XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Miqidavinci

Cool Novice
Lid geworden
10 okt 2019
Berichten
231
Waardering
408
Lengte
1m91
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
Hey Dutch BB'ers,

Ik ben afgelopen zondag naar de Golds Gym Classic in Rotterdam geweest en moet zeggen het was een super leuke ervaring! Ik wil volgend jaar mogelijk meedoen dus wou een beetje het niveau peilen :rolleyes:
Heb een aftermovie gemaakt van de dag. Helaas viel net voor het einde mijn camera uit, maar heb wel van een aantal klasses veel kunnen filmen. Het resultaat is mooi geworden al zeg ik het zelf!
Ben van plan meer van deze aftermovies te maken van bodybuilding wedstrijden, zal deze dan ook hier plaatsen!

Laat me weten wat jullie vinden! Ook feedback wordt gewaardeerd :D

 
Ik vind die routines bij dit soort wedstrijden altijd zo amateuristisch, vooral bij de Men's Physique etc.
Kan er maar moeilijk naar kijken zonder te denken; dafuq doe je op dat podium eigenlijk? Of ben ik te perfectionistisch?
 
Ik vind die routines bij dit soort wedstrijden altijd zo amateuristisch, vooral bij de Men's Physique etc.
Kan er maar moeilijk naar kijken zonder te denken; dafuq doe je op dat podium eigenlijk? Of ben ik te perfectionistisch?
ik dacht net hetzelfde, die meneer moet ook echt ff oprotten xd
 
Laatst bewerkt:
Ik vind die routines bij dit soort wedstrijden altijd zo amateuristisch, vooral bij de Men's Physique etc.
Kan er maar moeilijk naar kijken zonder te denken; dafuq doe je op dat podium eigenlijk? Of ben ik te perfectionistisch?

Ja daar was ook wel het een en ander om te doen..de jury moest heel vaak mensen corrigeren en aanspreken op hun posing.

Maar daar is het een C-wedstrijd voor he, veel mensen staan voor het eerst op het podium en onderschatten wat er bij komt kijken. Die zie je dan ook niet terug bij de B-wedstrijden :o
 
Juist, daar is een C wedstrijd voor en een B'eetje.
 
95% van alle mensen die tegenwoordig voor het eerst een wedstrijd besluiten te doen hebben fucking niks te zoeken op het podium. Het is een parodie op bodybuilding wat daar gebeurt in die wedstrijden. Zowel hun fysieken als shape en posing... alles eigenlijk

Meedoen aan een wedstrijd zou een soort bekroning moeten zijn voor al het harde werk de afgelopen 10 jaar en niet iets wat je ff besluit te doen met je gymbro's want yolo
 
Ik vind die routines bij dit soort wedstrijden altijd zo amateuristisch, vooral bij de Men's Physique etc.
Kan er maar moeilijk naar kijken zonder te denken; dafuq doe je op dat podium eigenlijk? Of ben ik te perfectionistisch?
Die mening deel ik. Ik heb C-wedstrijden van best wel wat niveau gezien. Maar dat wordt met het jaar minder lijkt het wel. Bij sommige beelden echt tenen krullend, wat jij ook al aangaf :p
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
95% van alle mensen die tegenwoordig voor het eerst een wedstrijd besluiten te doen hebben fucking niks te zoeken op het podium. Het is een parodie op bodybuilding wat daar gebeurt in die wedstrijden. Zowel hun fysieken als shape en posing... alles eigenlijk

Meedoen aan een wedstrijd zou een soort bekroning moeten zijn voor al het harde werk de afgelopen 10 jaar en niet iets wat je ff besluit te doen met je gymbro's want yolo
Niet iedereen heeft dezelfde mindset of bedoeling. Vele willen dit gewoon weg eens eenmalig meemaken of doen het in een opwelling, ja dan kan het weleens tegenvallen. Wat ik voor mezelf altijd als richtlijn/target heb is te kijken wie er voorgaand jaar de klasse heeft gewonnen waaraan ik mee wil doen. Als ik die zou kunnen verslaan, maak ik de keuze mee te doen.
 
Juliette zou ook tegen alle deelnemers hebben gezegd dat het niveau dramatisch is qua posing, hoorde ik gister in mijn gym
 
Back
Naar boven