Fitness Seller

Goheavyorgohome Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
nice gewicht @ je dead, maar waarom dat touch n go gebeuren? specifieke reden daarvoor? slechte lockout normaal? anders is het een beetje zonde... 6x touch n go is probably hetzelfde als 2/3x met normale deadstop.. ga je dalijk valse hoop krijgen richting over je mogelijk nieuwe 1rm, zonde toch?

dit is hetzelfde als jojo-en bij je mp weet je wel... kan je 3 reps met bijv 70 jojo-en en 75 krijg je niet los ;) zulke shit krijg je dan
 
had voor deze set ook al 7x220 gepakt :rolleyes:...... zoals ik al zei:alleen eerste rep zoog bigtime, ben net het filmpje nog een paar keer bekeken en zag dat ik de stang naar me toe trok en begon te liften terwijl me schenen nog niet recht waren en dus tegen me schenen aankwam en niet in één keer kon doortrekken .... vandaar dat ie wss grinded ging
 
Volgende keer met deadstop Niels ;)
 
db shoulder press ( opwarmen voor bench )
8x30
8x30
8x30
8x30

benchpress iets smallere grip dan normaal, oftewel elbows in
10x50
10x60
4x100
2x110
1x120
1x130 pretty easy
1x140 boom PR twee spotters 1 links en 1 rechts de rechter is volgens goede bronnen gay wat vandaag weer eens werd bewezen halverwege up begon ik wat langzamer te gaan wat doet ie lul wilt ie gaan helpen gelukkig kon ik nog net op tijd zeggen dat ie ze klauwen er vanaf moest houden maar die lul drukte met de stang omlaag terwijl die zijn klauwen wegtrok :mad: toch nog uit kunnen drukken gelukkig :D

incline db press
8x36
8x36
8x36
8x36

db row verry slow and strict
10x36 L+R
10x36 L+R
10x36 L+R
10x36 L+R
10x36 L+R

face pulls
10xfullblock
10xfullblock
10xfullblock
10xfullblock
10xfullblock

comment: nice :D
 
Succestraining ondanks some gay interference, and ignoring the fact that you're the only human being that's a full 105%! :D
Je hebt gewoon een voorsprong op de rest van de wereld man! :thumb:
 
1x140 boom PR twee spotters 1 links en 1 rechts de rechter is volgens goede bronnen gay wat vandaag weer eens werd bewezen halverwege up begon ik wat langzamer te gaan wat doet ie lul wilt ie gaan helpen gelukkig kon ik nog net op tijd zeggen dat ie ze klauwen er vanaf moest houden maar die lul drukte met de stang omlaag terwijl die zijn klauwen wegtrok toch nog uit kunnen drukken gelukkig


Dat moet Toby geweest zijn ?
Verder weer brute training.. jammer dat ik er niet was :( dan had je beeldmateriaal gehad
 
Jezus Niels... Bij deze nomineer ik je echt tot het genetisch monster van 2009.

De nieuwe Dries Willaert
 
Succestraining ondanks some gay interference, and ignoring the fact that you're the only human being that's a full 105%! :D
Je hebt gewoon een voorsprong op de rest van de wereld man! :thumb:

haha thnx man

1x140 boom PR twee spotters 1 links en 1 rechts de rechter is volgens goede bronnen gay wat vandaag weer eens werd bewezen halverwege up begon ik wat langzamer te gaan wat doet ie lul wilt ie gaan helpen gelukkig kon ik nog net op tijd zeggen dat ie ze klauwen er vanaf moest houden maar die lul drukte met de stang omlaag terwijl die zijn klauwen wegtrok toch nog uit kunnen drukken gelukkig


Dat moet Toby geweest zijn ?
Verder weer brute training.. jammer dat ik er niet was :( dan had je beeldmateriaal gehad

was Toby jah pff ik was in staat ze smoel te verbouwen was woest :mad:
morgen ben ik er misschien weer als me benen goed hersteld zijn, kom nu alleen nog als ik een tot max ga omdat ik dan een spotter heb :rolleyes:
 
Hehe ik wist het dat het die Toby was he..met z'n joeehooe haai enz. had ik al wat vermoedens xD.

In principe zou ik wel spotter willen zijn voor je.. maar waarschijnlijk ben ik daar niet sterk genoeg voor, woensdag avond zijn Arie(gast met dat brilletje), Ed en Ammar er misschien heb je daar wat aan.
 
maar voorlopig heb ik nog geen 3x305 deadlift dus voorlopig nog niet :D
 
pffff niels.. als jij straks na je eerste groeispurt een goed gebalanceerd schema gaat volgen, sta jij over een jaar op het NK... 140 kg bench in 8-9 maanden tijd... :eek:

je had eergisteren ook nog zware max OH gedaan.. en nu weer max bench :roflol:
 
pffff niels.. als jij straks na je eerste groeispurt een goed gebalanceerd schema gaat volgen, sta jij over een jaar op het NK... 140 kg bench in 8-9 maanden tijd... :eek:

de schema's die ik doe ga ik lekker op, probleem dat ik eerst moet oplossen is dat ik geen trainingsmaat heb, verder de manier van trainen die ik nu aanhoud gaat ook gewoon lekker, train puur hoe ik me voel als (repout, hoog volume of gewoon maxen) zo zit ik ook nergens aan vast ....
 
true, zolang je nog steeds vooruitgaat: doorgaan zo
 
true, zolang je nog steeds vooruitgaat: doorgaan zo

plus dat ik lichamelijk zwaar werk doe ken ik me gewoon niet aan een schema houden :rolleyes: soms vind ik het wel jammer, want velen kunnen gewoon uitrusten (jah uitrusten noem ik dat) en ik loop gvd de hele dag de poten uit me lijf !

I know ik moet me niet aanstellen :D
 
de schema's die ik doe ga ik lekker op, probleem dat ik eerst moet oplossen is dat ik geen trainingsmaat heb, verder de manier van trainen die ik nu aanhoud gaat ook gewoon lekker, train puur hoe ik me voel als (repout, hoog volume of gewoon maxen) zo zit ik ook nergens aan vast ....

plus dat ik lichamelijk zwaar werk doe ken ik me gewoon niet aan een schema houden :rolleyes: soms vind ik het wel jammer, want velen kunnen gewoon uitrusten (jah uitrusten noem ik dat) en ik loop gvd de hele dag de poten uit me lijf !

I know ik moet me niet aanstellen :D

haha wat een topper ben je ook. Post 1: De schema's die ik doe ga ik lekker op. Post 2: Omdat ik lichamelijk zwaar werk doe ken ik me niet aan een schema houden.

Maar wel al bijna het hele pl hok eruit tillen:D
 
tfooeeee gister nacht naar de plee om te kakken, bleek ik lekker bloed te kakken alles onder het bloed, ik vanmorgen toch gaan werken maar rond negen uur toch maar op laten halen om naar de huisarts te gaan nu heb ik misschien een beschadiging in me darm dus moet vandaag rust houden en morgen bloed prikken en misschien ook nog rust houden :(

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

haha wat een topper ben je ook. Post 1: De schema's die ik doe ga ik lekker op. Post 2: Omdat ik lichamelijk zwaar werk doe ken ik me niet aan een schema houden.

Maar wel al bijna het hele pl hok eruit tillen:D

nja ik ken me niet aan schema's zoals wendler en wsb en die shit houden daarom probeer ik gewoon alles een beetje te combineren ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven