Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
De landen zijn in oorlog..dus vallen er slachtoffers..logisch maar Sharon maakt zijn eigen volk niet af..Saddam wel...Originally posted by Olimantado
Israël wordt al van zolang ik het volg (15 jaar) de hand boven het hoofd gehouden. Die kerel had al lang voor een raad moeten staan als oorlogsmisdadiger. Valt moeilijk te ontkennen.... Ik zou de misdaden van Hoessein nou niet direct groter noemen, maar Sharon danst naar de ppen van usa$$$$
Originally posted by admin
ja dit slaat natuurlijk nergens op , als je Saddam al als de 'goede' gaat afbeelden dan vraag ik me af waar dit over gaat...
HAHAHAHAHAHAOriginally posted by Olimantado
Misschien is Saddam gewoon een goed moslim, die de wetten van de Koran strikt volgt. Wie zijn wij om dat af te keuren??
Het eigen volk kan niets doen, of ze worden afgemaakt door het leger dat Saddam omringt, dit is juist een dictatuur, snap dat dan!Originally posted by frietbakker
DE GOEIE.. Sorry, maar ik heb al gezegd dat Sadam afgezet moet worden... maar door zijn eigen volk!! Niet door de VS. Bovendien WAAROM wil Amerika aanvallen dat is de vraag, niet of je voor of tegen bent. Iedereen is tegen oorlog, maar niemand vraagt zich af waarom Amerika Irak aanvalt, en waarom vallen ze dan niet een anders land aan waar het zelfde gebeurt?
HAHAHAHAHAHA
o nog dit:
HAHAHAHAHHAAHAHAHAHA!!!!
Bovendien WAAROM wil Amerika aanvallen dat is de vraag, niet of je voor of tegen bent. Iedereen is tegen oorlog, maar niemand vraagt zich af waarom Amerika Irak aanvalt, en waarom vallen ze dan niet een anders land aan waar het zelfde gebeurt?
Ik ben trouwens geen meeloper van de VS
De landen zijn in oorlog..dus vallen er slachtoffers..logisch maar Sharon maakt zijn eigen volk niet af..Saddam wel...
Het eigen volk kan niets doen, of ze worden afgemaakt door het leger dat Saddam omringt, dit is juist een dictatuur, snap dat dan!
Waarom? Wat dacht je van het vermijden van een terreur aanslag van biologische en chemische wapens op Europa of de VS of erger nog, een kernbom.
Ja laten we nog wat jaartjes wachten, tot Saddam zoveel macht heeft dat niemand hem nog durft tegenwerken...
Originally posted by Ar Double u
Het is de combinatie van beiden, emotie en verstand, die ons laat leven. Hou ze daarom beide in waarde.