Fitness Seller

Goheavyorgohome Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooie stone man
 
straks de 130 bal maken, ik denk dat de 160 niet gaat lukken aangezien de 20kg die ik voor de 130 gebruik al best veel ruimte in neemt :rolleyes: best jammer maar dan moet ik nog maar eens een 20 inch mal bestellen
 
straks de 130 bal maken, ik denk dat de 160 niet gaat lukken aangezien de 20kg die ik voor de 130 gebruik al best veel ruimte in neemt :rolleyes: best jammer maar dan moet ik nog maar eens een 20 inch mal bestellen
Kan je er niet gewoon een schijf van 20kg in proppen? Of 4 schijfjes van 5kg?
Lijkt me niet dat dat een hele grote invloed heeft op het draaimomentum van de bal i.v.m. de kleine as.
 
Kan je er niet gewoon een schijf van 20kg in proppen? Of 4 schijfjes van 5kg?
Lijkt me niet dat dat een hele grote invloed heeft op het draaimomentum van de bal i.v.m. de kleine as.

die 20 schijven :roflol:
en met 5 kg schijven ? die krijg je niet door het gaatje, heb het nu met een berg lood gedaan en dan na iedere storting beton wat lood neerleggen en zo doorgaan tot ie vol is ging prima tot het beton op was en beton moest bijhalen :D
 
vandaag ineens ****ing zin om te trainen dus,... wel nog steeds last van me heup, ik denk dat ik maar weer een diclofinactrium kuurtje haal en kijken of dat helpt rust helpt niet iig :rolleyes:

hypers
3x10

SQ
10xbb
5x60
5x100
1x140
1x180
5x200
5x200
5x200
2x200 derde rep fail raakte uit balans omdat door één of andere reden ineens me heup naar achter schoot, heb ik wel eens vaker;) desondanks had ik instructeur om voor de zekerheid er even bij te staan, na de fail gaf ie gelijk een smerige tyfus bek, zo van ''zie je nou wel dat ik altijd gelijk heb'', heb hem bijna voor ze bek gerost maar gelukkig maar snel ff weggelopen .
5x200
- dit was zo ****ing heavy shit was helemaal op

OLYSQ
6x100
3x140
3x140
3x140
-heavy na gewone squats

PINGM
5x140
5x140
5x140
-idem

back extension
3x10xfullstack

comment: nice, alleen die heup begint me wel de strot uit te hangen :D
 
Laatst bewerkt:
Goeie shit weer Niels, bevallen die 5 reppers een beetje tov. doubles of triples ?
 
Ga aub eens naar de dokter met die heup man!
Het is echt niet normaal dat ie "uit je strot" hangt hoor... :D

Toch een flinke training. :thumbs:
 
Goeie shit weer Niels, bevallen die 5 reppers een beetje tov. doubles of triples ?

niet echt veel verschil, kwestie van twee of drie reps meer maken ;)

Ga aub eens naar de dokter met die heup man!
Het is echt niet normaal dat ie "uit je strot" hangt hoor... :D

Toch een flinke training. :thumbs:

heb er al mee naar de fysio geweest en die zei dat het met me flexibiliteit te maken heeft ofzo, maar verder niks ernstigs was dus ik vertrouw hem maar, hij zal er verstand van hebben ik niet ;)
 
coole stone man!!squats zijn ook weer sterruk!
 
SQ
10xbb
5x60
5x100
1x140
1x180
5x200
5x200
5x200
2x200 derde rep fail raakte uit balans omdat door één of andere reden ineens me heup naar achter schoot, heb ik wel eens vaker;) desondanks had ik instructeur om voor de zekerheid er even bij te staan, na de fail gaf ie gelijk een smerige tyfus bek, zo van ''zie je nou wel dat ik altijd gelijk heb'', heb hem bijna voor ze bek gerost maar gelukkig maar snel ff weggelopen .
5x200

hahaha, wat ben je toch ook een kerel ook hè? Ik zie het al helemaal voor me... :roflol: :roflol: :D
 
hahaha, wat ben je toch ook een kerel ook hè? Ik zie het al helemaal voor me... :roflol: :roflol: :D

K was er echt ziedend om, een kerel die puffend zen setjes 60 kg squat, totaal geen verstand van vorm of training heeft, terwijl mensen hun werksets doen de handen voor hun knieen houden, en dan zo reageren tegen mij alleen maar om intressant te doen,.......................... op dat soort momenten ben ik toch echt in staat iemand helemaal verrot te slaan al is het maar om hem te vernederen :mad:

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

laat ik het zo zeggen, hij is een groot fan van ''bodypump bodycombat al dat soort lessmillsikbensupergayenbangvoormensendiemetzwaregewichtentrainen shit ;)
 
K was er echt ziedend om, een kerel die puffend zen setjes 60 kg squat, totaal geen verstand van vorm of training heeft, terwijl mensen hun werksets doen de handen voor hun knieen houden, en dan zo reageren tegen mij alleen maar om intressant te doen,.......................... op dat soort momenten ben ik toch echt in staat iemand helemaal verrot te slaan al is het maar om hem te vernederen :mad:

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

laat ik het zo zeggen, hij is een groot fan van ''bodypump bodycombat al dat soort lessmillsikbensupergayenbangvoormensendiemetzwaregewichtentrainen shit ;)

Hahha ik weet meteen wie je bedoelt :roflol: Vergeet z'n strakke shirtje niet

Tering zeg, vanmiddag begon die ook al tegen mij te zeiken, ja ja waarom squat je zo diep ?? je moet het zo doen liet hij een quarter squat zien. Ik deed gewoon een parallel squat en zei dat ik deze fijn vond.

En als je superdudes ziet die helemaal krom staan als ze curlen daar zegt hij niks van :mad:
 
net de 130 steen uitgepakt, ik denk alleen dat ie op 140 ofzo komt, hoezo? nou één kant is losgekomen dus hij heeft een beetje de vorm van pacman, mja who cares it does the job :D
 
@RPB

Log k*tantiectolog haha
opw.
2x95
1x100
1x110
0,5x120=60kg had hem gvd gelockt maar moest me rug nog recht maken waardoor ik hem moest laten zakken
0x120
- pezen waren weer lekker aan verzuren

JackDaniels sponsord Benchpress + chains
tot 2x120 heel raar maar bovenin voelde het lichter als onderin ???

Rowyourboat
....

Bandsupported chins
....

Pushdown ss Fatfartcurls
....

ondanks de log shit toch tevreden, op de ifsa druk ik hem wel denk ik, dacht eerst dat me bench achteruit was gegaan, not :D
 
hehe. Goede shit schoorsteen.
 
blablabla
om beschamende redenen zal ik de db presses niet posten :cool:
 
haha ik dacht al waar staat je 5x32 dumbbell press nu??

Je hebt wel Frank zijn dag gemaakt.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven