AndroidHealthClinic

Golden Gear echt of nep ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jos1982

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2006
Berichten
35
Waardering
0
Hallo allemaal,

Een maat van me kan aan Golden Gear komen uit een UG lab. Hoe kan ik zien of het echt spul is of nep.

Het gaat om Test e en Deca van Golden Gear. Ik heb al een keer Deca gebruikt maar dan van dit merk: [Link niet meer beschikbaar] Kan daar nu even niet aan komen!

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik kan zien of de Golden Gear die hij heeft echt is?

Groetjes,
jos
 
Golden gear fakes heb ik nog niet van gehoord.. heb er zelf ook nog van staan voor een volgend kuurtje..
 
GG is echt. Het is goed spul, mijn inziens ook een aanrader.

Succes met je kuur! :)
 
Voor mij ook geen human grade meer, alleen maar Golden Gear.Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment.
Goed spul en kan er ook vanuit gaan dat er ook inzit wat er in hoort te zitten.
 
Het kan toch ook zijn dat iemand zelf wat maakt en het eticette van Golden Gear erop doet, hebben ze geen serials? Of iets wat moeilijk te vervalsen is ?

Groetjes,
jos
 
Het kan toch ook zijn dat iemand zelf wat maakt en het eticette van Golden Gear erop doet, hebben ze geen serials? Of iets wat moetlijk te vervalsen is ?

Groetjes,
jos

Alles is te vervalsen, maar ik denk persoonlijk omdat golder gear ook aantrekkelijk geprijsd is, het voor de vervalsers niet interessant is.
Te weinig winst/marge?
Ik ben ze iniedergeval niet tegengekomen en denk de rest ook niet.
 
Alles is te vervalsen, maar ik denk persoonlijk omdat golder gear ook aantrekkelijk geprijsd is, het voor de vervalsers niet interessant is.
Te weinig winst/marge?
Ik ben ze iniedergeval niet tegengekomen en denk de rest ook niet.

:spam:
 
Hallo allemaal,

Een maat van me kan aan Golden Gear komen uit een UG lab. Hoe kan ik zien of het echt spul is of nep.

Het gaat om Test e en Deca van Golden Gear. Ik heb al een keer Deca gebruikt maar dan van dit merk: [Link niet meer beschikbaar] Kan daar nu even niet aan komen!

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik kan zien of de Golden Gear die hij heeft echt is?

Groetjes,
jos

Verder is er een search knop.
 
Je kan surfen naar Golden Gear steroids
Daar staan de vials op. Komen deze niet overeen heb je fake te pakken. Maar zoals de mannen al gezegd hebben zijn er tot op heden volgens mij geen fakes in de omloop.
Twijfel je toch maak een foto en post die in het Echt/Nep subforum met het Lotnummer en dan word je vast geholpen
 
Er is een aparte sektie hiervoor TS....kijk maar eens goed.
 
Ik hoor ook rondom mij niets anders dan goeds over golden gear. En de prijzen zijn inderdaad niet overdreven
 
hey maten,

ik heb nu een kuurtje liggen
het gaat over GG testosteron 2x 10ml van 250mg/ml
en GG trenbulone 1x10ml van 200mg/ml
zijn er hier ergens mensen die deze 2 al eens samen genomen hebben,
kben echt benieuwd over het effect hiervan.

gree:cool: tings
 
Open hiervoor maar een nieuw topic.
 
Wel echt maar!

He jongens ik denk dat het echt is en het werkt maar die gevolgen van die kuur zijn heftig, ik zelf heb het al is een keer gebruikt (deca) ik kreeg serieuse bijwerkingen pijn in me nek,hoofd,klopende aderen en van alles en nog wat dus mij conclussie het is niet helemaal zuiver!
 
He jongens ik denk dat het echt is en het werkt maar die gevolgen van die kuur zijn heftig, ik zelf heb het al is een keer gebruikt (deca) ik kreeg serieuse bijwerkingen pijn in me nek,hoofd,klopende aderen en van alles en nog wat dus mij conclussie het is niet helemaal zuiver!

Goed dat je dat even meld, ik denk dat we dus errug moeten oppassen. Ik ben nu aan mijn derde kuur bezig………………mmmmmm, wanneer zou ik last gaan krijgen van pijn in mijn nek, hoofd, kloppende aderen etc. :D
 
He jongens ik denk dat het echt is en het werkt maar die gevolgen van die kuur zijn heftig, ik zelf heb het al is een keer gebruikt (deca) ik kreeg serieuse bijwerkingen pijn in me nek,hoofd,klopende aderen en van alles en nog wat dus mij conclussie het is niet helemaal zuiver!

Elk lichaam is anders dus iedereen regeert er anders op maar ik gebruik gg nooit meer want me body gaf me een duidelijke signaal, dus hoop niet dat jij die signalen ook krijg want voor je het weet kan je 2 maand niet trainen en dat wil je toch niet?
 
test enthanate van gg

hoi heb vandag een vial test enthanate van gg gear binnen gekregen als ik de kleur van de vloeistof vergelijkt van een ander vial met test e van gg zie ik dat de kleur van de vloeistof lichter van kleur is
is dit normal?
 
Back
Naar boven