XXL Nutrition

Goheavyorgohome Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Jammer bob maar op zich ook niet gek dat de log niet zo goed ging gezien je trainingen afgelopen week

nja opzich de kracht was er wel alleen de techniek gewoon niet :rolleyes: nu deze week gewoon lekker deloaden zal ook geen slecht plan zijn, maar vanavond moet er eerst gestapt worden :bierbang:
 
vandaag besloten toch maar weer te beginnen met wendler :rolleyes: dit omdat ik met dat schema toch flink sterker ben geworden, en omdat ik nu maar een beetje loop aan klooien ,..... stats die ik heb ingevuld bp 130 sq 210 dl 240 mp 80 ;)
 
haha nu toch maar weer een schema. Jongen jij wordt nog sterker van een krachtschema uit de suske en wiske.
 
haha nu toch maar weer een schema. Jongen jij wordt nog sterker van een krachtschema uit de suske en wiske.

:D

Is dat een 240 DL zonder hitch en shrugged thighride?

Als het goed is wel en anders verlagen we hem gewoon, en ik heb 240 in de sheet gezet dus verder dan 230 gaat ik niet ;)

Squat
10xbb
10x60
5x100
5x140
5x160
5x170
bamberdebam 9x180 PR

Frontsquat
5x3x100

GM
5x3x90 blijf hier toch moeite mee hebben :rolleyes:

Pulltrough
3x10xfullblock

comment: Nice :D
 
Laatst bewerkt:
Nice squat man
 
Thnx ze gingen tot me verbazing ook super makkelijk gewicht voelde gewoon vederlicht aan :eek: nu niet meer maxen tot 31 november (dan train ik een jaar)
 
misselijk, koppijn,.....

cgbp
20xbb
5x60
5x70
3x80
5x90
5x100
10x110 PR ****ing nice de eerste 6 reps waren gewoon speedreps :)

db row
5x10

facepulls
3x10

comment: beetje kort maar voelde me te beroerd om door te gaan ....
 
Gaat lekker met je als je je beroerd voelt :thumbs:
 
10x110 close grips is beroerd goed. :D
 
net 22 mtr chains binnengekregen :D had een maatje nog liggen, ****ing nice !
 
Ik heb ook 22meter aan chains in 4-en gedeeld en het weegt ongeveer 5kg per chain. Ik rond gewoon iets naar beneden af - 5kg. Maar het ligt natuurlijk helemaal aan de dikte van de schakels..
 
vandaag deads, me abs waren nog verrot van zaterdag, en me quads nog kapot van maandag daarnaast was is gvd me magnesium vergeten dus met straps gedaan wtf is dat k*t :D

deadlift
10x60
5x100
5x150
5x180
5x190
3x200 dit hadden er 5 minimaal moeten zijn, maar aangezien ik wat op me techniek wil gaan letten niet verder gegaan, ging dus helemaal :fuu: ,voortaan weer lekker met magnesium :D

backextensions
3x10xfullstack

hypers
3x10

comment: doordat ik veel touch&go heb gedaan merk ik wel dat ik moeite heb gekregen om de techniek onder controle te houden bij deadstops dus gewoon voorlopig geen echte repouts meer ;)
 
Waarom geen rep-outs meer? Je kan toch ook gewoon repouts doen met deadstop? En dan stoppen als je vorm sloppy wordt.
 
Waarom geen rep-outs meer? Je kan toch ook gewoon repouts doen met deadstop?

Ja maar doordat ik bijna altijd repouts met t&g heb gedaan, kan ik op de één of andere manier de techniek bij deadstop niet goed houden :rolleyes:
 
zal de volgende keer wel weer gewoon een repout doen dan film ik hem gewoon ff en dan zal ik hem wel ff erbij zetten, ik moet gewoon weer ff me techniek veranderen want ik heb ook altijd dat ik een brede greep moet aannemen omdat me quads in de weg zitten :rolleyes: moet het gewoon even uitvogelen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven