MuscleMeat

Golden Gear echt of nep ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jos1982

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2006
Berichten
35
Waardering
0
Hallo allemaal,

Een maat van me kan aan Golden Gear komen uit een UG lab. Hoe kan ik zien of het echt spul is of nep.

Het gaat om Test e en Deca van Golden Gear. Ik heb al een keer Deca gebruikt maar dan van dit merk: [Link niet meer beschikbaar] Kan daar nu even niet aan komen!

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik kan zien of de Golden Gear die hij heeft echt is?

Groetjes,
jos
 
hoi heb vandag een vial test enthanate van gg gear binnen gekregen als ik de kleur van de vloeistof vergelijkt van een ander vial met test e van gg zie ik dat de kleur van de vloeistof lichter van kleur is
is dit normal?

Denk het wel, dacht dat de kleur een klein beetje kon varieeren.
Iets met soort olie ofzo dat ze gebruiken...(denk ik???)
Maar het kan allesinds;)
 
Goed dat je dat even meld, ik denk dat we dus errug moeten oppassen. Ik ben nu aan mijn derde kuur bezig………………mmmmmm, wanneer zou ik last gaan krijgen van pijn in mijn nek, hoofd, kloppende aderen etc. :D

:roflol:
 
hoi heb vandag een vial test enthanate van gg gear binnen gekregen als ik de kleur van de vloeistof vergelijkt van een ander vial met test e van gg zie ik dat de kleur van de vloeistof lichter van kleur is
is dit normal?

Sterker nog.. Heb hier een doosje met 10 originele Deca organon 200mg waarvan de kleur onderling varieert. Komt dus vaker voor geen paniek.
 
Sterker nog.. Heb hier een doosje met 10 originele Deca organon 200mg waarvan de kleur onderling varieert. Komt dus vaker voor geen paniek.

GEEN paniek???? kerel ze hebben je gewoon genaait!!
lol
er is giga veel bagger organon dk op de markt en jij hebt ze nu:eek: :eek: :eek: ben erg benieuwd hoe je erop gaat.
als het niks is dan stuur mij je oude naalden/spuiten maar dan heb ik ook iets;)
 
GEEN paniek???? kerel ze hebben je gewoon genaait!!
lol
er is giga veel bagger organon dk op de markt en jij hebt ze nu:eek: :eek: :eek: ben erg benieuwd hoe je erop gaat.
als het niks is dan stuur mij je oude naalden/spuiten maar dan heb ik ook iets;)

heb hier nog 5 deca's 50mg liggen in spuit vanuit de belgische apotheek zelfs daar zitten verschillen in... vreemd maar waar.
 
heb hier nog 5 deca's 50mg liggen in spuit vanuit de belgische apotheek zelfs daar zitten verschillen in... vreemd maar waar.

Het is idd al jaren lang bekend dat kleurverschil normaal is. Het ligt echt niet aan de UG labs. Want de eerste die ik heb waargenomen waren de HG deca's, zoals al eerder vermeld is.
 
gg heeft vaak kleurverschillen,je moet niet vrezen,dit komt gewoon door de toegevoegde stoffen,soms zit er in het ene vialletje meer dan in het andere.had het ook met mijn kuur en ben er toch zwaar op gegaan.
 
hoi heb vandag een vial test enthanate van gg gear binnen gekregen als ik de kleur van de vloeistof vergelijkt van een ander vial met test e van gg zie ik dat de kleur van de vloeistof lichter van kleur is
is dit normal?

Ja dan is de samenstelling net iets anders, niks aan de hand kan gebeuren.
 
Hallo allemaal,

Een maat van me kan aan Golden Gear komen uit een UG lab. Hoe kan ik zien of het echt spul is of nep.

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik kan zien of de Golden Gear die hij heeft echt is?

De vloeibare dianabol van GG waar ik 3dgn geleden mee ben begonnen is iig ECHT ranzig. :D
 
De vloeibare dianabol van GG waar ik 3dgn geleden mee ben begonnen is iig ECHT ranzig. :D

kerel,

zeker etiket niet gelezen he? er staat toch HEEL duidelijk RECTAAL inbrengen!! dus nu snap ik niet hoe je aan die rare smaak komt:rolleyes:
 
Er zijn wel degelijk fakes van in omloop. Alleen niet veel. Deze werden voornamelijk in duitsland gevonden. Als je hier in nederland GG koopt kun je er voor 95% van uitgaan dat je echt hebt!

Tis idd voor vervalsers niet de moeite waard. Ze hebben het wel degelijk geprobeerd
 
Back
Naar boven