XXL Nutrition

Gold Standard Whey ON

Bezoekers in dit topic

Het wordt wel heel triest :(
 
XXL is toevallig 40cent goedkoper dan B&F 2270gr
 
edit: foutje
 
Laatst bewerkt:
Zo kun je beter op je eigen reactie reageren, dat gejank altijd zodra ook maar iemand het idee heeft dat het om B&F gaat. De mijne was puur om aan te geven dat ze niet eens de goedkoopste zijn in dit geval.

Volgens mij begrijp je me verkeerd, ik vond het juist mooi dat je door B&F gesponsord semi-atleet Stefanovich even op zijn nummer zette.
 
Volgens mij begrijp je me verkeerd, ik vond het juist mooi dat je door B&F gesponsord semi-atleet Stefanovich even op zijn nummer zette.

Lol, sorry man :help: Dan heb ik je idd volledig verkeerd begrepen! Ja weet ik veel wat ik moest opmaken uit die irritante negertjes ??? Maar dat was idd mijn first intention.
 
Lol, sorry man :help: Dan heb ik je idd volledig verkeerd begrepen! Ja weet ik veel wat ik moest opmaken uit die irritante negertjes ??? Maar dat was idd mijn first intention.

Mongool :o
 

Pfffff... echt he. Ze zijn toch irritant of niet en het zijn toch (kleine) negers? WTF is daar nou weer mis mee??

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

Ik heb 11uur gewerkt vandaag, blijkbaar teveel vh goede gezien ik alles verkeerd lijk op te vatten en me blijkbaar zelf ook nog verkeerd uitdruk. Ben er al vandoor, Njoy the weekend!
 
Okee. En welke smaken zijn een beetje goed in te nemen met water?

Ik heb van de Casein de vanille smaak (het beste te drinken met half volle melk ivm schuimen)
van Whey de Aardbei en Banaan smaak, ook uitstekend te drinken in magere melk.
 
Whey van ON met glycomaize en creatine van ON is dus wel een aanrader als post workout shake?
 
Nu weet ik niet waar jij werkt, echter kun je er eiwit leverancier niet altijd iets zeggen over de kwaliteit van het eindproduct.
Tussen grondstof en product zit namelijk nog eventueel vermengen, op smaak brengen en verpakken. In deze stappen kan ook nog amino-spiking worden toegepast (B&F, Volac, AminoLabs taferelen).
Ik zeg niet dat dit bij ON whey gebeurd, maar er is ook geen concreet bewijs dat dit uitsluit.

Ik kan je geen rapporten geven, dus wellicht had ik sowieso niet hier over moeten beginnen. Maargoed wij doen onze eigen tests om te kijken wat de klanten met onze ingrediënten doen. Daar baseer ik mijn uitspraken op.

Maar nogmaals, hier op het forum ben ik maar een dude die net zo goed een trol kan zijn. Dus wees vooral kritisch
 
Whey van ON met glycomaize en creatine van ON is dus wel een aanrader als post workout shake?

Ik gebruik het o.a. zelf ook.
Neem maar even een kijkje in mijn kastje :)

dbbfkast.jpg
 
Ja, ik gebruik voornamelijk Whey van ON (met 2 verschillende smaken)
Mijn vrouw de Whey Delicious (pak ik ook wel eens iets van)
eigenlijk hebben we onze eigen afdeling ik de linker, zij de rechter kant.
Als je goed kijkt zelfs 3 Creatine soorten, die achterste is een miskoop (blend) en de Pre die erop staat ook.

Maar Pepto, Egg, EAS, Casein zijn allemaal eiwitten.

Ook twee soorten Maize én de Dextro
The Ripper en de Alphamine zijn ook van mij, Alpha helaas bijna leeg.
De Vit B en D ben ik ook de enige gebruiker van .. verder niets spannends volgens mij.
 
Back
Naar boven