Fitness Seller

33 LOG (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

06/08/2020

Aangezien ik naar de winkel moest(vergeten), toch maar gaan trainen ook. Nu wel portefeuille en kaartje vergeten dus 30 minuten verloren, fuck! :p
Eens in de gym niet super veel tijd en afgeklokt op iets langer dan 25minuten.

Overheadpress:
40kg x 5
50kg x 5
60kg x 5
70kg x 3
50kg x 10

Side raises:
6kg x 15
6kg x 12
6kg x 10

Benchpress:

Even een bankje gepakt en in de squatrek snel gebencht.

60kg x 5
80kg x 5
90kg x 5
100kg x 5
110kg x 2
80kg x 10

Nu heel eerlijk dat benchen na schouders. Het heeft toch een reden dat het vaak niet op dezelfde dag gebeurd haha. Die 80kg was onmiddellijk na die 110kg, omdat ik gewoon door moest en toch even wou pompen.
Verder ook nog een dude zien dumbell pressen met de 50kg halters. Nog kleiner dan ik en ook echt wel buff. Dus ik kijken, maar werd ik teleurgesteld met partial reps :( 8?reps tot het punt om en bij de activatie van de triceps. Dus net over een halve rom?
 
06/08/2020

Aangezien ik naar de winkel moest(vergeten), toch maar gaan trainen ook. Nu wel portefeuille en kaartje vergeten dus 30 minuten verloren, fuck! :p
Eens in de gym niet super veel tijd en afgeklokt op iets langer dan 25minuten.

Overheadpress:
40kg x 5
50kg x 5
60kg x 5
70kg x 3
50kg x 10

Side raises:
6kg x 15
6kg x 12
6kg x 10

Benchpress:

Even een bankje gepakt en in de squatrek snel gebencht.

60kg x 5
80kg x 5
90kg x 5
100kg x 5
110kg x 2
80kg x 10

Nu heel eerlijk dat benchen na schouders. Het heeft toch een reden dat het vaak niet op dezelfde dag gebeurd haha. Die 80kg was onmiddellijk na die 110kg, omdat ik gewoon door moest en toch even wou pompen.
Verder ook nog een dude zien dumbell pressen met de 50kg halters. Nog kleiner dan ik en ook echt wel buff. Dus ik kijken, maar werd ik teleurgesteld met partial reps :( 8?reps tot het punt om en bij de activatie van de triceps. Dus net over een halve rom?
Is zeer stevig op 30 min (die partial reps van die kerel hebben zeker hun plaats, maar tellen toch niet mee :p )
 
Is zeer stevig op 30 min (die partial reps van die kerel hebben zeker hun plaats, maar tellen toch niet mee :p )

Nee helemaal niet haha! Ik vond het verder er ook gewoon raar uitzien. + droppen van de dumbells als een halve gek. Maar deze situaties maken de gym dan weer leuk. Zoals de dude die een tijdje terug knikte naar zichzelf in de spiegel met een double front biceps en dan ging squatten. Love it haha

Ja was allemaal maar wat gejaagd, maar anderzijds ben ik de rust zelve met mijn metal muziek in mijn oren.
 
Nee helemaal niet haha! Ik vond het verder er ook gewoon raar uitzien. + droppen van de dumbells als een halve gek. Maar deze situaties maken de gym dan weer leuk. Zoals de dude die een tijdje terug knikte naar zichzelf in de spiegel met een double front biceps en dan ging squatten. Love it haha

Ja was allemaal maar wat gejaagd, maar anderzijds ben ik de rust zelve met mijn metal muziek in mijn oren.
Ik vind het ook altijd best wel leuk om te zien, de beginnertjes met meer uitleg dan werksets, die iets of wat te dikke personen met veel te veel gewicht om toch maar gespierd te lijken :p ik heb zelf elke fase zowat gehad als ik nu terug kijk :p (En nu nog soms :p)
(metal is bonuspunten :p)
 
07/08/2020

Deadlift:

60kg x 8
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 1
140kg x 1
150kg x 1

Hookgrip voelde soepel bij die 150kg. alle sets vooraf gelift met 4 vingers(zonder duim) is iets wat ik graag doe, omdat het kan ook.

Werkset:
162.5kg x 3 x 5 PR

Enkel bij de laatste set te euforisch en wat op techniek moeten lossen. Laatste rep zat ik met de heupen gewoon te hoog, maar zelfs dat voelde niet absurd verkeerd.

Bent over rows:
60kg x 8 x 4

Hier wat spelen met diepte en hoek van de rug. De laatste set was enorm traag ook.

Pull ups:
BW x 8 x 3

Hier ook wat gespeeld met paused en diepe reps en/of weer snelle reps. Ging zéér goed deze keer tegenover vorige keer.
 
Congrats met het record 👍🏻 Erg netjes!

Het leuke nu is dat alles wat nog komt PR's gaan zijn kwestie van deadstop, volume etc. :D Enkel maar leuke dingen haha
 
09/08/2020

Benchpress:

40kg x 5
60kg x 5
80kg x 3

werkset:
95kg x 5 x 5

was een mooie werkset en zeker doenbaar. Ook sneller doorgegaan qua rust dan verwacht. Nu 5 minuten is misschien wel veel voor een benchpress :p

Afgerond met een wide grip 60kg op 8 reps. Dit is nieuw voor mij, niet zeker wat ik ermee ga doen. Ben nu eenmaal een tricepbencher.

Incline benchpress:
60kg x 5
80kg x 5
80kg x 4
70kg x 5

Incline dumbell flyes
8kg x 12
12kg x 12 x 2
12kg x 8 paused onderaan
12kg x 15

Dips:
BW x 8 x 2 gewoon trage paused onderaan
BW x 28 PR!! gewoon ff lekker gaan :D

Triceps rope pushdown:
opbouwend vanaf 9kg tot 32kg op 8 reps zonder rust en naar huis !

Motivatielied van de dag: Bury Tomorrow - Choke DIKKE SCHIJF!! als ik dit 10x heb geluisterd gedurende mijn training, zal zeker niet gelogen zijn :p
 
Laatst bewerkt:
Mooie bench :clap: Gefeliciteerd met de dip reps! Heavy muziekje ook :hedbang:
 
Mooie bench :clap: Gefeliciteerd met de dip reps! Heavy muziekje ook :hedbang:

thx! :D Ja bench nu gewoon brengen naar een mooi basisniveau brengen zonder spotter. Enkel met een 5 x 5 op bench wat ik nog nooit heb gedraaid zulk volume, niet zeker welke gewichten te verwachten. verwacht wel een 100 a 105kg op mezelf zonder spotter.
 
10/08/2020

Squat:

60kg x 8
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 1
130kg x 1

Werkset:

142.5kg x 3 x 5 PR

Leg curl:
18kg x 12 x 4

Leg extension:
25kg x 12 x 4


Bij de isolaties blijf ik bewust weg van het verzuren.

Afgerond met biceps...
 
Je blijft PR’s halen hè haha. Netjes!!
 
Je blijft PR’s halen hè haha. Netjes!!

Ja ik stond volgens een maat al even on hold. Kracht zit erin volgens hem. Ben nu wel benieuwd voor de 147.5kg à 150kg x 3 X3 😁
 
12/08/2020

Ja jongens deloadtraining. volgende training zal een deadlift training worden 170kg x 3 x 3 en squats zit ik een beetje met wat mentale terughoudenheid omdat het dan 150kg al zou zijn op 3 sets van 3 reps. Zit steeds te denken of ik niet zou beginnen met 147.5kg, maar dat is dan weer een verwaarloosbaar verschil. We shall see ;)

Squats:
60kg x 8
80kg x 5
100kg x 5
110kg x 1

Deload werksets:
120kg x 3 x 3

Van begin tot het einde diepte gepakt, maar echt diep :p :p

Deadlifts:
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 1
130kg x 1

Deload werksets:
140kg x 3 x 3

1ste set --> zeer traag met straps/riem
2de set --> 2 reps met 4 vingers gelift en laatste mixed grip (riem alleen)
3de set --> enkel riem en speed reps. VLIEGEN DIE HANDEL :D
 
12/08/2020

Ja jongens deloadtraining. volgende training zal een deadlift training worden 170kg x 3 x 3 en squats zit ik een beetje met wat mentale terughoudenheid omdat het dan 150kg al zou zijn op 3 sets van 3 reps. Zit steeds te denken of ik niet zou beginnen met 147.5kg, maar dat is dan weer een verwaarloosbaar verschil. We shall see ;)

Squats:
60kg x 8
80kg x 5
100kg x 5
110kg x 1

Deload werksets:
120kg x 3 x 3

Van begin tot het einde diepte gepakt, maar echt diep :p :p

Deadlifts:
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 1
130kg x 1

Deload werksets:
140kg x 3 x 3

1ste set --> zeer traag met straps/riem
2de set --> 2 reps met 4 vingers gelift en laatste mixed grip (riem alleen)
3de set --> enkel riem en speed reps. VLIEGEN DIE HANDEL :D
Echt mooie gewichten man. Je houd het ook lekker bij de basis zo te zien (betreft oefeningen). Ik ben jaloers :P.
Wat zijn jou doelen nu op de bench, deadlift en squat?
 
Back
Naar boven