Fitness Seller

Gold's Gym kleding

Bezoekers in dit topic

Mikestah

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
61
Waardering
7
Hallo mensen,

Ben al een tijd op zoek naar golds gym kleding. Weet iemand waar je dat hier in Nederland kan krijgen ? Shirtjes en tanktops ?

Ik hoor graag van jullie.

Groeten.
 
Ja heb ik gezien, maar die kun je niet door naar nl sturen en je moet betalen via creditcard.
 
Ja heb ik gezien, maar die kun je niet door naar nl sturen en je moet betalen via creditcard.

Echt niet? Volgens mij kan je alles door naar nl sturen wat kleding betreft hoor.
 
Check de site maar eens.
 
kan gewoon naar nederland.
komt alleen wel 38,50 extra bovenop de al berekende verzendkosten binnen amerika.
zelf heb ik ook wel intresse in wat producten dus als iemand iets opzet wil ik best meebestellen om de verzendkosten te splitten.
 
Hallo mensen,

Ben al een tijd op zoek naar golds gym kleding. Weet iemand waar je dat hier in Nederland kan krijgen ? Shirtjes en tanktops ?

Ik hoor graag van jullie.

Groeten.

Als spullen wilt hebben van gold gym kan ik wel regelen, of alles op het gebied van thai boxing ,everlast geen probleem.
maten aub.
 
heb hier ook nog wel een aantal hempjes liggen, van gold's gym oa. Ze zijn wel aan de grote kant, xl, ze zijn mij iets te groot en nog ongedragen. Bij interesse pm me maar ff.
 
niet in small blijkbaar :o
 
*BUMP*
ik ben ook op zoek naar een stringer tanktop, en t-shirt van Gold's Gym ben op deze site terrecht gekomen.
www.bestforminc.com
heeft iemand ervaring met deze site, of weet hier meer over(betaling en leveringstijd), verder ben ik ook benieuwd hoe groot de t-shirts uit vallen, de stringer tanktop zal zowiezo groter uitvallen, maar volgens de beschrijving is maat M t/m 75KG.

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

of weet iemand nog andere site's, ik wil in ieder geval de kleur Navy (donker blauw), op een Nederlandse site MuscleTotal (die al eerder is gepost hier) (aantal jaar geleden) heeft alleen zwart/geel.
 
Laatst bewerkt:
*BUMP*
ik ben ook op zoek naar een stringer tanktop, en t-shirt van Gold's Gym ben op deze site terrecht gekomen.
www.bestforminc.com
heeft iemand ervaring met deze site, of weet hier meer over(betaling en leveringstijd), verder ben ik ook benieuwd hoe groot de t-shirts uit vallen, de stringer tanktop zal zowiezo groter uitvallen, maar volgens de beschrijving is maat M t/m 75KG.

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

of weet iemand nog andere site's, ik wil in ieder geval de kleur Navy (donker blauw), op een Nederlandse site MuscleTotal (die al eerder is gepost hier) (aantal jaar geleden) heeft alleen zwart/geel.
dat vroeg ik me ook af,
ik hoop dat iemand me verder kan helpen, en als dank geef ik al mijn karma weg aan jullie, hellemaal gratis!
 
Heb deze site laatst gevonden.. [Link niet meer beschikbaar]

Alleen voor de verzendkosten met je ze bellen??? Dus ik een mail gestuurd hoeveel dat zou worden...nooit meer wat terug gekregen.


Zijn trouwens wel goedkoop die gasten want die trui die 54,90 bij Muscletotaal.nl kost, kost bij discountfitnessstore.co.uk 19,90 pond (ongeveer 22 euro)
 
Heb deze site laatst gevonden.. [Link niet meer beschikbaar]

Alleen voor de verzendkosten met je ze bellen??? Dus ik een mail gestuurd hoeveel dat zou worden...nooit meer wat terug gekregen.


Zijn trouwens wel goedkoop die gasten want die trui die 54,90 bij Muscletotaal.nl kost, kost bij discountfitnessstore.co.uk 19,90 pond (ongeveer 22 euro)
jammer dat ze geen stringer tanktops hebben, en ik was op zoek naar Golds Gym.
Maar de prijzen zijn erg goedkoop ja!
 
Kijk hier eens:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Muscletotaal.nl voor goldsgym kleding
 
Back
Naar boven