Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Er klopt niets van heel je redenering, de slachtoffers die tot nu toe gevallen zijn, komen voort uit de grondtroepen, NIET de precisie bombardementen!Originally posted by Olimantado
Tja, ieder zijn mening he...
Door die idiote bommen zijn al veel te veel burgerslachtoffers gevallen, terwijl die yanks middelen genoeg hebben om alles onder controle te krijgen door middel van stadsguerillas. Als ze dan toch willen vechten, dat ze het dan tenminste op een eerlijke manier doen.
En Elmar '10.000 bommen meer gooien' tja.......
Zegt veel over die jongen..... Weet veel van Bodybuilding, maar...
En nee, ik protesteer niet zomaar wat, om te kunnen protesteren want ik heb Arabisch bloed!! Ach, het zal in dus wel in mijn genen zitten!!...
Originally posted by admin
Het enige wat mij persoonlijk stoort is die Bush...niet geschikt vind ik voor deze klus.
Amerika heeft Saddam helemaal niet in het zadel geholpen, ze hebben hem er bij de vorige oorlog gewoon niet weggehaald...omdat toen de oorlog ging over Koeweit bevrijden, niet een ander regime opzetten.Originally posted by Shadum
Wie had Sadam Husein ook al weer in het zadel geholpen ......... was dat niet Amerika zelf ?
En als het je gaat om een regime te verdrijven doe je dat op zijn 'Russisch'; kwestie van een paraplu een kogeltje en wat riscine.
Begrijp me nie t verkeerd dat Sadam (daar) weg moet en zijn hele regim met hem lijkt me duidelijk. Alleen ben ik het niet eens met de manier waarop het gebeurd met name om het grote aantal slachtoffers (wederzijds) dat in deze oorlog gaat vallen.
Net zoals ze in Europa al vele malen volkeren bevrijd hebben.
Het enige wat mij persoonlijk stoort is die Bush...niet geschikt vind ik voor deze klus.
Kijk ze hadden moeten wachten op de VN, en dat hebben ze niet gedaan..heel jammer...Originally posted by Shadum
Ik geloof NIKS van de oprechte bedoelingen van de Amerikanen, om precies te zijn, het is niet amerika in zijn geheel waar ik wat tegen heb die zijn zelf ook sterk verdeeld. Het is Bush junior en het zeer enge kliekje aan extreem rechtse politici dat hij om zich heen verzameld heeft waarvan bij mij alle nekharen overeind gaan staan
Je moet de VS niet als de grote boeman zien maar als de bevrijder van een onderdrukt volk.
Dat is een feit, maar je kan niet heel de wereld een paradijs maken...Originally posted by Olimantado
En zoals ze in Midden-Afrika al veel volkeren bevrijd hebben zeker? Als je in het verleden gaat graven, moet je maar volledig zijn vind ik....
Je moet de VS niet als de grote boeman zien maar als de bevrijder van een onderdrukt volk.
Nee ik zeg dit omdat het gewoon zo is. Natuurlijk is niet iedereen het daarmee eens, maar over enkele maanden, wanneer er een goede regering en vrede is in Irak zal je wel anders praten....Originally posted by Olimantado
Ik denk niet dat je echt gelooft dat het daarom werkelijk draait... Is het niet eerder om een discussie aan te gaan dat je dit nu zegt??
Sorry maar 13 jaar is er op diplomatisch vlak al gediscuteerd, met een gek kan je idd niet praten, als het van de VN afhing mochten ze nu nog altijd niet bevrijden!Originally posted by frietbakker
Sorry als bevrijder?? Heeft iemand daarom gevraagd? En als ze die mensen willen bevrijden waarom dan zeuren of massavernietigingswapens en biologische wapens? Bovendien heeft de VS Sadam daar neergezet, en ze WISTEN heus wel wie ze daar neer zetten ze zetten daar namelijk niet de eerste beste boer neer die ze kunnen vinden. Bovendien is het raar dat Amerika pas na (bijna 10) jaren het nodig vind om die mensen te 'bevrijden'......
Waarover is er ook alweer gediscusieerd?? Over het ontwapenen van de massavernietigings wapens en de biologische wapens die hij 'zou' bezitten, er is tot nu toe geen enkel bewijs voor. Bovendien heeft sadam meer gedaan om die oorlog te vermijden dan amerika, hij heeft een lijst ingeleverd met al zijn wapentuig en raketten ontwapend die hij niet mocht hebben toen ze ontdekt waren.... Amerika roept moord en doodslag en whoppa OORLOG! En wachten op de VN, hah, Amerika gebruikt de VN wanneer ze die nodig heeft.Originally posted by admin
Sorry maar 13 jaar is er op diplomatisch vlak al gediscuteerd, met een gek kan je idd niet praten, als het van de VN afhing mochten ze nu nog altijd niet bevrijden!
ja dit slaat natuurlijk nergens op , als je Saddam al als de 'goede' gaat afbeelden dan vraag ik me af waar dit over gaat...Originally posted by frietbakker
Waarover is er ook alweer gediscusieerd?? Over het ontwapenen van de massavernietigings wapens en de biologische wapens die hij 'zou' bezitten, er is tot nu toe geen enkel bewijs voor. Bovendien heeft sadam meer gedaan om die oorlog te vermijden dan amerika, hij heeft een lijst ingeleverd met al zijn wapentuig en raketten ontwapend die hij niet mocht hebben toen ze ontdekt waren.... Amerika roept moord en doodslag en whoppa OORLOG! En wachten op de VN, hah, Amerika gebruikt de VN wanneer ze die nodig heeft.
Originally posted by Olimantado
Israël wordt al van zolang ik het volg (15 jaar) de hand boven het hoofd gehouden. Die kerel had al lang voor een raad moeten staan als oorlogsmisdadiger. Valt moeilijk te ontkennen.... Ik zou de misdaden van Hoessein nou niet direct groter noemen, maar Sharon danst naar de ppen van usa$$$$