MuscleMeat

Goheavyorgohome Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
thnx, voelde wel pittig, maar ik denk dat dat een combi is van wat hoger in reps en ijskou :D

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

en ik train niet in een schuurtje hoor, ik train gewoon in de frisse buitenlucht ;)
 
thnx, voelde wel pittig, maar ik denk dat dat een combi is van wat hoger in reps en ijskou :D

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

en ik train niet in een schuurtje hoor, ik train gewoon in de frisse buitenlucht ;)

Bikkel !
 
MP
10xbb
5x40
5x60
5x70
5x80
5x80
4x80
5x80
5x80
-een PR op zich :)

CGBP
5x80
5x80
5x100
5x110
3x120
5x120
-elleboog goed verzuurt :o

DBROWS
12x36
12x36
12x36
-slow and strict

Skullk*ters
15x40
8x50
8x50

Bbcurls
15x40
15x40

facepulls
abs

comment: ondanks de verzuring in me elleboog toch lekker kunnen trainen :) bench voelt goed qua domme kracht, alleen zoals Frenkpie al zei is men techniek k*t, MP gaat ook goed :) enige nadeel is dat me rug erg ****ing strained aanvoelt van die DL van gister :eek::D
 
Deftige high volume training man :) keep it up!
 
thnx hoop dat me ellebogen snel weer genezen zodat het gas weer open kan :D
 
Prima trainingen qua structuur.
 
De gewichten zijn ook goed maar nog niet wat jij van jezelf verwacht en vraagt.
 
haha voorlopig lekker submax om me gewrichten/pezen te laten wennen, heb geen zin om in te storten zoals velen doen in mijn positie.
 
haha voorlopig lekker submax om me gewrichten/pezen te laten wennen, heb geen zin om in te storten zoals velen doen in mijn positie.

Lijkt me verstandig, je hebt al zoveel kracht gepakt dit jaar even periodiseren kan nooit kwaad.
 
Heb ook een tijd last gehad van me elleboog, toen naar een een tip in een artikel op WSB iedere training afgesloten met lichte rope pushdowns 4 x 20 sets. It did the trick!

Succes man, vette trainingen verder.
 
Heb ook een tijd last gehad van me elleboog, toen naar een een tip in een artikel op WSB iedere training afgesloten met lichte rope pushdowns 4 x 20 sets. It did the trick!

Succes man, vette trainingen verder.

thnx zal het proberen :)
 
4 x 20 reps bedoelde ik :D
 
Jij bent echt een bikkel, training in die kou !!! en je bent echt ****ing sterk geworden in korte tijd !! respect !!
 
Jij bent echt een bikkel, training in die kou !!! en je bent echt ****ing sterk geworden in korte tijd !! respect !!

thnx, vandaag rust aangezien me rug nog niet hersteld is en nog steeds beetje ****ed voelt :)
 
ff naar de sportschool gegaan aangezien het toch een beetje te wit en te koud werd :rolleyes: was alleen veel te druk

hypers
3x10

back extension
3x10

one arm db press strict
3x8x32 L+R easy pressin

uur wachten :rolleyes:

squat
10xbb
5x60
5x100
4x140
1x180
5x200
5x200
5x200
5x200
5x200= totaal 25 reps = toch wel een PR en ging nog easy ook.
squat zal volgend jaar een ziek zooitje worden :D

toen maar met 20 km/h naar huis gereden, voordat het te gek werd

comment: toch nog een gevoelige onderrug dus maar goed dat ik verder niets geks heb gedaan ;)
 
voor jou waren er ook al twee knuppels, ik ken wel snel het rack innemen maar dan kan voor de rest van de avond niemand weer wat doen :o
zo sociaal ben ik dan ook wel weer :)
 
Volgende week 5 of 10 kg erbij en dan weer 5x5? Of hoe ga je t doen?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven