XXL Nutrition

Goheavyorgohome Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ik heb een extra chain aan de sleeve van de bb hangen en zo kan ik de hoogtes veranderen ;)
 
Laatst bewerkt:
Je moet ze zo maken dat ze eigenlijk alleen uit de ROM van de desbetreffende oefening bestaan minus de afstand die ze moeten afleggen van de sleeve naar de grond. En dat is een k*twerkje... Ik weet niet precies hoe mensen het doen die banken, deadliften en squaten met chains. Bij mij werkt alleen deadliften...

das toch niet zo heel lastig?

1 hoofdchain, en voor de rest 1 keer meten hoe lang de rest moet zijn zodat ze op lockout nog net de grond aanraken en dat ze in bottom positie helemaal op de grond liggen.

vervolgens knip/slijp je die delen op maat en rag je ze op de juiste schakel van je hoofdchain vast met een karabijnhaak (flink grote dan) ;)

en je weegt gewoon dan zon enkele die je toevoegd en aan de hand daarvan kan je dus gewoon adden kwa gewicht.
 
gvd vanmorgen met me knie op een steentje gaan zitten en sindsdien last van me linkerknie wanneer ik recht sta en me quad aanspan :fuu:

squat
10xbb
8x60
5x100
5x140
3x170
3x180 laatste rep grinded haha
4x200 PR laatste rep ging wel wat zwaar maar niet grinded op een goede dag zitten er wel 5 in denk ik

frontsquat
0x120 auw steek in me bicep fuuuu !

zercher squat (1e keer)
2x120
2x120
2x120
2x120
2x120 tering dit doet best pijn zo op de blote huid volgende keer met sweater aan proberen

pin GM
5x120
5x120
5x120
5x120

hypers
2x10

pulltrough
3x10xfullblock

comment: :)
 
das toch niet zo heel lastig?

1 hoofdchain, en voor de rest 1 keer meten hoe lang de rest moet zijn zodat ze op lockout nog net de grond aanraken en dat ze in bottom positie helemaal op de grond liggen.

vervolgens knip/slijp je die delen op maat en rag je ze op de juiste schakel van je hoofdchain vast met een karabijnhaak (flink grote dan) ;)

en je weegt gewoon dan zon enkele die je toevoegd en aan de hand daarvan kan je dus gewoon adden kwa gewicht.
Ja maar dan heb je dus een hele tros chains bij bijvoorbeeld bench, waar de ROM niet zo groot is in feite. Moet je aan elke kant 10kg chains in 30-40cm proberen te frommelen... Msch als je fftjes ervoor gaat zitten dat het dan wel wat eenvoudiger is dan hoe het nou in me kop zit. :p
 
Je squat PR lijkt sterk op mn DL PR van gisteren :roflol:
 
Ja maar dan heb je dus een hele tros chains bij bijvoorbeeld bench, waar de ROM niet zo groot is in feite. Moet je aan elke kant 10kg chains in 30-40cm proberen te frommelen... Msch als je fftjes ervoor gaat zitten dat het dan wel wat eenvoudiger is dan hoe het nou in me kop zit. :p

ik zie echt het probleem niet :D

maar goed we gaan erg offtopic hier!

sorry uncle chopper
 
ik zie echt het probleem niet :D

maar goed we gaan erg offtopic hier!

sorry uncle chopper

maakt niet uit hoor men trainingen intreseren me toch niet, ik vind jullie rare gebral een stuk leuker om te lezen :D
 
cgbp
20xbb
10x60
5x80
5x100
3x110
3x125 PR hierna gelijk gestopt omdat me ellenbogen weer begonnen te zeuren, denk dat het door die k*t zerchers van gister, heb er de hele dag al last van :mad:
 
net nog even thuis wat benchwerk gedaan

10x70 + small bands + chains
10x70 + small bands + chains
10x70 + small bands + chains
10x70 + small bands + chains
10x70 + small bands + chains
10x70 + small bands + chains

db row
8x65
8x65
8x65
8x65

toen werd het te koud in het donker :D pijn in me ellenboog bleef ook weg, nu hopen dat het eens weggaat :)
 
net nog even thuis wat benchwerk gedaan

10x70 + small bands + chains
10x70 + small bands + chains
10x70 + small bands + chains
10x70 + small bands + chains
10x70 + small bands + chains
10x70 + small bands + chains

db row
8x65
8x65
8x65
8x65

toen werd het te koud in het donker :D pijn in me ellenboog bleef ook weg, nu hopen dat het eens weggaat :)

Zijn dat kant&klare DB's van 65? of heb je die zelf in elkaar geknutselt met zo'n verstelbare DB? Ik heb d'r nogal moeite mee, aangezien de 10kg schijven veel te groot zijn, en de ROM dan te klein wordt..
 
gewoon 6 10kg schijven op een db stangetje gaat prima ;)
 
Training @ G

Log (dikker als IFSA)
5x63
5x63
3x83
1x93
1x103
1x105 eerst rep fail tweede wel goed
1x105
1x105 haha bijna helemaal strict uit moeten drukken :D
1x105 eerste rep fail tweede wel goed
10x63

Deadlift
8x60
5x110
3x150
2x195
1x235
1x235
1x235
1x235
- bij de 235 was het onderin erg zwaar denk omdat me benen nog niet helemaal hersteld waren, eenmaal 20cm van de grond was het simpel, heel tevreden :D

Chain yoke
190x20mtr
230x20mtr
250x20mtr
250x20mtr
-ging best zwaar vandaag

Tireflips
3x8
3x8
3x8
-haha dit was om te huilen, normaal gooi ik ze makkelijk om,..

Pickup Hand over hand
1x3kliks op de handrem
1x4kliks op de handrem haha dit was veel te zwaar voor mij niet ver gekomen

Axle cleans
5x55
5x75
2x90

abs
3x10

comment: was weer nice, alleen jammer dat me benen nog niet hersteld waren, verder gelukkig ook geen last van knieen en elleboog gehad:)
 
Insane volume kerel. Bewust veel zware singles gedaan ipv 1 max beurt of had je gewoon geen zin in maxen?
 
Insane volume kerel. Bewust veel zware singles gedaan ipv 1 max beurt?

jep ten eerste was het de eerste keer met dit log, en het lijkt me niet verstandig elke keer op max te zitten, wil eerst zorgen dat me techniek wat beter word aangezien ik altijd ietewat onstabiel sta na het pressen
 
Slimme aanpak ;). Good train!
 
Insane volume kerel. Bewust veel zware singles gedaan ipv 1 max beurt of had je gewoon geen zin in maxen?

:eek: Insane?? WTF. Mensen kom op zeg. Die paar submax singles die we gedaan hebben. Leuk volume maar insane is heel anders.
 
hehe, zag alweer op het filmpje dat je weer met lompe kracht die log omhoog duwde, schitterend ! :p
 
Nice deadlift concurent :fire:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven