Fitness Seller

Goheavyorgohome Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gaat lekker zo te zien, train wel beetje verstandig ...
 
Zieke trainingen hierzo! Dat bloed komt misschien door de vele melk consumptie???
 
Gaat lekker zo te zien, train wel beetje verstandig ...

thnx

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

Zieke trainingen hierzo! Dat bloed komt misschien door de vele melk consumptie???

neej dat heb ik ook gelijk gevraagd en dat kon het niet wezen, gelukkig :eek:
 
Gvd, sterkte met je darm man.
 
Nasty.. bloed poepen is gewoon echt eng, en ziek. Succes kerel. En gefeliciteerd met je 140 bank;)
 
dank u heren !

mja eigenwijs als ik ben

squat
10x70
10x70
5x120
1x160
1x200
1x200
en haalde het bijna in me hoofd om door te gaan maar vroeg mezelf toch maar even af waar ik mee bezig was :rolleyes: dus gestopt vanavond wel wat oefeningen met bands doen ofzo :) desalnietmin was die 200 nog best easy

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

Nasty.. bloed poepen is gewoon echt eng, en ziek. Succes kerel. En gefeliciteerd met je 140 bank;)
nou het meest enge was dat de dokter met zijn ........................... in me ...... ging kijken haha
 
ahahah gek.
Haha welke dokter ? :D

brouwer :mad: ouwe grapjas ! heel me pens onderzoeken, ik dacht nou gelukkig ik ben klaar, zegt ie: zoals je weet bewaren we de leukste onderzoekjes voor het einde
 
herkenbare patronen :p
 
Lekkere pr niels!
En waren het miss die kaas/ui broodjes kip van zaterdag????
Geintje man.beterschap ermee!
 
sterkte niels, heb je al uitslag wat het kan zijn?

neej morgen moet ik bloed prikken, daarna hoor ik pas wat :rolleyes:

owja ik was nog even wezen trainen

speeddeads against bands
3x130 + supermini's
3x130 + supermini's
3x130 + supermini's
3x130 + supermini's
3x130 + supermini's
3x130 + supermini's
3x130 + supermini's
3x130 + supermini's

goodmornings
3x100
3x100
3x100 voelde niet echt goed dus gestopt

pinsquats +- 20/30 cm onder lockout
10x200
5x300
5x300
5x300
5x300
5x300
10x320 easy bar was vol :D PR 400 + moet ook lukken als de stang het houd

pulltrough
8xfullblock
8xfullblock
8xfullblock

comment: nice, moest wel ff naar de sportschool aangezien in thuis had gezegd dat ik rustig aan zou doen :D
 
Laatst bewerkt:
Heel verstandig. Goedzo jongen, rustig aan doen.
 
just asking maar wat is je idee voor achter extreem zware pin squats?

uiteraard is het lachen om dat op je rug te hebben liggen... maar meer dan 10% boven je 1rm is alleen maar enorm belastend voor je czs... gaat je overige herstel alleen maar in de weg zitten en daarbij komt dat dat ook voldoende is om je core te laten wennen aan/klaar te maken voor zwaardere gewichten

voor carry over naar yoke hoef je het imo ook niet te doen

once again, gewoon nieuwsgierig wat je motivaties zijn
 
just asking maar wat is je idee voor achter extreem zware pin squats?

uiteraard is het lachen om dat op je rug te hebben liggen... maar meer dan 10% boven je 1rm is alleen maar enorm belastend voor je czs... gaat je overige herstel alleen maar in de weg zitten en daarbij komt dat dat ook voldoende is om je core te laten wennen aan/klaar te maken voor zwaardere gewichten

voor carry over naar yoke hoef je het imo ook niet te doen

once again, gewoon nieuwsgierig wat je motivaties zijn

je kan het ook niet echte pinsquats noemen het zijn meer lockouts, dit omdat ik veel moeite heb met uittillen bij zware yoke's
 
je kan het ook niet echte pinsquats noemen het zijn meer lockouts, dit omdat ik veel moeite heb met uittillen bij zware yoke's

njah pin squats/lockouts.. het verhaal blijft hetzelfde ;)

ik zou het niet te vaak doen... zonde als zoiets ervoor zorgt dat je opbrand + ik durf te twijfelen aan de carryover van een normale bb naar een yoke, gezien de plaatsing, diameter en de manier van beethouden.
 
Heavy dude te beoordelen naar je trainingen! :thumb:
Maar na gelezen te hebben dat je je laat assisteren door een homo, en nu die toestand met je darm...
Ik weet het niet hoor..?
Keep it up! (denk ik...)
 
njah pin squats/lockouts.. het verhaal blijft hetzelfde ;)

ik zou het niet te vaak doen... zonde als zoiets ervoor zorgt dat je opbrand.

haha het is ook niet de bedoeling om het iedere dag te doen, doe het gewoon als ik geen tijd/zin heb in normale squats zoals vandaag niet ging ivm ziekte, ik zal sowieso niet opgebrand raken ;)

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Heavy dude te beoordelen naar je trainingen! :thumb:
Maar na gelezen te hebben dat je je laat assisteren door een homo, en nu die toestand met je darm...
Ik weet het niet hoor..?
Keep it up! (denk ik...)

:roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven