Fitness Seller

gold's gym bomber (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jair16

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 okt 2005
Berichten
1.119
Waardering
420
Lengte
1m79
Massa
118kg
Vetpercentage
13%
Zoals ik al zei had ik een bomberjasje van golds gym om een beetje gepast naar de gym toe te gaan. Enkele dagen later heb ik hem binnen gekregen maar zwaaaaaar klote dat ie me niet past, de maat valt iets kleiner uit dan ik dacht helaas, ik weeg zelf 109kg en ben 1.83, n kan niet eens een trui eronder.. iemand van 80 á 90kg zal deze perfect zitten. nu kan ik hem terug sturen en een andere uitzoeken maar groter dan "5xl" is er niet, dus vandaar dat ik hem ga adverteren.

gloed nieuw, zo uit de verpakking.

zie fotos.


image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
 
5XL en jij past hem niet met 109KG? Heb je een VP van 40 ofzo? Over het algemeen kom ik goed weg in XXL bovenkleding, soms zelfs (strech) prima in XL.

Of heb je deze troep uit China besteld, waar 5XL eigenlijk L is :o
 
Is vast een Chinese maat
 
Zijn kleine maten idd xl is heel spannend bij de t shirts
 
5XL en jij past hem niet met 109KG? Heb je een VP van 40 ofzo? Over het algemeen kom ik goed weg in XXL bovenkleding, soms zelfs (strech) prima in XL.

Of heb je deze troep uit China besteld, waar 5XL eigenlijk L is :o


mwah troep wil ik niet zeggen, paps heeft een aantal kleding winkels en vertelde me dat het stof en stiksels goed inorde waren. Aliexpress china inderdaad, heb daar ook een aantal sportbroeken van en shirts die zijn wel prima.

stond inderdaad een tabel, ik zou een 9xl chinees moeten hebben, helemaal verkeerd gekeken:duh:
 
Back
Naar boven