MuscleMeat

[Golfoorlog] Al Jazeera TV - Live (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Misschien is Saddam gewoon een goed moslim, die de wetten van de Koran strikt volgt. Wie zijn wij om dat af te keuren??
 
Originally posted by Olimantado
Israël wordt al van zolang ik het volg (15 jaar) de hand boven het hoofd gehouden. Die kerel had al lang voor een raad moeten staan als oorlogsmisdadiger. Valt moeilijk te ontkennen.... Ik zou de misdaden van Hoessein nou niet direct groter noemen, maar Sharon danst naar de ppen van usa$$$$
De landen zijn in oorlog..dus vallen er slachtoffers..logisch maar Sharon maakt zijn eigen volk niet af..Saddam wel...
 
Originally posted by admin

ja dit slaat natuurlijk nergens op , als je Saddam al als de 'goede' gaat afbeelden dan vraag ik me af waar dit over gaat...

DE GOEIE.. Sorry, maar ik heb al gezegd dat Sadam afgezet moet worden... maar door zijn eigen volk!! Niet door de VS. Bovendien WAAROM wil Amerika aanvallen dat is de vraag, niet of je voor of tegen bent. Iedereen is tegen oorlog, maar niemand vraagt zich af waarom Amerika Irak aanvalt, en waarom vallen ze dan niet een anders land aan waar het zelfde gebeurt?
 
Originally posted by Olimantado
Misschien is Saddam gewoon een goed moslim, die de wetten van de Koran strikt volgt. Wie zijn wij om dat af te keuren??
HAHAHAHAHAHA

o nog dit:


HAHAHAHAHHAAHAHAHAHA!!!!
 
Originally posted by frietbakker


DE GOEIE.. Sorry, maar ik heb al gezegd dat Sadam afgezet moet worden... maar door zijn eigen volk!! Niet door de VS. Bovendien WAAROM wil Amerika aanvallen dat is de vraag, niet of je voor of tegen bent. Iedereen is tegen oorlog, maar niemand vraagt zich af waarom Amerika Irak aanvalt, en waarom vallen ze dan niet een anders land aan waar het zelfde gebeurt?
Het eigen volk kan niets doen, of ze worden afgemaakt door het leger dat Saddam omringt, dit is juist een dictatuur, snap dat dan!
 
Bovendien WAAROM wil Amerika aanvallen dat is de vraag, niet of je voor of tegen bent. Iedereen is tegen oorlog, maar niemand vraagt zich af waarom Amerika Irak aanvalt, en waarom vallen ze dan niet een anders land aan waar het zelfde gebeurt?

Waarom? Wat dacht je van het vermijden van een terreur aanslag van biologische en chemische wapens op Europa of de VS of erger nog, een kernbom.
Ja laten we nog wat jaartjes wachten, tot Saddam zoveel macht heeft dat niemand hem nog durft tegenwerken...
 
maar hij heeft wel gelijk, iemand die wel objectief met kennis van feiten over de zaak spreekt,
en saddam neergezet door de VS??? eerst de geschiedenisboeken nog maar eens doorlezen en 'goede moslim' die gebruikt het 'moslims' zijn alleen om steun te vinden bij andere moslimlanden. hij weet niet eens wat moslim zijn is betekent, asl moslim vergas je toch niet je eigen onderdanen?!
 
Ik ben trouwens geen meeloper van de VS , als Europa de macht zou hebben zouden ze van mij gerust in de plaats van de VS deze oorlog mogen leiden.
Het liefst met aanhang van de VN en de internationale gemeenschap..maar Europa staat zwak, heeft geen macht, buiten Groot Brittanie dan, maar hun zouden het ook niet alleen kunnen...
Als het erop aan komt kan je niet zonder de VS..het enige wat ik hier loop te zeggen is dat Bush een idioot is..ik heb meer vertrouwen in mensen als Kofie Anan en Powell..
 
Originally posted by admin
Ik ben trouwens geen meeloper van de VS

Oeps dan heb ik je verkeerd beoordeelt, mijn excuses!!
 
Originally posted by admin

De landen zijn in oorlog..dus vallen er slachtoffers..logisch maar Sharon maakt zijn eigen volk niet af..Saddam wel...

Wat een idiote opmerking. Dan kan je redeneren dat 10 jaar terug Irak en Koeweit ook in oorlog waren.
Heb je wel begrip waar de Palestijnse kwestie eigenlijk om draait?
 
Originally posted by admin

Het eigen volk kan niets doen, of ze worden afgemaakt door het leger dat Saddam omringt, dit is juist een dictatuur, snap dat dan!

Ohw ja ik vergeet dat revoluties altijd beginnen in tijden van vrede en democratie! Wanneer iedereen content is met de situatie en leiders luisteren naar het volk! In de 2e wereld oorlog had je toch ook het verzet! Mensen werden afgemaakt, er was ook een dictatuur, maar er werd wel tegen verzet! En als je genoeg medestanders kan vinden dan uiteindelijk komt die revolutie er wel. Maar het duurt jaren (misschien wel tientallen) en er zullen een paar martelaren tevoorschijn moeten komen, maar ja dat is nog altijd beter vind ik dan een ander land onder valse voorwendselen de dictator verdrijven......
 
Originally posted by admin


Waarom? Wat dacht je van het vermijden van een terreur aanslag van biologische en chemische wapens op Europa of de VS of erger nog, een kernbom.
Ja laten we nog wat jaartjes wachten, tot Saddam zoveel macht heeft dat niemand hem nog durft tegenwerken...

Zullen we de VS (of de een andere strijdmacht) maar even vragen om alle andere 'schurkenstaten' ook maar plat te gooien?? Saudie-Arabie bijvoorbeeld met hun intensieve en structurele hulp aan terroristen, maar ohw wacht of valt daar niet zoveel te halen?

Maar pakistan ligt al plat gelukkig, en wie weet walst de VS over saudie arabie heen zodra ze een beetje ge-settled zijn daar in Irak. Bovendien kunnen anders niet even wachten totdat Bush genoeg macht heeft zodat niemand hem nog tegendurft te werken?? Ohw wacht zover is het eigenlijk al nietwaar??
 
Laatst bewerkt:
Als de VN nu eens zouden doen waarvoor ze ooit opgericht zijn, zou al dit gezeik niet eens nodig zijn.

Het zou zo simpel kunnen zijn gewoon 1 centrale regering die alles beslist, een superregering over de wereld.
Maar er zijn altijd van die mannetjesputters die zich er te goed voor voelen. Die denken dat ze wat tekortkomen.
Ik walg van zulke mensen. "Hij heeft meer dan mij"
Dat zijn de redenen dat wij oorlog hebben, niet bush of saddam, maar wij, de zogenaamde schapen.......
 
Laten wij onze kop breken over de spierballenkwesties, en laten we spierballenmysteries oplossen, en laat kwestie Iraq over aan de bollekes en de snollekes.. Want wat wederom blijkt uit deze thread..

We weten er allemaal geen kl**ten van..

;)
 
Normaal interesseert politiek me niet, maar dit vind ik wel ff belangrijker dan spierballen!!
 
Politiek is idd belangrijk en het gaat ons allen aan.. We mogen allesbehalve niet apolitiek ingesteld zijn, maar laten we de politiek niet belachelijk maken door dingen te posten waar we niet over nagedacht hebben.. Tuurlijk, mogen we lullen, cafepraat e.d.. Hou ik ook wel s van.. Maar hou het dan zo objectief en rationeel mogelijk, want we weten te weinig om erover mee te spreken.. Bovendien kun je dat extremisme beter houden voor jezelf, of smijt het naar de tv als je je echt niet kan inhouden.. KAn er niet tegen wanneer mensen in het wild dingen zeggen die op totale machteloosheid wijzen.. "Ze kunne beter 10000 bommen op irak gooien" of "Die vieze yankees, laat ze maar es afzien" zijn woorden die komen voort uit emotie, niet uit verstand..
 
Het is de combinatie van beiden, emotie en verstand, die ons laat leven. Hou ze daarom beide in waarde.
 
Originally posted by Ar Double u
Het is de combinatie van beiden, emotie en verstand, die ons laat leven. Hou ze daarom beide in waarde.

Mooi gezegd, en bovendien heb je ook nog es gelijk.. Emotie's uiten met woorden is toegestaan, het is onze uitlaatklep overdag. Zonder het uiten van emoties, worden we labiel. Doch kunnen sommige uitflappers voor zich gehouden worden en behoren ze niet tot emotionele uitstrotingen, maar eerder tot irrationele gezever..

K@kken.... Dat doe je met je r**t...
 
het gaat alleen om olie olie en nog eens olie.

Als saddam niet besloten had in Euro's betaald te worden was er nu geen oorlog geweest. En hij levert niet aan de VS. Wel aan frankrijk china en rusland die onlangs miljarden contracten hebben afgesloten met Irak voor de levering van olie. Dus vandaar dat zij ook zo vel tegen waren.

en zoals eerder verteld doet VS dat echt niet voor de bevolking van Irak. Waarom doen ze dan ook niks aan de onderdrukking van Nepal door China? Omdat er daar niks te halen valt, en China te machtig is.

Met een paar miljard van deze oorlog kan Bush alle daklozen in Amerika een huis geven eten etc. zijn eigen mensen, maar nee hij gaat de belasting voor de rijken verlagen. En hij zou voor het geld grote problemen in Afrika kunnen oplossen etc.. en dat met een fractie van wat deze oorlog kost.

Het is gewoon een groot corrupte bende.
 
Back
Naar boven