AndroidHealthClinic

Gold Standard Whey ON

Bezoekers in dit topic

DeAstronaut

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 feb 2015
Berichten
284
Waardering
7
Mensen bekend met de Whey van ON neem ik aan. Hoe is deze qua smaak (met water/melk) en hoe zit het met amino spiking en dergelijke?
 
Is een lekker en betrouwbaar merk. Is een eiwit afnemer van het bedrijf waar ik werk en één van de beste klanten die we hebben op gebied van kwaliteit van het eindproduct. Vandaar ook de prijs ;)
 
deze wordt op veel fora ed aangegeven als beste whey van de wereld,bodybuilding.com oa
 
Hoe zit het met de resultaten van reddit.com uit 2012. Zie dat de labels wel kloppen nu maar is er nog kans op amino spiking?
 
Volgens mij zit het wel goed met ON. Wij testen hier de producten ook en heb toevallig laats nog met een collega over dit onderwerp gesproken. Ik denk dat ik het dan wel had gehoord..
 
Okee. En welke smaken zijn een beetje goed in te nemen met water?
 
heb hem nooit geprobeerd,dus kan niet zeggen hoe die smaakt ,weet wel dat die zowiezo ook heel positief uit de testen kwam
 
Van de caseine vind ik vanille erg lekker, vooral als je hem van tevoren maakt en even in je shakebeker laat staan.. dan wordt hij erg dik en romig

De whey heb ik gehad in aardbei en chocolade. Tja ik ben gewoon een fan van chocolade whey over het algemeen dus ik zou altijd die aanbevelen. Maar aardbei is ook gewoon prima

Beide altijd gemengd met water btw
 
Is een lekker en betrouwbaar merk. Is een eiwit afnemer van het bedrijf waar ik werk en één van de beste klanten die we hebben op gebied van kwaliteit van het eindproduct. Vandaar ook de prijs ;)

Nu weet ik niet waar jij werkt, echter kun je er eiwit leverancier niet altijd iets zeggen over de kwaliteit van het eindproduct.
Tussen grondstof en product zit namelijk nog eventueel vermengen, op smaak brengen en verpakken. In deze stappen kan ook nog amino-spiking worden toegepast (B&F, Volac, AminoLabs taferelen).
Ik zeg niet dat dit bij ON whey gebeurd, maar er is ook geen concreet bewijs dat dit uitsluit.
 
mijn evaring met ON gold standard.


smaak met melk: erg goed
smaak met water: matig
oplosbaarheid melk: goed
oplosbaarheid water: er goed
 
Laatst bewerkt:
Weet je dan exact wat erin zit? Labresultaten plz, en nee duur betekend niet meteen goed. Soms betekend het meer winst voor de verkoper.
 
Whey van ON eventueel mengen met glycomaize en creatine van ON als post workout shake?
 
Ik heb het al vaker hier gezegd, Mocha cappuccino van ON is by far de beste smaak whey die ik geproefd heb. Dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit. Lekker met melk, lekker met water, lekker door de havermout :D
 
Is een lekker en betrouwbaar merk. Is een eiwit afnemer van het bedrijf waar ik werk en één van de beste klanten die we hebben op gebied van kwaliteit van het eindproduct. Vandaar ook de prijs ;)

De prijs heeft bij ON vooral met marketing budgetten, invoerkosten en distributeurs te maken. Dat zorgt voor de 10-15 euro verschil i.v.m. dezelfde kwaliteit huismerken die rechtstreeks bij Nederlandse of Belgische fabrieken komen. ;)
Over de kwaliteit kan ik niet oordelen want ik heb nog echte geen onafhankelijke labtests voorbij zien komen.
 
Top product! Smaak en structuur zijn heerlijk :) Bij bepaalde shops nieteens zo duur ook!
 
Back
Naar boven