AndroidHealthClinic

Goheavyorgohome Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Eigenlijk gun ik je het ook wel:) Je gaint veels te snel, elke keer dat ik hier kijk heb je een lift weer met 10kg verhoogt. Je bent gewoon een eikel eigenlijk:D
 
Je kan in die signature ook zetten:

A big bag full of cheese sandwiches stuffed with meat is!

(aangezien chopper altijd minimaal 2 kg kaasbroodjes met kip meeneemt)
 
Eigenlijk gun ik je het ook wel:) Je gaint veels te snel, elke keer dat ik hier kijk heb je een lift weer met 10kg verhoogt. Je bent gewoon een eikel eigenlijk:D

blablabla lelijke ecto !

Je kan in die signature ook zetten:

A big bag full of cheese sandwiches stuffed with meat is!

(aangezien chopper altijd minimaal 2 kg kaasbroodjes met kip meeneemt)

hahah

moet zo naar de dokter voor me knie :rolleyes: en daarna gaan we gewoon squatten aangezien dat natuurlijk goed voor je knie is :)
 
moet zo naar de dokter voor me knie :rolleyes: en daarna gaan we gewoon squatten aangezien dat natuurlijk goed voor je knie is :)
Squats can cure anything, even cancer! :D
 
ik ben bang voor je niels :(
 
terug van de dokter :fuu:binnekant kruisband is ontstoken :(
nu moet ik 7 dagen rust houden en diclofenacnatrium slikken, en als dat nog niet werkt krijg ik er een spuitje in zodat het sneller gaat :(

ik denk dat ik nu maar gewoon lowerbody heel licht ga deloaden met pussy****ingshitweight en me upperbody ook niet te zwaar, ik weet het anders ook niet ....

:fuu:
 
tering balen Niels... gewoon even 1-2 weekjes rustig aan dan!
 
nja ik ga hoe dan ook volgende week nieuwe pr's zetten :mad: vind het echt zwaar k*t !
 
Krijg je dan cortisone? Ik zou oppassen als dat zo blijkt te zijn met zware belasting i.v.m. dat dat spul je pezen superzwak maakt.
 
Je bent me te sterk :(

:roflol:

Krijg je dan cortisone? Ik zou oppassen als dat zo blijkt te zijn met zware belasting i.v.m. dat dat spul je pezen superzwak maakt.

Holy **** is goed dat je het zegt, had al eens zoiets gehoord/gelezen, sowieso geen prik voor mij als dat zo is :eek: Ik denk dat ik sowieso straks lekker licht ga squatten, de meds doen ze werk en licht squatten zorgt alleen maar ff dat alles doorbloed ed. :)
 
Als ze die cortizonen per ongeluk in een pees injecteren, istie kapot heb ik begrepen...
Of in ieder geval enorm verzwakt.
 
die corticosteroïden mee uitkijken iig ivm peesrupturen en shit...maar nog ff wat: waar had jij pijn in je knie dan? ik moet morgen namelijk naar de fysio voor me knieën. hoop niet dat mij dit ook te wachten staat :D
 
Als ze die cortizonen per ongeluk in een pees injecteren, istie kapot heb ik begrepen...
Of in ieder geval enorm verzwakt.

daarom wil ik dat risico niet nemen ;)

die corticosteroïden mee uitkijken iig ivm peesrupturen en shit...maar nog ff wat: waar had jij pijn in je knie dan? ik moet morgen namelijk naar de fysio voor me knieën. hoop niet dat mij dit ook te wachten staat :D

aan de binnekant van me linkerknie (binnenkant kruisband volgens mij)


zal eens even kijke :D

squat op bench
10x50
10x50
10x50
10x50
10x50

hypers
3x10

comment: :(
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven