XXL Nutrition

33 LOG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wel weinig focus of kreeg mezelf moeilijk opgepept.
Toch nog aardige gewichten verzet dan :p
Ik doe de deadlift steeds vaker zonder belt, ik merk niet veel voordeel met,
 
Toch nog aardige gewichten verzet dan :p
Ik doe de deadlift steeds vaker zonder belt, ik merk niet veel voordeel met,

Ja zou maar erg zijn dat dit niet zou lukken. Wel week 1 gebaseerd op met belt. Ga gewoon zien hoelang ik zonder belt trek. Ja went gewoon. Technisch moet het dan gewoon nog beter zijn dan met belt. Zullen zien 😉 ja leuk dat ik nu zo hoog qua gewicht kan mag starten haha.
 
19/07/2020

Ik had het in mijn hoofd om eens een 5 x 5 te doen. Laatste dagen allesbehalve consequent gegeten. Wat weinig en qua slaap vooral deze nacht zalig geslapen. Dit heeft me best zuur opgebroken :D

Squats:
BW squats (stretch toestanden, ik ga in het bos kakken move)
60kg x 5 paused
80kg x 5 paused
100kg x 5 paused
120kg x 1

130kg x 5 x 5
samenvatting: set 1 en 2 weinig focus. set 3 mentaal gefocused en ging vlot. set 4 idem aan set 2. Set 5 bij rep nr 3 van mijn hielen afgekomen en de kluts beetje kwijt en rep 5 doodgevallen, maar nipt gehaald.
voor een week 1 misschien wat zwaar, maar wel overtuigd dat het een slechte dag was. Zullen zien volgende keer wat ik ga doen.

Beetje gedeadlift. Had wel geen nut. Niks noemenswaardig.
 
21/07/2020

Barbell benchpress: paused

60kg x 5
80kg x 5
90kg x 5
100kg x 1
110kg x 1

80kg x 17 --> snelle reps en knallen :D is denk ook een PR

afgesloten triceps rope pushdown die vrij licht waren.
 
22/07/2020

Deadlift:

60kg x 8
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 1
140kg x 1

150kg x 5 x 5
Deze gingen boven verwachting beter dan mijn squats vorige zondag. Nu heb ik wel gelift met belt, wat een verademing :D die weken zonder belt en dan nu ineens die belt, dat is genieten :D. Ook met straps deze keer.

Barbell bent over rows:
60kg x 8 x 4

Latt pulldown:
4 setjes met als eindset 45kg x 8

De focus gaat even liggen op kracht en vooral gewenning. Ik ben nu al een hele tijd lineair bezig, waarbij ook de assist oefeningen veel te zwaar gingen. Dus lichte assist oefeningen en zware compounds. EN dynamischer. zullen zien wat het geeft :D. binnen een paar weken ga ik over naar 5 sets 3 reps en zo verder naar een 3 x 3 en zo verder verlagen en zwaarder.
 
150kg x 5 x 5
Deze gingen boven verwachting beter dan mijn squats vorige zondag. Nu heb ik wel gelift met belt, wat een verademing :D die weken zonder belt en dan nu ineens die belt, dat is genieten :D. Ook met straps deze keer.
Nice 👌🏼 Welke belt gebruik je?
 
Nice 👌🏼 Welke belt gebruik je?
Heb de Sbd belt. Heb heel lang ook lang een gratis belt gebruikt gehad van 7mm dik, maar is als papier dan als je die 13mm dikke aandoet.

Kort gezegd een tijd zonder belt liften en dan met hebben mij wel gains opgeleverd.
 
23/07/2020

Dumbell side raises:

6kg x 12
7kg x 12
8kg x 12
6kg x 12

Dumbell rear delt raises:
6kg x 12 x 4

Overheadpress:
40kg x 8
50kg x 1
60kg x 1
70kg x 1

Afgesloten met wat biceps en hup vertrokken :D Een relatief korte training.
 
Kort maar krachtig dus! Mooie OHP hoor, wel weinig reps ....:D
 
26/07/2020

Squats:

60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 2

Belt aan:
132.5kg x 5 x 5 Volume PR

voelde me 10x beter dan vorige week en die 130kg voelde ook gewoon veel zwaarder dan nu vandaag die 132.5kg. Veel diepte kunnen pakken en bij de laatste set de 4de rep zelfs echt nog een ass to grass eruit gekregen. Zéér tevreden met de training, heeft mijn gemoed goed gedaan :D. Nu nog een keer goed deadliften met 152.5kg en dan deloadje erin met behoud van gewicht, maar gewoon sets en reps halveren denk ik....

Nog even sumo deadlift gedaan met max 120kg. Techniek zit redelijk oké, maar nooit echt op gefocused. Zal nog wel lang bij conventioneel blijven.

Ochtendgewicht zit nog steeds rond de 79kg of net eronder. Dat zal zo nog een hele tijd blijven, maar wel benieuwd in de toekomst wat een beetje cutten gaat geven. Toen ik van 84kg naar 78kg ben gegaan gingen mijn ogen echt al open qua definitie. Nu nog even focus op kracht :D
 
Dikke PR man, die gewichten beginnen al serieus te tellen.

Ja de dag is weer goed haha... Enige nadeel is weer wachten tot de volgende training haha :D
EN die steel plates hebben altijd wel iets magisch in vgl met deadliften met bumper plates :D
 
Ja de dag is weer goed haha... Enige nadeel is weer wachten tot de volgende training haha :D
Als het lekker loopt is het soms moeilijk om te wachten :p De gewichten vliegen dan ook lekker omhoog :)
 
Als het lekker loopt is het soms moeilijk om te wachten :p De gewichten vliegen dan ook lekker omhoog :)

Voordeel van zolang te trainen is dat je inschattingsvermogen best goed word. Dus ik wist stiekem ook wel dat de vorige 130kg niet zo zwaar hoorde te voelen.
 
27/07/2020

Incline bench

60kg x 5
80kg x 5
90kg x 2
90kg x 2

Benchpress:
60kg x 5
80kg x 5
90kg x 5
102.5kg x 5

Last van de elleboog rechts vooral, maar links ook een beetje. Alles behalve fijn, maar toch weer te recht gekomen na mijn laatste rep ergens bij de squat. Dan pak ik weer dat gewicht op die ellebogen. Toch weten, maar tijdens wat vergeten hmm..
Benchpress voelde ook zwaar nu ik dat de laatste weken ook minder gefocust doe.
 
Netjes 👏🏼

120kg x 5 liever haha 😉 nu ja weet het effe niet met de corona. Je kan moeilijk iemand laten spotten... Dus ook niet te zwaar. Ook wel wat gewenning kwijt qua hoge bench gewichten 😬
 
Back
Naar boven