AndroidHealthClinic

[Golfoorlog] Al Jazeera TV - Live (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Al Jazeera TV - Live Feed

Live streaming. Bevat schokkende beelden.
 
zeker schokkend.. je ziet bijv. iemand wiens schedeldak plus inhoud verdwenen is.. dus als je geen sterke maag hebt.. niet gaan kijken.

en als je wat arab kan lezen is ook wel makkelijk
 
Heb de fotos gezien..idd wansmakelijk :s Maar dat filmpje blijft onvindbaar :(
 
Originally posted by admin
Heb de fotos gezien..idd wansmakelijk :s Maar dat filmpje blijft onvindbaar :(

foto's? link?
 
ja sorry foutje :D

link:

[Link niet meer beschikbaar]

het is trouwens super mooie kwaliteit, zelfs in full screen!
 
Ik hoor alleen maar gammele gammele gammele osama achmet gammele.
 
maare je ziet geen osama's ??? welke mediaplayer gebruik je? download anders ff MediaPlayer9
 
ik hoop dat de Amerikanen vandaag eens goed op hunne donder gaan krijgen, die vieze yankees!!!
 
Originally posted by Olimantado
ik hoop dat de Amerikanen vandaag eens goed op hunne donder gaan krijgen, die vieze yankees!!!

Hoezo???

van mij mogen ze die 10.000 kg massa bommem gooien op irak hoor.
 
vind ik ok irak loopt al 12 jaar te etteren amerika is ook iet brandschoon maar irak zeker niet!!
 
ik hoop dat de Amerikanen vandaag eens goed op hunne donder gaan krijgen, die vieze yankees!!!

volgens mij tik je jij echt niet he ?? zielig ventje..
 
Tja, ieder zijn mening he...
Door die idiote bommen zijn al veel te veel burgerslachtoffers gevallen, terwijl die yanks middelen genoeg hebben om alles onder controle te krijgen door middel van stadsguerillas. Als ze dan toch willen vechten, dat ze het dan tenminste op een eerlijke manier doen.

En Elmar '10.000 bommen meer gooien' tja.......
Zegt veel over die jongen..... Weet veel van Bodybuilding, maar...
En nee, ik protesteer niet zomaar wat, om te kunnen protesteren want ik heb Arabisch bloed!! Ach, het zal in dus wel in mijn genen zitten!!...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Achja iedere oorlog kent burgerslachtoffers. Van mij mogen ze Irak tot aan de grond gelijk maken. Heb je op het journaal gezien hoe ze jacht maken op die ene piloot die met een parachute uit zn vliegtuig is gesprongen? Echt beesten zijn het. Die klootzakken houden zich echt niet aan de conventies van geneve.
Allah dit allah dat, stelletje malloten.
 
en middelne genoeg om burgerslachtoffer te voorkomen?? denk dat ze hun best doen met hun slimme wapens...maar ja oorlog is oorlaog en er gaat altijd iets fout ook door friendly fire. En als je dan nog een idioot hebt die zijn militaire instalaties in bewoondgebied zet dicht bij de burger bevolking dan ligt de oorzaak lekker bij hem!!

mvg martijn
 
En gelukkig is Amerika onze redding, die hebben tenminste onomstotelijk bewijs van massavernietigingswapens die Irak bezit, gelukkig hebben ze zelf ook alle atoombommen de deur uitgedaan zoals van de rest geacht werd, en gelukkig hebben ze zelf ook al helemaal geen biologische wapens!! Gelukkig lost Amerika alle problemen dmv deze oorlog. Die olie die hoeven ze niet perse, want ze hebben er zelf genoeg van als ze zo door gaan kunnen ze er nog een jaartje of 25 mee doen. Dus ff Irak binnenvallen de olie weg snatsen, dan kunnen we weeeer een paar jaar vooruit en dan zien we wel weer.

Bovendien was korea ook niet bezig met atoombommen maken (ofzo) maar ja daar heb ik Amerika niet gezien, met Korea wilde ze eerst even praten....

Sadam is geen lievertje, en moet zeker afgezet worden, maar dan door het eigenvolk dmv een revolutie. En als dat niet kan dan kan je net zo goed alle dictators in de wereld door Amerika laten omstoten, even een oorlogje en klaar is kees.....
 
inderdaad, oorlog is erg, en er vallen slachtoffers, maar liever iraakse soldaten dan amerikaanse!!! denken jullie nou echt dat saddam wat geeft om zijn burgers?! alleen maar om zichzelf, en de geallieerden hebben het nog rustig aan gedaan, verg met GW1, de irakezen die vechten hebben niks te verliezen, of ze zijn zo dom dat ze denken dat ze 'kunnen winnen' van de geallieerden, of hebben misdaden op hun geweten dat ze toch wel berecht worden in een 'nieuw irak'!!!
 
Originally posted by frietbakker
En gelukkig is Amerika onze redding, die hebben tenminste onomstotelijk bewijs van massavernietigingswapens die Irak bezit, gelukkig hebben ze zelf ook alle atoombommen de deur uitgedaan zoals van de rest geacht werd, en gelukkig hebben ze zelf ook al helemaal geen biologische wapens!! Gelukkig lost Amerika alle problemen dmv deze oorlog. Die olie die hoeven ze niet perse, want ze hebben er zelf genoeg van als ze zo door gaan kunnen ze er nog een jaartje of 25 mee doen. Dus ff Irak binnenvallen de olie weg snatsen, dan kunnen we weeeer een paar jaar vooruit en dan zien we wel weer.

Bovendien was korea ook niet bezig met atoombommen maken (ofzo) maar ja daar heb ik Amerika niet gezien, met Korea wilde ze eerst even praten....

Sadam is geen lievertje, en moet zeker afgezet worden, maar dan door het eigenvolk dmv een revolutie. En als dat niet kan dan kan je net zo goed alle dictators in de wereld door Amerika laten omstoten, even een oorlogje en klaar is kees.....

Wie had Sadam Husein ook al weer in het zadel geholpen ......... was dat niet Amerika zelf ?

En als het je gaat om een regime te verdrijven doe je dat op zijn 'Russisch'; kwestie van een paraplu een kogeltje en wat riscine.

Begrijp me nie t verkeerd dat Sadam (daar) weg moet en zijn hele regim met hem lijkt me duidelijk. Alleen ben ik het niet eens met de manier waarop het gebeurd met name om het grote aantal slachtoffers (wederzijds) dat in deze oorlog gaat vallen.
 
Back
Naar boven