XXL Nutrition

Goheavyorgohome Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
voor jou waren er ook al twee knuppels, ik ken wel snel het rack innemen maar dan kan voor de rest van de avond niemand weer wat doen :o
zo sociaal ben ik dan ook wel weer :)

Hahah :D
Wist niet dat je ook nog moest, ik dacht dat je moest bijkomen van die rows en even 020 wilde kijken :)
Volgende keer moet je gewoon effe vragen, misschien ken je dan tussendoor of schiet ik wat op
 
ff tussendoor ? neem jij zulke lange rust tussen je sets dan ?
 
Als ik squat wel ja, ga ik soms effe op een bankie liggen :)
Maarre ben je zaterdag nog in de gym of anders een andere keer, ken je dan even naar me deads kijken.
 
ik ben er morgen soweiso, maar het is voor mijn niet echt aantrekkelijk om op dezelfde tijd als jou te komen omdat ik dan moet wachten :D
 
ik ben er morgen soweiso, maar het is voor mijn niet echt aantrekkelijk om op dezelfde tijd als jou te komen omdat ik dan moet wachten :D

Hoelaat ben je er morgen dan ? want dan kom ik alleen maar effe voor dat deadliften want ik doe zaterdag pas m'n lowerbody training.
 
weet ik niet ligt eraan hoelaat ik klaar ben met werken ;)
 
Gaan jullie toch samen trainen?
 
Gaat em vandaag niet worden, morgen ben ik er wel :)
 
CGBP
10xbb
10x50
5x60
5x80
3x100
1x110 tot hier voelde het gewoon zwaar
5x120 uhhh met nog minimaal 3/4 reps in de tank, dit waren gewoon speedreps ??? lag heel tight, had hier de 160 gelegen had ik hem denk ik gedrukt
4x120 en weg was de tightness :(
4x120 5e spot
5x120
-men techniek gaat gewoon nergens over, de stang gaat alle kanten op, de bb touched nooit op dezelfde plek op de borst etc etc allemaal hele stomme dingen, moet nu gewoon aan me techniek gaan werken, dan druk ik cker voor mei de 170 for sho ...

wide bench
10x60
10x80
10x100
10x100
9x100
- lang geleden :) toch best lekker

par.BOR
10x60
10x100
10x100
10x100
10x110
10x110

lightweight pushdown voor de ellebogen
20x
20x
20x
20x

plate swings
15xL+R
15xL+R

facepulls
2x15

comment: toch wel tevreden over die ene set bench :D
 
Dit plate swings zijn wel heavy :D had die kop van Toby of een andere gast willen zien :roflol:
De rest is ook weer sterk
 
niks sterk, dit is gewoon domme mongolen kracht, miss dat als ik eens met goede techniek ga benchen de pijntjes in me ellenbogen ook overgaan.
 
niks sterk, dit is gewoon domme mongolen kracht, miss dat als ik eens met goede techniek ga benchen de pijntjes in me ellenbogen ook overgaan.
Welnee joh, dat is gewoon overbelasting, en word steeds erger naar mate je meer gaat drukken. :D
 
niks sterk, dit is gewoon domme mongolen kracht, miss dat als ik eens met goede techniek ga benchen de pijntjes in me ellenbogen ook overgaan.

Anders moet je bij RPB gaan trainen op perfectioneren techniek ipv pr's, daar kunnen anderen met verstand je techniek bekritiseren ipv dat het helemaal niet bekeken wordt.
 
ik zoek dat filmpje waar ze de techniek van het Benchpressen laten zien, ken het niet vinden op youtube heeft iemand toevallig een linkje, volgens mij was het een filmpje van wsb maar weet het niet zeker meer ???
 
jaaaaaaaaaaaaaaa karmaaaaaaaaaa :D thnx
 
heb het filmpje nu twee keer gekeken, en denk dat me fullbody spanning en de stand van me polsen en het unracken waardoor ik de spanning eraf haal de grootste aandachtspunten zijn zoals ik het nu bekijk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven