XXL Nutrition

Gomes haalt keihard uit naar PSV (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wacht jij maar.

En Makaay en v Bronckhorst zijn inderdaad een stelletje kneuzen...
Hoevaak heeft Makaay dit seizoen gescoord?

2003/04 Bayern München Duitsland Bundesliga 32 23
2004/05 Bayern München Duitsland Bundesliga 33 22
2005/06 Bayern München Duitsland Bundesliga 31 17
2006/07 Bayern München Duitsland Bundesliga 33 16

''oke''
 
:roflol:
Zonder Heitinga wordt het een zooitje.

@Hierboven ergens: v Bronckhorst en Makaay zijn natuurlijk maar een stel kneuzen. ???

V Bronckhorst is al jaren overrated en Makaay rendeert alleen als het hele systeem op counteren is ingeschakeld. Als ze zelf moeten voetballen zoals in de kuip wordt het al snel minder. Hoe denk je dat hij aan zijn bijnaam 'the phantom 'komt.

De twee die jij noemt zijn echt geen toppers........
 
weet je het al???

Ik zal het je vertellen:

speler club goals pen. wed. gem.(%)
Huntelaar Ajax 33 1 34 97
N'Kufo FC Twente 22 5 34 64
Suárez Ajax 17 0 33 51
Nelisse FC Utrecht 16 0 33 48
Marcus Berg FC Groningen 15 1 25 60
Perez Ajax, PSV 15 3 30 50
Bradley SC Heerenveen 15 0 33 45
Sulejmani SC Heerenveen 15 0 34 44
Koevermans PSV 14 0 29 48
Makaay Feyenoord 13 3 28 46

zo...

Als hij dit soort cijfers in buitenlandse grote competities gaat halen praten we verder. Voorlopig heeft hij nog niet bij een topclub gespeeld.
 
Als hij dit soort cijfers in buitenlandse grote competities gaat halen praten we verder. Voorlopig heeft hij nog niet bij een topclub gespeeld.

Niet afwijken als afleiding op jouw stelling..... Jij had het over toppers bij Feyenoord. En die hebben ze niet!
 
Niet afwijken als afleiding op jouw stelling..... Jij had het over toppers bij Feyenoord. En die hebben ze niet!

Arsenal en Barcelona halen ook zomaar elke kneus binnen als basisspeler he. Nee Gio kan er geen bal van. :rolleyes:
 
Arsenal en Barcelona halen ook zomaar elke kneus binnen als basisspeler he. Nee Gio kan er geen bal van. :rolleyes:

True.

Makaay ook niet, ook al was hij vier jaar op rij clubtopscoorder bij Bayern.
 
Arsenal en Barcelona halen ook zomaar elke kneus binnen als basisspeler he. Nee Gio kan er geen bal van. :rolleyes:

Gio is inderdaad overrated. Dat blijkt dit seizoen maar bij Feyenoord. Bij andere clubs werd dat nog verbloemd door de aanwezigheid van topvoetballers. Nu hij de leider moet zijn is het armoe troef......
 
True.

Makaay ook niet, ook al was hij vier jaar op rij clubtopscoorder bij Bayern.

Dus als je clubtopscoorder bent bij Bayern ben je een goede voetballer :roflol:

32 17 , 32 16 inderdaad super :roflol:



Hij is niet voor niets altijd 4e keus geweest bij oranje!
 
Dus als je clubtopscoorder bent bij Bayern ben je een goede voetballer :roflol:



Hij is niet voor niets altijd 4e keus geweest bij oranje!

Clubtopscorer bij Bayern kan iedereen worden idd, topscorer van Spanje is ook TE makkelijk. :rolleyes:
 
Ik snap dan ook niet waarom Makaay mee naar Peking gaat...
 
Clubtopscorer bij Bayern kan iedereen worden idd, topscorer van Spanje is ook TE makkelijk. :rolleyes:

Dus ??? Resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst Big Nose , anders mogen we Kluivert nu ook nog een topper noemen :roflol: monster kennis :roflol:


Als je het bij Feyenoord als 'topper' niet weet waar te maken dan ben je ook geen topper......
 
Eredivisie. :roflol: Wat een kansloze missie inclusief die supporters van die 18 clubs.
C'mon dude, volgens mij is de essentie van supporting je niet helemaal bekend. ;)
 
Dus ??? Resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst Big Nose , anders mogen we Kluivert nu ook nog een topper noemen :roflol: monster kennis :roflol:


Als je het bij Feyenoord als 'topper' niet weet waar te maken dan ben je ook geen topper......

Nee want als je bij Feyenoord niet slaagt slaag je nergens. Sorry (doet pijn als supporter maar goed) maar juist bij Feyenoord slagen een hoop spelers niet. Dat ligt meer aan de club dan aan de spelers. En zolang de bekende voetbalcritici deze spelers als toppers bestempelen hecht ik daar een stuk meer waarde aan dan aan jouw mening "bouwens". :rolleyes:
 
Jes dan gaat het goedkomen! Doe dan ook meteen maar zwarthoed op doel
 
Nee want als je bij Feyenoord niet slaagt slaag je nergens. Sorry (doet pijn als supporter maar goed) maar juist bij Feyenoord slagen een hoop spelers niet. Dat ligt meer aan de club dan aan de spelers. En zolang de bekende voetbalcritici deze spelers als toppers bestempelen hecht ik daar een stuk meer waarde aan dan aan jouw mening "bouwens". :rolleyes:

Okay Neusje , het valt natuurlijk ook niet op dat als hij toppers om zich heen heeft veel beter presteert dan wanneer hij de topper zou moeten zijn. Dat kan hij dus niet. Een echte topper kan de kar trekken. Iets wat Makaay en V bronckhorst zeker niet kunnen. Dat maakt hen tot subtoppers :)
 
Okay Neusje , het valt natuurlijk ook niet op dat als hij toppers om zich heen heeft veel beter presteert dan wanneer hij de topper zou moeten zijn. Dat kan hij dus niet. Een echte topper kan de kar trekken. Iets wat Makaay en V bronckhorst zeker niet kunnen. Dat maakt hen tot subtoppers :)
+1
 
C'mon dude, volgens mij is de essentie van supporting je niet helemaal bekend. ;)

Ik heb onlangs in vak 410 in 020 gezeten. Sfeervak want een maatje van me z'n weekstemming hangt af van wat die jongens presteren. Zo eentje die gedurende 90 minuten allerlei bekende gezichten gedag kan zeggen.

Dat ze niet academisch opgeleid zijn was te verwachten, maar het geschreeuw in het Nederlands van deze blanke mannen lag onder het niveau van Ali, Azraf en Youssef.

In de 92ste minuut kwam Twente op 2 - 2 en waarom er er tegen stoeltjes werd getrapt, posters van de muur werden gerukt, beuken op billboards en een arsenaal opgefokte koppen uit voort vloeiende was mij een raadsel.

Bovendien is de Eredivisie slechts 22 miljoen waard voor 18 clubs aan TV rechten. Het dubbele wordt uitgegeven aan 1 speler in de serie A.

Als je wilt meedraaien aan de Europese top, moet je per jaar 120 miljoen aan spelers kunnen kopen. En 100 miljoen voor salarissen van spelers e.d.
 
Ik heb onlangs in vak 410 in 020 gezeten. Sfeervak want een maatje van me z'n weekstemming hangt af van wat die jongens presteren. Zo eentje die gedurende 90 minuten allerlei bekende gezichten gedag kan zeggen.

Dat ze niet academisch opgeleid zijn was te verwachten, maar het geschreeuw in het Nederlands van deze blanke mannen lag onder het niveau van Ali, Azraf en Youssef.

In de 92ste minuut kwam Twente op 2 - 2 en waarom er er tegen stoeltjes werd getrapt, posters van de muur werden gerukt, beuken op billboards en een arsenaal opgefokte koppen uit voort vloeiende was mij een raadsel.

Bovendien is de Eredivisie slechts 22 miljoen waard voor 18 clubs aan TV rechten. Het dubbele wordt uitgegeven aan 1 speler in de serie A.

Als je wilt meedraaien aan de Europese top, moet je per jaar 120 miljoen aan spelers kunnen kopen. En 100 miljoen voor salarissen van spelers e.d.

I know, ik ga regelmatig naar 410 met een maatje die altijd wel seizoenkaart over heeft. Bijna allemaal 16 tot 21 jarige puisterige figuren die ik inderdaad nog nooit op enige zinnige woorden heb kunnen betrappen. Maargoed ze brengen inderdaad wel een beetje sfeer in de verder toch kille arena.

Maargoed punt is dat je niet supporters de kansloosheid van de competitie noch de club kunt aanrekenen. Zo'n successuporter-mentaliteit is namelijk per definitie kansloos.

Overigens hoef je mij niet uit te leggen welke economisch-financiële verschillen er bestaan tussen Europese landen en diens competities, maar wanneer je anno 2004 een Griekenland Europees kampioen ziet worden en een Champions League finale tussen Porto en Monaco gespeeld ziet worden, wat is er dan nog kansloos aan het Nederlandse (club)voetbal...
 
Back
Naar boven