XXL Nutrition

Goheavyorgohome Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
haha idd als je je stats van een half jaar terug bekijkt :eek: tering ouwe echt relaxed voor je man.
 
haha idd als je je stats van een half jaar terug bekijkt :eek: tering ouwe echt relaxed voor je man.
thnx

deadlift
opw.
5x60 pff zwaar :D
5x80
3x100
werks.
5x165
5x175
6x185 geen pr volgens mij was ook veel te warm

assistance
deadlift
5x10x110

cgbp
5x10x80 monsterpomp

comment: vandaag veel te warm en veel te weinig gegeten :mad: toch lekker getraind
 
Bevalt de homegym Bob?
 
Bevalt de homegym Bob?

jah alleen de ruimte vind ik wat minder staat namelijk in een lege slaapkamer en het plafond in maar net hoog genoeg voor mp dus met pushpress moet ik uitkijken dat ik niet door het plafond ga :D
 
jah alleen de ruimte vind ik wat minder staat namelijk in een lege slaapkamer en het plafond in maar net hoog genoeg voor mp dus met pushpress moet ik uitkijken dat ik niet door het plafond ga :D
Hehe zie het wel voor me:eek:
 
Hele nette deadlift.. :D
 
thnx ben nu ook wel compleet leeg maar dat ken ook door het weer komen :zzz:
 
ziet er goed uit kerel


nog iets lekker gedronken? :p
 
nog niet heb vrijdag en zaterdag weer 2 verjaardagen duss ...... :p
Volgens mij vier jij zelfs de verjaardag van die vrouw die je 17 jaar geleden een keer in de bus hebt gezien:D
 
benchpress
opw.
5x60
5x70
3x80
werks.
3x90
3x95
8x100 repout :Drep pr

assistance
benchpress
5x10x60

db row
5x10x45

comment: kapot, nadat ik thuiskwam van het werk nog ff bij een maat 7 kub zand weg gekruit en 60 m* tegels weggelopen, en dan nog ff trainen :eek:
 
benchpress
opw.
5x60
5x70
3x80
werks.
3x90
3x95
8x100 repout :Drep pr

assistance
benchpress
5x10x60

db row
5x10x45

comment: kapot, nadat ik thuiskwam van het werk nog ff bij een maat 7 kub zand weg gekruit en 60 m* tegels weggelopen, en dan nog ff trainen :eek:
:headbang::headbang: Je had moeten zeggen dat je geen tijd had.
 
ik weet het, maarja andere vrienden zijn er te lui voor en dan vind ik het lullig om hem het in zijn ééntje te laten doen ;) het mooie is nog dat hij een hernia heeft dus ik heb al die tegels lopen sjouwen:D heel me traps zijn opgefokt
 
Dan heb ik je karma gegeven voor de moeite bob.:D
 
ik weet het, maarja andere vrienden zijn er te lui voor en dan vind ik het lullig om hem het in zijn ééntje te laten doen ;) het mooie is nog dat hij een hernia heeft dus ik heb al die tegels lopen sjouwen:D heel me traps zijn opgefokt

whehehe, wel lekker voor je kuiten ;) Zeker als het nog wat bergop loopt
 
Toch nette bench.. je loopt net ff iets op me voor:(
 
fullsquat
opw.
5x60
5x100
3x140
werks.
5x150
5x160
5x170 repout volgens mij weer een rep pr er had meer in gezeten maar hij lag k*t in me nek en stond niet helemaal lekker

assistance
fullsquat
5x10x100 pompelepee

bb curls
2x10x40 moesten 5 sets zijn maar moest ineens weg :mad:
 
mp
opw.
5x40
5x50
3x60
werks.
3x65
3x70
4x75 repout gewoon k*t natuurlijk :mad:

assistance
mp
5x10x40

v-handle pulldown
5x10

comment: niet echt om over naar huis te schrijven :D vandaag ook nieuwe mtb besteld om me conditie een beetje bij te houden
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven