XXL Nutrition

33 LOG

Bezoekers in dit topic

Mijn stiefzus is groter dan mezelf en die is 12. Nu ja mijn vader is 1m64 dus ik heb het mijn 1m69 nog goed gedaan haha
lol :p Dus jij dwarft je vader met je lengte & gains :cool:. Ik ben van al mn neven en nichten aan allebei de kanten vd familie de kleinste XD
 
ja jouw triceps zijn nice. Ik trainde ze 2x pw, lekker zware kickback, skullcrushers enz.. en toen mn elleboog naar de jank... half jaar triceps ontzien en nu vrijkaartje vd sportfysio om ze te trainen yeahhh...

Ik heb geen issue met mijn lengte. Hoop snel weer 100% benen te trainen (vond ik altijd het leukste) en lekker buff te worden!
Ja ook geen issue gehad daarmee. En dat is klote man! Zelf al jaren gewoon dips en triceps pushdowns aan het doen. Enkel dips op 90 graden kan voor men rechterschouder echt voos doen. Daarom alles boven de 30kg probeer ik wat van de 90 graden te blijven
 
24/10/2020

Een spotter kunnen fixen en vandaar ook vroeger dan anders in de gym.

Squats:
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 1
140kg x 1 (belt)

Werkset:
165kg x 1
170kg x F

170kg zit er zeker nog in. Op de video zie je ook het moment dat de rechtse spotter helpt en dat merkte ik enorm. Weet nu wel niet of ik effectief nog had boven geraakt, want op de 170kg moest ik zo diep mogelijk gaan zeiden ze haha, maar dat terzijde ben ik gewoon tevreden.

Leg curl:
36kg x 12
41kg x 12
45kg x 12

Leg extension:
36kg x 12
41kg x 12
45kg x 12

Plan van aanpak momenteel is deloaden voor benen en mijn 2 x 2 toch proberen te hervatten. Heb het gevoel dat er gewoon nog in zit. En vaak zit mijn gevoel dan wel vrij juist. Voor deadlifts doe ik gewoon verder zoals ik bezig ben!
 

Bijlagen

  • VID_20201024_131253.mp4
    6,6 MB
  • VID_20201024_131048.mp4
    8,8 MB
Netjes man. Echt knap. Paar keer oefenen en dan lukt het echt wel!
 
Netjes man. Echt knap. Paar keer oefenen en dan lukt het echt wel!

Ja ik heb de 170kg nu al eens op mijn rug gehad en dat schilt idd wel! Maar zoek nu even te deloaden en mijn 2 x 2 te hervatten voor benen. Dan zal ik onmiddelijk weten hoe het ervoor staat :p
 
Zeker nice man, 170 moet goedkomen!
 
Dikke squat! Je zakt wel heel snel naar beneden bij die failed rep. En wat slecht gespot zeg :o
 
Goeie squats!! Binnen een maand heb je die 170 al zou ik die spotters gewoon skippen, je hebt safety bars
 
Dikke squat! Je zakt wel heel snel naar beneden bij die failed rep. En wat slecht gespot zeg :o
Die snelheid is eerder typerend voor mezelf. Of dat vind ik toch haha. Bij die 170kg ligt het tempo wel hoger idd! En gho neem het de mens niet kwalijk. Next time!
 
Goeie squats!! Binnen een maand heb je die 170 al zou ik die spotters gewoon skippen, je hebt safety bars
Ja had nog nooit iets boven de 160kg gedaan. Alles is nieuw en wou toch even op veilig spelen al had ik die 170kg mss wel kunnen hebben had het gewicht niet ineens naar links verschoven haha :p ja ik doe nu even een deload en dan trg knallen!
 
Ja had nog nooit iets boven de 160kg gedaan. Alles is nieuw en wou toch even op veilig spelen al had ik die 170kg mss wel kunnen hebben had het gewicht niet ineens naar links verschoven haha :p ja ik doe nu even een deload en dan trg knallen!
Zelf zou ik gewoon nog een maandje doorknallen en dan die 170 pakken en dan deloaden. Maarja als je voelt alsof je het nodig hebt, doe dat dan maar
 
Ja had nog nooit iets boven de 160kg gedaan. Alles is nieuw en wou toch even op veilig spelen al had ik die 170kg mss wel kunnen hebben had het gewicht niet ineens naar links verschoven haha :p ja ik doe nu even een deload en dan trg knallen!

sorry, misschien even gemist maar vanwaar
die deload?
 
Het voelt zo soms niet, maar ik heb soms 2 dagen na squats of deads dat ik na 10 uren in bed nog enorm moe opsta. Ik heb daar op zich geen problemen mee, maar heb me beloofd voorzichtig om te gaan met mijn lichaam. Ook alles aanvoelen. En na juni 2019 en het crashen van mijn lichaam door overtraining(2x week maxen op sq en bp en 1 x dl jaar bijna aan een stuk) ben ik wat voorzichtiger. Zo heb ik ook enorm lang gewacht met het pushen van mijn lichaam. Was ook een stuk mentaal en niet hetzelfde willen als toen. Voor de long run bereik je met wat rust nu en dan veel meer. Nu is het enkel een deload voor squats. Deadlifts en ohp zitten op een pr niveau nog steeds.
 
26/10/2020

Dang wat een dag. Sinds lange tijd echt nog vermoeid geweest van het werk. Niet oké geslapen, waar ik normaal géén last van heb. Nu iemand moeten opleren aan een job vanaf 0, waarbij er best een slechte combinatie van werk zich herhaalde, waardoor ik 1 de kwaliteit van het effectief opleren niet naar mijn zin was. Dan terwijl de andere helft nog in orde krijgen. Dan mijn andere collega die al aan het zuchten was door de combo die zich voortdeed. Nu ja in de gym aan de slag gegaan en verbijsterend echt doodgevallen op de laatste rep bij de platte dumbell bench en de laatste rep van dips. Echt best een raar gevoel, aangezien het ook zo lang geleden was haha :D. Daar tegenover een enorme pomp, welke echt maanden geleden was haha :p. Dus even een pompfototje met iet ofwat goede lichtinval Oe yeah

Incline dumbell benchpress:
14kg x 8
14kg x 8
20kg x 8

Werkset: head off bench
28kg x 8
32kg x 8
36kg x 8
40kg x 8

Dumbell benchpress:
32kg x 8 --> de meest trage reps ooit. Niet van mijn gewente, maar toch maar doorgezet
36kg x 8
40kg x 8
(Head off, feet off bench)

44kg x 8
Voelde mijn lichaam gewoon leeglopen bij die laatste rep. Aanvankelijk een beetje pissig, maar eigenlijk is het wat het is. Voor deze week heb ik behaald wat ik wil behalen.

BW dips:
x 15
x 12 --> leeglopen bij de 12de en maar gestopt....

Triceps rope pushdowns:
4.5kg --> 51kg x 8 (telkens een stap ertussen, vanaf 45kg wel bijna een minuut rust gepakt)
59kg x 5 --> 5de rep naar beneden gegaan en met teruggaan super slow laten opkomen damm!!

Normaal morgen deadlifts op het schema, maar dat moet ik toch even bekijken. Merk ook dat op het werk vele mensen ziek worden, dus hoop in ieder geval dat dit géén signaal is richting dat...
 

Bijlagen

  • IMG_20201026_171358.jpg
    IMG_20201026_171358.jpg
    73,5 KB · Weergaven: 36
26/10/2020

Dang wat een dag. Sinds lange tijd echt nog vermoeid geweest van het werk. Niet oké geslapen, waar ik normaal géén last van heb. Nu iemand moeten opleren aan een job vanaf 0, waarbij er best een slechte combinatie van werk zich herhaalde, waardoor ik 1 de kwaliteit van het effectief opleren niet naar mijn zin was. Dan terwijl de andere helft nog in orde krijgen. Dan mijn andere collega die al aan het zuchten was door de combo die zich voortdeed. Nu ja in de gym aan de slag gegaan en verbijsterend echt doodgevallen op de laatste rep bij de platte dumbell bench en de laatste rep van dips. Echt best een raar gevoel, aangezien het ook zo lang geleden was haha :D. Daar tegenover een enorme pomp, welke echt maanden geleden was haha :p. Dus even een pompfototje met iet ofwat goede lichtinval Oe yeah

Incline dumbell benchpress:
14kg x 8
14kg x 8
20kg x 8

Werkset: head off bench
28kg x 8
32kg x 8
36kg x 8
40kg x 8

Dumbell benchpress:
32kg x 8 --> de meest trage reps ooit. Niet van mijn gewente, maar toch maar doorgezet
36kg x 8
40kg x 8
(Head off, feet off bench)

44kg x 8
Voelde mijn lichaam gewoon leeglopen bij die laatste rep. Aanvankelijk een beetje pissig, maar eigenlijk is het wat het is. Voor deze week heb ik behaald wat ik wil behalen.

BW dips:
x 15
x 12 --> leeglopen bij de 12de en maar gestopt....

Triceps rope pushdowns:
4.5kg --> 51kg x 8 (telkens een stap ertussen, vanaf 45kg wel bijna een minuut rust gepakt)
59kg x 5 --> 5de rep naar beneden gegaan en met teruggaan super slow laten opkomen damm!!

Normaal morgen deadlifts op het schema, maar dat moet ik toch even bekijken. Merk ook dat op het werk vele mensen ziek worden, dus hoop in ieder geval dat dit géén signaal is richting dat...
goede shape, sterke workout ook nog na zo een dag :p
 
goede shape, sterke workout ook nog na zo een dag :p
Thx man! Ja doelstelling is binnen 4 weken opwerken naar 48kg Incline en 50kg plat. Dus per week 2kg naar boven enkel zoek ik wat te spelen met de 3de set waardoor die mss 6kg minder word dan de 4de set.
 
Thx man! Ja doelstelling is binnen 4 weken opwerken naar 48kg Incline en 50kg plat. Dus per week 2kg naar boven enkel zoek ik wat te spelen met de 3de set waardoor die mss 6kg minder word dan de 4de set.
50 kg dumbell press is al serieus, vooral het opwerpen vind ik altijd een struikelpunt.
 
50 kg dumbell press is al serieus, vooral het opwerpen vind ik altijd een struikelpunt.
Opwerpen ben ik wel vrij goed in bij de platte. Enkel Incline vind ik een ander paar mouwen :p net als een dumbell shoulderpress en zo 40 à 42kg naar boven gooien #fml 😁

Verder is dumbell pressen altijd een heel bedoening. 1. De dumbells gaan halen en dan rustend de voetjes op de dumbells. 2. De dumbells van de grond heffen en in de spiegel al een tomaat zien. 3. De dumbells naar boven krijgen en de rep die ik ook nooit mee tel maar wel zou moeten :p
 
Back
Naar boven