AndroidHealthClinic

Golden era kuur advies nodig

Bezoekers in dit topic

cvdh

Novice
Lid geworden
9 feb 2022
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Goedemorgen bb leden,

Ik loop al een aardig tijdje rond met een vraag. Mijn droom physique is een beetje zoals @vaughnnwalker, een beetje richting de golden era physique. Ik lees al aardig wat jaartjes grondig de reddit r/steroids en dit bodybuilding forum af, denk dat ik ook al wel over aardig wat kennis beschik. Zodoende ben ik ook van mening dat elke anabool een bepaalde specifieke look mee kan geven.

Zover ik nu weet gebruikte ze in de golden era bijna geen test wat tegenwoordig eigenlijk 9/10 keer aangeraden wordt om mee te laten lopen. Naast dbol als candy's en veel primo. Nadeel van primo tegenwoordig is dat het vrij duur is en er veel olie gespoten moet worden.

Mijn vraag; ik heb 4 kuren samen gesteld op mijn wensen waarbij ik verschillende sides in overweging neem. Daarnaast ben ik voorstander van less is more en liever wat vaker kuren dan meer, ik heb het geduld wel.

Cycle 1:
300mg test 1-12 weken
250mg deca 1-10 weken
250mg mast 1-12 weken

Supplement: 5g taurine

Toelichting: Eerder een kuur gedaan met 400test 250 deca, gevolgd door deca dick. Broscience is toch wel dat de deca lager moet dan de test. Zelf ben ik van mening dat de deca juist de oestrogeen versterkt gepaard met hoge prolactin issues en dat dit dus voor deca dick gezorgd heeft. Door mast toe te voegen zouden deze sides geminimaliseerd moeten worden. Twijfel alleen over de mast en haarverlies. Aangezien ik een klein beetje inhammen heb.

Cycle 2:
500mg test 1-23 weken
600mg EQ 1-15 weken

Reserve: dianabol (voor wanneer evt mijn e2 gecrashed wordt door EQ)

Toelichting: Intermediate kuur als aangegeven op r/steroids (reddit). Liefst hou ik mijn test vaak wat lager maar mede omdat EQ de hogere oestrogeen wat tegen gaat is het in deze kuur prima mogelijk om op de 500 te gaan zitten. EQ anxiety is schijnbaar een side nav een te laag oestrogeen, dianabol kan hiervoor gebruikt worden om oestrogeen weer omhoog te krijgen. Twijfel; weet niet of dit perse aan de golden era physique zal voldoen

Cycle 3:
200mg test 1-12 weken
300mg deca 1-10 weken
15mg dbol 1-4 weken

toelichting: dit gaat redelijk naar old schol bulk kuur toe, minus de test. Die zit ernu wel bij, vandaar dat ik ook maar 300mg deca en 15mg dbol erbij heb ivm het. versterken van oestrogeen en prolactin en met name de vochtretentie. Deze kuur lijkt mij aangenaam, mits ik goed mijn oestrogeen/prolactin in check kan houden. Nu is bloedtesten nogal pittig ivm werk (defensie)

Cycle 4: ( momenteel mijn voorkeur )
200mg test 1-12 weken
500mg deca 1-10 weken
300mg primo 1-12 weken

Toelichting: voor alsnog lijkt dit mij nu de beste kuur. Clean, minder sides, primo helpt nog bij e2. Twijfel; eigenlijk niet echt een twijfel, maar de vraag of ik met een andere kuur niet het zelfde resultaat kan behalen met wat geld besparen en minder olie prikken.

Jullie hoeven voor mij niet perse te kiezen, ik ben puur opzoek naar wat inzicht van jullie of hoe jullie over bepaalde dingen denken. Natuurlijk komt alles op genetics neer dus je hebt dat niet helemaal voor het zeggen, maar bepaalde compounds kunnen wel een andere physique geven. Mijn prio is, om een beetje richting vaughnnwalker look/ golden era look te gaan en ik weet ook dat dit niet met 1 kuur behaald gaat worden. Mochten jullie vragen hebben dan beantwoord ik ze graag

kuur verleden:
500mg test only - test/deca - test/turinabol - trt 120mg in tussentijden en het afgelopen jaar
 
Post eens een foto van je huidige fysiek, want 1000mg gear pw is al behoorlijk veel al noem je het zelf “less is more”.
Met jou kuur verleden zou je toch al aardig in de buurt moeten komen van die gast waar je tegenop kijkt.

Zou zelf cycle 4 pakken en dan zonder de deca. Met 200 test e / 300 primo zijn de sides behoorlijk nihil en kan je hele goede gains maken, indien je voeding/training on point is. Kunt dit ook voor langere tijd doortrekken dan 12 weken, indien je wel je bloeddruk controleert en wellicht na 2/3 maanden weer keer bloed laat testen voor de waardes.
 
Back
Naar boven