AndroidHealthClinic

Goheavyorgohome Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
:fuu:
heb besloten om op korte termijn een doel te stellen, dat is voor 27 juli (vakantie) op een totaal van 600 te staan. stats moeten dan minimaal zijn: BP 130 SQ 220 DL 250 zelf denk ik dat het nu al mogelijk is dmv goede opwarming aangezien de laatste twee maxes compleet zonder opwarming waren :rolleyes: dus heb nog drie weken tijd
 
Succes, je hebt een gruwelijke aanleg.
 
Succes, je hebt een gruwelijke aanleg.

+1

Heb net je log doorgelezen. Wat een klootzak ben jij zeg.

Pas je wel een beetje op je gezondheid. Misschien moet je maar rustig aan gaan doen... Zodat ik je kan inhalen.
 
+1

Heb net je log doorgelezen. Wat een klootzak ben jij zeg.

Pas je wel een beetje op je gezondheid. Misschien moet je maar rustig aan gaan doen... Zodat ik je kan inhalen.

:nowai:
 
zwakkekankerschoudershizzleshit !!

pushpress
opw.
5x50
5x50
3x50
werks.
5x60
3x70
4x80 wtf dit moet dus een repout voorstellen godpotverdomme

assistanche
cgbp
5x70
5x70
5x70
5x100
5x100
5x100

comment: blijf maar moeite hebben met die tyfus pp :mad:
 
zwakkekankerschoudershizzleshit !!

pushpress
opw.
5x50
5x50
3x50
werks.
5x60
3x70
4x80 wtf dit moet dus een repout voorstellen godpotverdomme


comment: blijf maar moeite hebben met die tyfus pp :mad:
Stel je niet zo aan, en duw gewoon wat harder man! :D
 
Stel je niet zo aan, en duw gewoon wat harder man! :D

ja zo denk ik er potverdomme ook over maar het wilt gewoon niet haha :D het probleem gewoon is dat ik op alles hard/snel vooruit ga behalve pushpress, dus dan word je al snel ontevreden :rolleyes:
 
ja zo denk ik er potverdomme ook over maar het wilt gewoon niet haha :D het probleem gewoon is dat ik op alles hard/snel vooruit ga behalve pushpress, dus dan word je al snel ontevreden :rolleyes:
Ik ken dat nog wel uit de tijd dat ik ook nog trainde... :o
 
Ik ken dat nog wel uit de tijd dat ik ook nog trainde... :o

de enige lichaamsbeweging die je nu nog krijgt is zeker naar de koelkast lopen om een biertje te pakken ?
 
de enige lichaamsbeweging die je nu nog krijgt is zeker naar de koelkast lopen om een biertje te pakken ?
Bier..? ???
Bah!
Nee, dat drink ik niet, ik drink alleen magere melk en limonade. :thumb:

M'n haltersteunen zijn nog niet klaar, en ik heb de afgelopen dagen weer ruim 12 uur per dag gewerkt, dus het komt er weer even niet van.... :o
 
Bier..? ???
Bah!
Nee, dat drink ik niet, ik drink alleen magere melk en limonade. :thumb:

M'n haltersteunen zijn nog niet klaar, en ik heb de afgelopen dagen weer ruim 12 uur per dag gewerkt, dus het komt er weer even niet van.... :o
12 uur werken is een mooie opwarming hum kom op man bikkelen met dat ouwe lijf:D
 
12 uur werken is een mooie opwarming hum kom op man bikkelen met dat ouwe lijf:D
Uh...?
Oh ja, mijn elleboog doet nog best veel pijn! ;)
Nog een paar dagen, en ik ben weer oké!
Denk ik...
 
zo ! de eerste twee zijn binnen !

hypers
5x5

squat
5x60
5x100
3x140
1x180 zwaar :D
1x210 veel te easy, zelf de spotter zei dat er nog wel 10 bijkon pr
1x220 haha wel moeilijk maar hij is binnen :D pr

bench
5x60
4x60
3x60
2x60
1x60
2x100
1x110
1x120
1x130pr
0x130

comment: goeie shit
 
Basic, minimalistisch, maar wel 3 pr's! :thumb:
Gaat goed!
 
Basic, minimalistisch, maar wel 3 pr's! :thumb:
Gaat goed!

thnx nu alleen nog die 250 deadlift voor 27 juli dan zijn de eerst doelen alweer behaald :D
was ook speciaal naar gym gegaan om te gaan maxen
 
had vanmorgen last van me heup ??? nu dus maar ff twee dagen rust en dan zondag events :D
 
eerste keer events @ Ridderkerk
samen met Neonak en SanderG

begonnen met opwarmen met push/mp daarna loglift gedaan aantal singles gedaan om even de techniek onder de knie te krijgen.

daarna farmers, tot 100kg run van 40 mtr 1 drop, verloor evenwicht omdat ik steeds naar beneden keek .

yoke tot 240kg 20 mtr aantal runs gingen eerst wat waggelent doordat ik weer naar de grond keek daarna gingen ze steeds makkelijker.

wheelflip tot 380kg ofzo had 9 flips ofzo.

daarna nog wat loglift pushpress en clean en press

was wel leerzaam en gezellig :D
 
net ingeschreven voor sterkste krachtsporter met Neonak in de C en voor 15 augustus sterkste man van parkstad :D
 
heb je meer info over die op 15 augustus?

btw: 100kilo over 40 meter farmers is erg sterk voor je eerste sm training.. en 9 flips op die tire ook. 240 @ yoke is ook niet slecht eigenlijk.. simpel gezegd: hele sterke eerste sm training man
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven