AndroidHealthClinic

Goheavyorgohome Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
geen clean grip is geen excuus....
Ik kan het ook niet...maar heb er weinig last van. Pushpress/ push jerk is techniek/timing/explosiviteit.
Als je het goed beheerst kan je er 60kg uithalen met gemak!

ok nja dan zal het wel psysichal zijn :rolleyes:
 
geen clean grip is geen excuus....
Ik kan het ook niet...maar heb er weinig last van. Pushpress/ push jerk is techniek/timing/explosiviteit.
Als je het goed beheerst kan je er 60kg uithalen met gemak!
ME triple front squat = je jerk als techniek goed zit.. Weet niet hoe het precies zit met push press maar 60kg is ****ing ziek... Wie haalt dat eruit? Ik heb volgens mij nog nooit iemand die 90kg MPt 150kg zien PP-en.
 
nja ik weet het niet, ik denk dat het probleem het zit in het feit dat ik geen cleangrip kan doen, waardoor bij het unracken alle druk er meteen op staat

Dat hoeft geen probleem te zijn als je hem maar snel pressed. Als je 1 of 2 seconden te lang wacht kun je al in de problemen komen.

Zou het te maken hebben met die 133.5kg?:D

Zou heel goed kunnen want ik had hetzelfde probleem @142kg (de problemen begonnen al vanaf 120kg) maar zijn volledig verdwenen na mijn cut.

Dat heet geen clean grip. Dat is de anti-clean grip A.K.A. de Jaccogrip.

Gij zult mijn naam niet ijdel gebruiken.....
juist dat filmpje met die 130 mp ik heb precies het zelfde ik dacht al dat ik het ergens had gezien :D

:D
 
Die borissen zijn dat shrows?

huh heb ik de nieuwste trend gemist? Eerst het vertalen naar termen als doodtrekken en krachtigschoonmaken. Toen het Ivoiaans met kabeltjedoor wieltjetrekgedoe, en nu dit??
 
Shrug rows? Supercheated BORs ofzo?
 
Dat hoeft geen probleem te zijn als je hem maar snel pressed. Als je 1 of 2 seconden te lang wacht kun je al in de problemen komen.



Zou heel goed kunnen want ik had hetzelfde probleem @142kg (de problemen begonnen al vanaf 120kg) maar zijn volledig verdwenen na mijn cut.



Gij zult mijn naam niet ijdel gebruiken.....


:D


dan zal ik ook maar eens een cut moeten inplannen, denk alleen dat ik nog ff wacht tot na het seizoen en dan eens kijken wat er daadwerkelijk onder zit :D
 
Waar was je nou in de gym :finger::finger:
 
huh heb ik de nieuwste trend gemist? Eerst het vertalen naar termen als doodtrekken en krachtigschoonmaken. Toen het Ivoiaans met kabeltjedoor wieltjetrekgedoe, en nu dit??

Shrows zijn oude shizzle, iets met een barbell van 180kg en een sanca :D
 
Waar was je nou in de gym :finger::finger:

was iets later ;)

Shrows zijn oude shizzle, iets met een barbell van 180kg en een sanca :D

:rolleyes:

wilde alleen even snel gaan squatten aangezien ik echt ballen energie had en een beetje grieperig ben maar moest eerst even meedoen met banken voordat ik kon squatten

bank
t/m 4x120

squat
10xbb
5x60
5x60
5x100
5x140
3x180
7x200 :woot: had gister 10x in me hoofd maar in deze toestand toch zeer tevreden, op een goede dag zitten er zeker 10 in :)

hypers
3x10

comment: heup is nog niet helemaal hersteld, met squatten totaal geen last van maar met het banken voelde ik het wel :rolleyes: weekendje rust dus
 
Oke volgende keer weer he ;) is alleen wel k*t dat ik woensdag en vrijdag pas 16:20 uit ben dus op z'n vroegst pas 16:45 in de gym.

Alsnog goed dat je geweest bent, hopelijk doet de rust je heup veel goeds :)
 
Oke volgende keer weer he ;) is alleen wel k*t dat ik woensdag en vrijdag pas 16:20 uit ben dus op z'n vroegst pas 16:45 in de gym.

Alsnog goed dat je geweest bent, hopelijk doet de rust je heup veel goeds :)

hoop het ook zou eigelijk morgen naar Houseqlassics gaan maar toch maar overslaan :rolleyes:
 
vandaag thuis even pushpress gedaan, verveelde me :)
6x70
5x70
3x80
2x90
2x100
1x110
1x120 heel rustig nadrukken :) PR
0x130 omg die was close
0x130 wilde 125 proberen omdat die 130 zo close was maar vergat aan 1 kant de 5 kg schijf eraf te halen dus hing een beetje scheef :mad:

gestopt begon het toch serieus koud te krijgen buiten :D
 
Buiten trainen maakt je kapot met deze temperaturen. Ik ga denk ik ook over een paar weekjes weer binnen trainen in een gym tot de winter afgelopen is... Het is alles behalve bevordelijk denk ik.
 
Buiten trainen maakt je kapot met deze temperaturen. Ik ga denk ik ook over een paar weekjes weer binnen trainen in een gym tot de winter afgelopen is... Het is alles behalve bevordelijk denk ik.

train ook bijna altijd binnen vandaag was puur omdat gym al gesloten was ;)
 
vandaag thuis even pushpress gedaan, verveelde me :)
6x70
5x70
3x80
2x90
2x100
1x110
1x120 heel rustig nadrukken :) PR
0x130 omg die was close
0x130 wilde 125 proberen omdat die 130 zo close was maar vergat aan 1 kant de 5 kg schijf eraf te halen dus hing een beetje scheef :mad:

gestopt begon het toch serieus koud te krijgen buiten :D

:roflol: morgen weer ?
 
pussies heb een hele winter in een garage box getraind oznder verwarming....bij -2 graden...!?!?!
 
pussies heb een hele winter in een garage box getraind oznder verwarming....bij -2 graden...!?!?!
Ik ook vorig jaar maar dat betekent niet dat het leuk is of goed voor je gymlifts.
 
het hard je :D en what doesnt kills ya makes you stronger was het toch?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven