AndroidHealthClinic

Going BIG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe bedoel je? Cal uit eten uiteraard ik had het alleen over eiwitten. Nogmaals het is iedereen voor zich. Ik kies er bewust voor al me eiwitten uit eten te halen. Dus hebben shakes geen meerwaarde voor mij

nee ik bedoel jij zei dat je 80-100g eiwitten binnen kreeg dus ik vroeg me af waarom je zo weinig neemt en met wat je die overige cal opvult koolhydraten of vetten?
 
nee ik bedoel jij zei dat je 80-100g eiwitten binnen kreeg dus ik vroeg me af waarom je zo weinig neemt en met wat je die overige cal opvult koolhydraten of vetten?

O sorry ik begreep je verkeerd.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee, het is voornamelijk koolhydraten en vet haal ik uit pindakaas,zuivel, zonnebloem olie ik zit max op 2500 kcal of minder denk ik zelfs haha
 
Mijn acne kan ook door de grote hoeveelheden protein kunnen komen.
Ik post mijn voedingsschema zo even maar ik doe het vaak IIFYM omdat mijn lichaam soms weigert te eten (kotsen,hoesten etc)

Neem gewoon roac man.. vaak is acne een huidinfectie en roac zorgt ervoor dat dit weggaat. Heb het zelf ook genomen, had altijd erge vorm van acné (eerst nog andere middelen gebruikt zoals antibiotica etc, dit werkte niet) maar met roa is alles gewoon weg en het bleef weg.
 
Neem gewoon roac man.. vaak is acne een huidinfectie en roac zorgt ervoor dat dit weggaat. Heb het zelf ook genomen, had altijd erge vorm van acné (eerst nog andere middelen gebruikt zoals antibiotica etc, dit werkte niet) maar met roa is alles gewoon weg en het bleef weg.
Hoe wou je dat ik het krijg dan? Geen zin om mn eigen risico op te maken daar terwijl ik nooit medicijnen nodig heb, als ik naar de derma ga ben ik zowiezo 100-150 euro kwijt. Ik koop hem liever ergens anders
 
Ben naar mijn huisarts gegaan en alles ging wel wat awkward, moet waarschijnlijk 80,- betalen van eigen risico voor het bloed prikken.


Vandaag armen en rug + cardio zal het zo loggen als ik er klaar mee ben.
 
Ik volg ook.
Suc6 lann:)
 
In.

Roa is wonderspul, en prijs valt mee, ben 15e in de maand kwijt ofzo, dat heb ik wel over voor een mooi huidje :D
 
Hoe wou je dat ik het krijg dan? Geen zin om mn eigen risico op te maken daar terwijl ik nooit medicijnen nodig heb, als ik naar de derma ga ben ik zowiezo 100-150 euro kwijt. Ik koop hem liever ergens anders

wut, bij mij werd het vrijwel alles verzekerd
 
Probeer via neef in turkije Roac te krijgen :roflol: daar is het volgens mij gewoon zonder recept te koop.
 
Vandaag armen, rug en traps en 10 min cardio

Hammer curls strict
3x10x19kg

Cable curl
3x10xstand 8

Con. curls
3x10x12kg

DB row
3x12x24 strict

Pull ups
3x10

Latpulldown
3x10xstand 10

Traps met 24 kg DB's gedaan 3x12x24

10 min cardio, had heel erg last van hoesten en heb alles lichter gepakt wou zo snel mogelijk weg normaal zou ik 30 min cardio doen.

Voeding is ook bagger op dit moment maar wel gewoon de 2500 kcals proberen te halen.

Energy drink
100g havermout + scoop whey
Snickers 35 g
3 bananen + 2 scoops whey
2 eieren + worst + 3 sneen brood 100 g
Rijstwafel + 100 g pindakaas
400 g kipfilet
Scoop whey + olijfolie

Als ik de Melanotan 2 binnen heb zet ik foto's erop en elke week maak ik nieuwe foto's ;)
 
t4wzo5.jpg


Ik begin er niet gelijk mee doordat ik heel vaak misselijk en buikpijn heb, even de naalden en bac water kopen eerst
 
Borst+ Triceps + 30 Min cardio gedaan

DB press
4x6x32 kg

Chest press
4x10xstand 14

Cable fly's
3X10X33 kg

CGBP
3X10X60 KG

Cable pulldown
3x10xstand 12


30 min cardio

Moest heel mn training mn best doen om door te gaan, moest steeds hoesten en heb nu buikpijn plus ben duizelig ga even kappen met de Maximize intense en hopelijk word het weer beter slik ook 2 esomaprazol en 2 omeprazols nu 40 en 20 mg's
 
Update over de M2

De M2 dus zitten mengen met Bac water 1 ml bac water per 10 mg M2.
Lost gelijk op. Heb 0.5 mg geinjecteerd en het ging alleen wat branden tijdens injecteren daarna ging de injectspot wat opzwellen en rood wezen. Paar uur erna was het weer weg. Wil even nog 2-3 dagen injecten en dan zonnebank proberen maar bij mij doen ze allemaal 15 min en ik lees dat zolang niet goed is en dat ik moet beginnen met 5 min zonnebanken.
 
Ok nice, hoe gaat cutten?
3e week in, gaat wel netjes ondanks ik door hoesten etc wel soms minder clean moet eten maar kom alsnog op de 2500 kcal uit.

Bijna 3 weken cutten en valt me op dat ik beetje ben verloren maar het meeste zit op mn zijkant buik, heb toch nog 2-3 maanden te gaan en dan kuren lol
 
Back
Naar boven