Fitness Seller

Golds Gym aangeklaagd door Ronnie Coleman (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
quote: Ronnie Coleman, who has been crowned Mr. Olympia (do they crown them??) eight times, is suing Gold's Gym for allegedly using his muscles to lure in members.

In a lawsuit filed today in L.A. County Superior Court, Coleman claims Gold's used a photo of him to advertise Gold's ... a photo that was plastered on posters.

Coleman is suing for misappropriation of image, invasion of privacy and unjust enrichment. He's seeking unspecified damages and an injunction putting the kibosh on the poster.

bron : http://www.tmz.com/
 
Laatst bewerkt:
en terecht
 
LOl wat een gelul
 
Nee, deze laten lopen en straks denkt iedereen de foto van Ronny te kunnen gebruiken om gratis reclame mee te maken. Waar denk jij dat die gasten het grote geld mee verdienen? Juist ja, reclame maken. Groot gelijk dat ie genoegdoening eist.

Een andere bodybuilder zou er trots op zijn om tussen de groten van vroeger te mogen hangen

Dat deden ze dus niet he, ze adverteren met hem

In a lawsuit filed today in L.A. County Superior Court, Coleman claims Gold's used a photo of him to advertise Gold's ... a photo that was plastered on posters.
 
Het is en blijft een politie agent
 
:roflol:

De groten van vroeger mogen blij zijn dat ze naast hem hangen.

Bovendien gaat het daar niet eens om: hij wordt ongevraagd gebruikt in advertentieposters.



Juist
 
Het is Amerika he.
 
Nee, deze laten lopen en straks denkt iedereen de foto van Ronny te kunnen gebruiken om gratis reclame mee te maken. Waar denk jij dat die gasten het grote geld mee verdienen? Juist ja, reclame maken. Groot gelijk dat ie genoegdoening eist.



Dat deden ze dus niet he, ze adverteren met hem

ja idd, had het slecht gelezen.Dan is het zeker terecht
 
ze moeten wat, nu ze die fotos van arnold hebben weggehaald:d
zie bigger stronger faster
 
ze moeten wat, nu ze die fotos van arnold hebben weggehaald:d
zie bigger stronger faster

fout haha ze hangen er alweer kijk maar op de site van
bigger stronger faster:p
 
coleman heeft mooi gelijk en wilt natuurlijk wel een mooi zakcentj vangen
 
Gewoon slecht van Gold's Gym dat ze niet eerst toestemming vragen! Terechte rechtzaak!
 
lijkt me correcte beslissing.

mijn oude school heeft ook een foto van mij gepubliceerd in hun brochure.. ook zonder mijn toestemming, mss moet ik ook maar eens overwegen ze aan te klagen. :o
 
lijkt me correcte beslissing.

mijn oude school heeft ook een foto van mij gepubliceerd in hun brochure.. ook zonder mijn toestemming, mss moet ik ook maar eens overwegen ze aan te klagen. :o

waarom niet?als ze geld hebben....Wie niet waagt niet wint :D
 
Lijkt me geheel terecht, bovendien moet hij ook zijn boterham verdienen.
 
Lijkt me geheel terecht, bovendien moet hij ook zijn boterham verdienen.

ja zeker nu hij op 'pensioen' is , hoeveel zou zo iemand eigenlijk krijgen als pensioengeld??
 
Lijkt me geheel logisch en hij zal dit ook wel winnen.
 
Back
Naar boven