukkig is het nog vrij goed afgelopen met je... een klapband op de snelweg is niet niks..

Zie je weer snel @ Raw power baarn ;)

Idd ik ga iedere keer door het oog van de naald en iedere keer kom ik er zonder schade vanaf !
Of ik heb een beschermengel op me schouder, of de Heer vind het gewoon geweldig om me de stuipen op het lijf te jagen :rolleyes:
gelukkig weet die stumper boven ook dat ik toch veel beter dan hem ben
 
Ook gestopt met wendler zie ik, wat voor schema ga je nu hanteren?
 
binnenkort wsb moet eerst bands en chains aanschaffen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven