XXL Nutrition

33 LOG

Bezoekers in dit topic

Mooi doel, hier min of meer hetzelfde doel maar dan 3x5 70 kg . Voor het eind van het jaar halen is de planning. Ik zit nu op 59 kg OHP en verhoog elke week met 1 kg. Het zal erom spannen dus...
Ja doel is ook een beetje zeker 3 sets halen en liefst meer. Kan het nog niet goed inschatten. Is de eerste keer dat ik een 5 x 5 doe met schouders.
 
22/10/2020

Opgestaan om half 8 of ja wakker gebeld om half 8 en maar opgestaan. Nog even gewogen en schommel net onder de 80kg en daar zit de laatste maanden niks verschil meer in. Had even goed nog even kunnen blijven en dat heb ik na mijn ontbijt maar gedaan nog een uurtje. Helemaal brak wakker geworden om half 10 en naar de gym vertrokken. Hoofd stond op 2 a 3 sets liefst met de 70kg.

Overheadpress:
20kg x 8
30kg x 8
40kg x 5
50kg x 1
60kg x 1

Werkset:
70kg x 5 x 3
70kg x 5
70kg x 4
VOLUME PR!!!

De eerste 3 sets waren zoals ik ze voor ogen had. Paused op de borst. de laatste 2 sets waren gewoon met het knopje om en vooral de eerste 3 reps waren vrij vlot tot ik daarover ging haha :p. Ik heb sowieso momentum gebruikt deze keer wat ook de bedoeling was. Niks legdrive of push press toestanden, maar eerder snelle touch en go's op de borst bij de laatste 2 sets. Enorm tevreden met het volume dat ik eruit heb kunnen persen. De kracht bij de OHP vertaald zich enorm snel naar de assistentie oefeningen.

Dumbell side raises:
6kg x 15
8kg x 12
10kg x 10
12kg x 8
14kg x 8

Retegoede stabiliteit, alles naast het lichaam kunnen liften, wel wat gedraaide dumbell boven aan de beweging bij vooral de laatste 2 sets, maar is allemaal progressie :p

Dumbell rear delt raise: zittend
12kg x 12
16kg x 8
20kg x 8

Dag en biceps is ondertussen ook weer verleden tijd geworden. Volgende training nog maar eens doen denk ik. :)
 
Sterke overhead press broeder!
 
Sterke overhead press broeder!
Ja thx de dag kan niet meer stuk haha! Dik boven verwachting. Laatste topset was 70kg x 5 en 75kg x 1 dus dit er tegenover gezet damm.. Die 80kg x 1 moet eraan
 
Waar woon je trouwens?
 
Meerhout, provincie Antwerpen. Tussen Geel en Mol

Als corona een beetje weg is, ben je van harte welkom om een keer met me mee overhead te trainen bij Alex. chrash heeft dit ook een keer gedaan en volgens mij had hij er wel wat aan. Ik ben niet heel nuttig in het leven maar ik kan wel overhead pressen (en heb het geleerd van de Nederlands Recordhouder loglift :P )
 
Als corona een beetje weg is, ben je van harte welkom om een keer met me mee overhead te trainen bij Alex. chrash heeft dit ook een keer gedaan en volgens mij had hij er wel wat aan. Ik ben niet heel nuttig in het leven maar ik kan wel overhead pressen (en heb het geleerd van de Nederlands Recordhouder loglift :P )
Sgoed daar hou ik je aan! :p
 
Als corona een beetje weg is, ben je van harte welkom om een keer met me mee overhead te trainen bij Alex. chrash heeft dit ook een keer gedaan en volgens mij had hij er wel wat aan. Ik ben niet heel nuttig in het leven maar ik kan wel overhead pressen (en heb het geleerd van de Nederlands Recordhouder loglift :P )
Idd, sindsdien word ik toch wel wat sterker op de ohp zonder al te fel te moeten forceren
 
hey Stijneke, net ff door je logje gescrolled. Jij hebt echt sicke progressie gemaakt met je lifts. En dat met een slechte knie. Heel motiverend voor mij, ook gezien je lengte en gewicht, beetje vergelijkbaar met dat van mij. Ik hoop volgend jaar ook rond die gewichten te liften!
 
hey Stijneke, net ff door je logje gescrolled. Jij hebt echt sicke progressie gemaakt met je lifts. En dat met een slechte knie. Heel motiverend voor mij, ook gezien je lengte en gewicht, beetje vergelijkbaar met dat van mij. Ik hoop volgend jaar ook rond die gewichten te liften!
De knie of pezen zijn de laatste paar jaar vrij gezond in de zin dat ik geen last meer heb. Ja volgens een goede vriend zat de progressie er sowieso in, maar heb vanaf 2018 tot juni 2019 met iemand getraind met verkeerde ervaring en bijna elke week gemaxt wat dus niet werkt. Wist ik toen niet. Lichaam is gecrasht en sinds september 2019 aandacht voor programmering en wel heel lang mijn lichaam tijd gegeven om op te bouwen weer. Train nu ook alleen en op eigen tempo en geen vaste dagen meer of verplichtingen. Werkt zeer goed wel. Ongelofelijk veel bijgeleerd het laatste jaar.

In ieder geval welkom! 😁
 
Sanca is nog altijd 10 cm groter dan ik. Alles boven de 1.75 M vind ik geen midget meer hoor :D

Ik wel, ik ben zo’n klein menneke met dikke ermpkes :flexbiceps:

1m75 was ik toen ik 14 was man :P
 
De knie of pezen zijn de laatste paar jaar vrij gezond in de zin dat ik geen last meer heb. Ja volgens een goede vriend zat de progressie er sowieso in, maar heb vanaf 2018 tot juni 2019 met iemand getraind met verkeerde ervaring en bijna elke week gemaxt wat dus niet werkt. Wist ik toen niet. Lichaam is gecrasht en sinds september 2019 aandacht voor programmering en wel heel lang mijn lichaam tijd gegeven om op te bouwen weer. Train nu ook alleen en op eigen tempo en geen vaste dagen meer of verplichtingen. Werkt zeer goed wel. Ongelofelijk veel bijgeleerd het laatste jaar.

In ieder geval welkom! 😁
Lekker dat je nu je draai hebt gevonden! Voor mij op een andere manier ook sinds kort. Ik trainde tot vorig jaar nog in mn home gym. Ben nu zoekende naar een nieuwe woning en heb mn gym naar mn ouders verkast. Sinds ik vanaf januari in de gym train zoveel geleerd en toegepast en nog nooit zo'n vibe gehad!
Wel beter van je knie trouwens :)
En ook heel goed dat je nu weet wat je wilt en wat voor jou werkt!
 
mijn studiegenoot is nog kleiner dan ik, maar hij oogt echt breed. Brede schouders en dikke biceps yo.
 
mijn studiegenoot is nog kleiner dan ik, maar hij oogt echt breed. Brede schouders en dikke biceps yo.
Ja beetje geluk hebben. Heb dat met triceps vooral. Biceps is eigen schuld. De linkse ziet er zo ongetraind uit. Laatste keer dat ik ze heb gemeten kwam ik uit op 40.5cm armen
 
1m75 was ik toen ik 14 was man :P
Mijn stiefzus is groter dan mezelf en die is 12. Nu ja mijn vader is 1m64 dus ik heb het mijn 1m69 nog goed gedaan haha
 
Ja beetje geluk hebben. Heb dat met triceps vooral. Biceps is eigen schuld. De linkse ziet er zo ongetraind uit. Laatste keer dat ik ze heb gemeten kwam ik uit op 40.5cm armen
ja jouw triceps zijn nice. Ik trainde ze 2x pw, lekker zware kickback, skullcrushers enz.. en toen mn elleboog naar de jank... half jaar triceps ontzien en nu vrijkaartje vd sportfysio om ze te trainen yeahhh...

Ik heb geen issue met mijn lengte. Hoop snel weer 100% benen te trainen (vond ik altijd het leukste) en lekker buff te worden!
 
Back
Naar boven