Fitness Seller

Goheavyorgohome Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Pff, vind hem gewoon tellen! ****ing bruut!
 
K was er echt ziedend om, een kerel die puffend zen setjes 60 kg squat, totaal geen verstand van vorm of training heeft, terwijl mensen hun werksets doen de handen voor hun knieen houden, en dan zo reageren tegen mij alleen maar om intressant te doen,.......................... op dat soort momenten ben ik toch echt in staat iemand helemaal verrot te slaan al is het maar om hem te vernederen :mad:

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

laat ik het zo zeggen, hij is een groot fan van ''bodypump bodycombat al dat soort lessmillsikbensupergayenbangvoormensendiemetzwaregewichtentrainen shit ;)

Hahha ik weet meteen wie je bedoelt :roflol: Vergeet z'n strakke shirtje niet

Tering zeg, vanmiddag begon die ook al tegen mij te zeiken, ja ja waarom squat je zo diep ?? je moet het zo doen liet hij een quarter squat zien. Ik deed gewoon een parallel squat en zei dat ik deze fijn vond.

En als je superdudes ziet die helemaal krom staan als ze curlen daar zegt hij niks van :mad:

Owwww....dat soort figuren kan ik echt slecht tegen... in mijn gym zitten er ook van die pannenkoeken. Als ik vraag of ze me willen spotten vragen ze wat of ze doen moeten, nou dan zakt belt toch van je broek af?

Gelukkig was ik er niet bij, want ik heb wel zin in een relletje :mad:

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

ow en on topic:

Gaat lekker hier chopbob ;)
 
Sterke log Niels, jou kennende pak je hem de volgende keer wel :)
 
Pff, vind hem gewoon tellen! ****ing bruut!

ik niet :D

Owwww....dat soort figuren kan ik echt slecht tegen... in mijn gym zitten er ook van die pannenkoeken. Als ik vraag of ze me willen spotten vragen ze wat of ze doen moeten, nou dan zakt belt toch van je broek af?

Gelukkig was ik er niet bij, want ik heb wel zin in een relletje :mad:

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

ow en on topic:

Gaat lekker hier chopbob ;)

Sterke log Niels, jou kennende pak je hem de volgende keer wel :)

thnx
 
mooie hoofdmovement ook bij die log :D
 
logNiels.jpg


making progress. Nu eten dadelijk deel 2 eruit. Volgende week moet ie af. Vind het wel zo netjes dat ie af is voor ik stones ga gieten.
 
lekker slijpen op de zondag haha
 
Nice, dan kennen we als ik hem op kom halen gelijk weer een trainingkje pakken, trouwens gister gebeld door een maatje, die zei dat een collega nog dumbbells te koop had 2,5 t/m 45 kg plus db rack, hij wilde er 1000 voor hebben, is dit een beetje een goed prijsje ofniet ???
 
Nice, dan kennen we als ik hem op kom halen gelijk weer een trainingkje pakken, trouwens gister gebeld door een maatje, die zei dat een collega nog dumbbells te koop had 2,5 t/m 45 kg plus db rack, hij wilde er 1000 voor hebben, is dit een beetje een goed prijsje ofniet ???

Waarom zou je 1000 euro uitgeven voor dumbbells Niels?

Ik kan voor 1000 euro wel betere dingen bedenken. Maar goed in principe als je het vergelijkt met nieuwprijs is het oke als het in stappen van 2kg gaat.
Dumbbells zijn nu eenmaal stikduur.
 
Wat heb jij aan dumbbells onder de 15kg ?, leuk voor de verzameling maar waarschijnlijk niet erg zinvol.
 
Dan heb je meer aan een schroef db. Kan je db maken tot misschien 70 kilo ofzo en betaal je enkel wat schijven van 2,5, 5 en 10 kilo.
 
nja die heb ik nu, maar die zijn idioot groot, misschien kan ik er een paar steunen voor maken waar ik ze dan uit kan pakken zodat het niet zón gek*t is :idee:
 
Je bedoelt dat dat schijven wisselen zo'n gek*t is? Als er 10kilo schijven opzitten valt het toch wel mee qua grootte?
 
Afb019.jpg


En nu vind ik het wel weer mooi, 3 uur bezig geweest. Volgende keer nog wat pijp voor sleeves regelen en dan lassen.

Wat voor handvaten heb je het liefst Niels. Ik heb nog een pijp liggen van 29-30 mm geloof ik (dus zo'n beetje zoals de anti ecto). Die black mamba van mij heeft geloof ik 32mm zo uit mijn hoofd in ieder geval tikje dikker. Was ook weer pijp dat ik had kunnen ritselen uit oud ijzer van bedrijfje. Moet toch langs voor sleeves dus dan zou ik kunnen kijken als je dikkere handvaten wilt.
 
Ziet er vet uit Gijs!

Als m'n log niet snel af is ga ik ook maar elders shoppen denk ik.
 
Wat heb jij aan dumbbells onder de 15kg ?, leuk voor de verzameling maar waarschijnlijk niet erg zinvol.

Plus als ze maar tot 45 gaan heb je zelf toch ook niet zoveel aan?
 
Ziet er vet uit Gijs!

Als m'n log niet snel af is ga ik ook maar elders shoppen denk ik.

Ben je er een zelf aan het maken of zou iemand dat nu voor je doen dan?
 
Ben je er een zelf aan het maken of zou iemand dat nu voor je doen dan?

M'n neefje (die toen ook bij jou was) die zou hem maken op z'n werk, maar tot dusver is hij nog steeds niet af :(
En dat geldt ook voor m'n farmers.

Stones schiet ook nog niet echt op, maar dat komt omdat ik zelf geen tijd heb.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven