Fitness Seller

Goheavyorgohome Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Weet je focking zeker? Heb je de hoogte gemeten?

Belachelijke prestatie al namelijk dan. 1,7 m is hoger als je schouder he Niels. Dat je het even weet. Ik haat je dan officieel.
 
Weet je focking zeker? Heb je de hoogte gemeten?

Belachelijke prestatie al namelijk dan. 1,7 m is hoger als je schouder he Niels. Dat je het even weet. Ik haat je dan officieel.

niet nagemeten zal het de volgende keer ff doen hij kwam nu net onder me schouder dus +-170 en stond in het grind dus werd ook steeds hoger ;)
 
Oke ik sus mijn ego even door aan te nemen dat het 1,5m was:D
 
Haha gijs geef t maar op het heeft geen zin meer :roflol:
 
Echt ideaal dat je al die spullen thuis hebt :) nette pushpress ook.
 
Ik wist dat je hem zou gaan failen, probeer wat systematischer te gaan trainen vanaf volgend jaar. De potentie is er zeker, probeer je lichaam alleen niet voortijdig te slopen door je eigen ego. Good luck! Het zal een mooi jaar worden.
 
Ik wist dat je hem zou gaan failen, probeer wat systematischer te gaan trainen vanaf volgend jaar. De potentie is er zeker, probeer je lichaam alleen niet voortijdig te slopen door je eigen ego. Good luck! Het zal een mooi jaar worden.

Ik weet het :o vooral het systematisch trainen heb ik toch verwaarloosd, dit hoop in in het nieuwe jaar toch wel beter aan te pakken.
 
Hoezo supergijs? Op de StM van Nederland moest 140kg op 1.68m....

Die heb ik net niet gelegd:(

In training wel eens geloof ik toen. maar toen ik bij Jarno voor het eerst kwam gooide ik de 130 de eerste keer meteen op de 168.

Maar volgens mij vergist Niels zich in de hoogte, je hoofd is wel meer als 20cm en als ie net onder de schouder zit. Niels is bijna 1.90 ofzo. Hoofd plus nek eraf dan heel mss 160cm. 170cm is echt hoog hoor.
 
Die heb ik net niet gelegd:(

In training wel eens geloof ik toen. maar toen ik bij Jarno voor het eerst kwam gooide ik de 130 de eerste keer meteen op de 168.

Maar volgens mij vergist Niels zich in de hoogte, je hoofd is wel meer als 20cm en als ie net onder de schouder zit. Niels is bijna 1.90 ofzo. Hoofd plus nek eraf dan heel mss 160cm. 170cm is echt hoog hoor.

Ken best hoor Gijs heb het ook niet nagemeten ;)
 
meten = weten !
 
Dude als je je start van Deadlift wilt verbeteren zit er niets anders op dan.... PowerCleans! succes en mooi verhaal over je eerste probeerseltje met die stones...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven