AndroidHealthClinic

[Golfoorlog] Al Jazeera TV - Live

Bezoekers in dit topic

Originally posted by ErEf
het gaat alleen om olie olie en nog eens olie.

Het is denk ik iets subtieler dan olie, het gaat om wereld macht en olie is een middel daar toe
 
Originally posted by Shadum


Het is denk ik iets subtieler dan olie, het gaat om wereld macht en olie is een middel daar toe

Juist, maar dat wist hij wel denk ik.. Wat heeft men dan aan wereldmacht? Waarvoor is wereldmacht een middel toe? Idd... Geld, voor een welvaartseconomie.. En waarvoor heb je dat nodig? Om gelukkig te zijn..
 
Sommige mensen en regeringsleiders zijn er van overtuigd dat het westerse democratische model de enige weg naar welvaart en geluk is. Ten einde hun geluk te delen/op te leggen aan andere landen zijn ze zelfs bereid somige landen (bv. irak) dat geluk te ontzeggen.
 
Toch vind ik het niet sporen als je je eigen volk als schild gebruikt, exucuties uitvoert etc etc etc... Pim had gelijk af en toe is het een achterlijke cultuur. (Niet iedereen) Ik zal hierdoor wel wel verschikkelijke negatieve reacties op krijgen maar zo denk ik erover. Altijd al zo gedacht.
 
Dat Sadam Husein een gevaarlijke gek is en dien ten gevolge TBS moet krijgen staat buiten kijf. Helaas dat een volk dat (waarschijnlijk) niet door hem gerepresenteerd wenst te worden nu wel de pan in wordt gehakt. Niet dat er veel keus meer is, nu we eenmaal deze weg in zijn geslagen is afbreken het stomste wat je kunt doen.
 
Originally posted by Shadum
Sommige mensen en regeringsleiders zijn er van overtuigd dat het westerse democratische model de enige weg naar welvaart en geluk is. Ten einde hun geluk te delen/op te leggen aan andere landen zijn ze zelfs bereid somige landen (bv. irak) dat geluk te ontzeggen.

Ja, je hebt gelijk.. We ontnemen de mensen hun overweldigend geluk.. Irak staat niet voor niets bekend als Aards paradijs :rolleyes:
 
Back
Naar boven