MuscleMeat

Gomes haalt keihard uit naar PSV (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Okay Neusje , het valt natuurlijk ook niet op dat als hij toppers om zich heen heeft veel beter presteert dan wanneer hij de topper zou moeten zijn. Dat kan hij dus niet. Een echte topper kan de kar trekken. Iets wat Makaay en V bronckhorst zeker niet kunnen. Dat maakt hen tot subtoppers :)

:sad: Doe nou eens lief! :(

@Huntelaar: stfu! :D
 
Okay Neusje , het valt natuurlijk ook niet op dat als hij toppers om zich heen heeft veel beter presteert dan wanneer hij de topper zou moeten zijn. Dat kan hij dus niet. Een echte topper kan de kar trekken. Iets wat Makaay en V bronckhorst zeker niet kunnen. Dat maakt hen tot subtoppers :)

Wat een gelul. Dus indien je als speler de kar niet kunt trekken in een slecht draaiend team ben je per definitie geen topper? :roflol:

Wat Makaay betreft, die scoort niet omdat hij op een eiland staat. Zet er een spits naast die als bliksemafleider dient en hij schiet er gewoon weer minimaal 20 in. Huntelaar had in een dergelijk systeem ook niet zo vaak gescoord.
 
Wat een gelul. Dus indien je als speler de kar niet kunt trekken in een slecht draaiend team ben je per definitie geen topper? :roflol:

Wat Makaay betreft, die scoort niet omdat hij op een eiland staat. Zet er een spits naast die als bliksemafleider dient en hij schiet er gewoon weer minimaal 20 in. Huntelaar had in een dergelijk systeem ook niet zo vaak gescoord.

Van Bronckhorst is binnen gehaald als de grote leider. Iets wat hij niet waar kan maken. Bij Barca en Arsenal vond ik hem ook altijd de zwakke schakel en nu bij Feyenoord springt hij er ook niet bovenuit.

Tja Makaay staat nu veel op een eilandje maar bij Bayern was dat niet altijd veel anders hoor. Hij rendeert beter als counterspits. Makaay is top als hij tussen andere toppers staat. Als hij de topper moet zijn dan is het allemaal wat minder.
 
Van Bronckhorst is binnen gehaald als de grote leider. Iets wat hij niet waar kan maken. Bij Barca en Arsenal vond ik hem ook altijd de zwakke schakel en nu bij Feyenoord springt hij er ook niet bovenuit.

Tja Makaay staat nu veel op een eilandje maar bij Bayern was dat niet altijd veel anders hoor. Hij rendeert beter als counterspits. Makaay is top als hij tussen andere toppers staat. Als hij de topper moet zijn dan is het allemaal wat minder.

Van Bronckhorst is geen leider zoals bijv. een Cocu bij PSV dat was. Een leider kun je niet worden; dat ben je of je bent het niet. Ik heb ook nooit verwacht dat hij een dergelijke rol bij Feyenoord zou gaan vervullen. Van Bronckhorst is nuttig, niet meer dan dat. Alhoewel hij met name de laatste wedstrijden laat zien ontzettend belangrijk en de motor op het middenveld te zijn; zowel aanvallend als verdedigend erg sterk en voorop in de strijd. We zullen zien hoe hij onder Verbeek gaat renderen.

Makaay is een wereldtopper, Van Bronckhorst heeft in de wereldtop gespeeld. Daar zit een groot verschil in.
 
Van Bronckhorst is geen leider zoals bijv. een Cocu bij PSV dat was. Een leider kun je niet worden; dat ben je of je bent het niet. Ik heb ook nooit verwacht dat hij een dergelijke rol bij Feyenoord zou gaan vervullen. Van Bronckhorst is nuttig, niet meer dan dat. Alhoewel hij met name de laatste wedstrijden laat zien ontzettend belangrijk en de motor op het middenveld te zijn; zowel aanvallend als verdedigend erg sterk en voorop in de strijd. We zullen zien hoe hij onder Verbeek gaat renderen.

Makaay is een wereldtopper, Van Bronckhorst heeft in de wereldtop gespeeld. Daar zit een groot verschil in.

Makaay is geen wereldtopper. Waarom denk je dat hij het nooit tot oranje geschopt heeft? Gewoon een middelmatige voetballer die kan afronden in counters meer niet.

Het is niet voor niets dat hij maar weinig bereikt heeft in zij carriere....
 
Haha inderdaad.. Makaay = overrated.
 
Makaay is geen wereldtopper. Waarom denk je dat hij het nooit tot oranje geschopt heeft? Gewoon een middelmatige voetballer die kan afronden in counters meer niet.

Het is niet voor niets dat hij maar weinig bereikt heeft in zij carriere....

Heeft te maken met dat we in die periode veel topspitsen hadden,en nog zat hij er meestal wel bij alleen geen vaste waarde ( in z'n top jaren) seedorf heeft er ook een tijd niet bijgezeten en dat is ook geen topper? Zo kan ik ook beredeneren zeg...
Makaay is ook geen wereldtopper maar imo wel een topspits, het is alleen geen spits die een actie of rush maakt oid.. maar als afmaker 1 van de betere. Denk je om maar een voorbeeld te noemen dat huntelaar er veel meer bij feyenoord had ingeschopt? Zal niet veel schelen denk ik..huntelaar staat nou ook niet echt bekend dat hij zn eigen kansen creeert.
 
Heeft te maken met dat we in die periode veel topspitsen hadden,en nog zat hij er meestal wel bij alleen geen vaste waarde ( in z'n top jaren) seedorf heeft er ook een tijd niet bijgezeten en dat is ook geen topper? Zo kan ik ook beredeneren zeg...
Makaay is ook geen wereldtopper maar imo wel een topspits, het is alleen geen spits die een actie of rush maakt oid.. maar als afmaker 1 van de betere. Denk je om maar een voorbeeld te noemen dat huntelaar er veel meer bij feyenoord had ingeschopt? Zal niet veel schelen denk ik..huntelaar staat nou ook niet echt bekend dat hij zn eigen kansen creeert.

Wat lul je nou over Huntelaar dat is ook geen topper. Makaay is gewoon middenmoot , waarom kunnen mensen dat nu niet gewoon toegeven?????
 
Wat lul je nou over Huntelaar dat is ook geen topper. Makaay is gewoon middenmoot , waarom kunnen mensen dat nu niet gewoon toegeven?????

Ja idd, daarom speelde hij bij Deportivo en Bayern Munchen en schoot er toch heel wat in.

Hoeveel beslissende doelpunten heeft Huntelaar gemaakt?
Dus gelijkmaker, openingstreffer of de voorsprong zettende?

Iedereen kan 3-0, 4-0, 5-0 erin tikken.
WOEI 3 keer gescoord, who cares:D
Die 1-0 en 2-0 zijn veel belangrijker imo!
 
Ja idd, daarom speelde hij bij Deportivo en Bayern Munchen en schoot er toch heel wat in.

Hoeveel beslissende doelpunten heeft Huntelaar gemaakt?
Dus gelijkmaker, openingstreffer of de voorsprong zettende?

Iedereen kan 3-0, 4-0, 5-0 erin tikken.
WOEI 3 keer gescoord, who cares:D
Die 1-0 en 2-0 zijn veel belangrijker imo!

Makaay bewijst zijn waarde dit jaar :rolleyes: Ik heb het niet eens over Huntelaar vetzak.....


Makaay mocht weg voor een schijntje bij Bayern vraag je maar eens af waarom.....
 
Zal het ff voor je opzoeken;)

1e 1-8 (de 1e en dan de 6e, 7e en 8e)
2e 2-2 (maakt de 2-2)
3e 0-1 (maakt het doelpunt)
4e 2-3 (maakt de 0-1)
5e 6-1 (maakt de 6e)
6e 2-2 (maakt de 1-1)
7e 0-1 (maakt het doelpunt)
8e 4-2 (maakt de 1-0)
9e 4-1 (maakt de 4e)
10e 1-3 (maakt het enige ajax doelpunt)
11e 2-2 (maakt de 1-0)
12e 2-2 (maakt de 2-1)
13e 6-1 (maakt de 3e en 6e)
14e 1-1 (maakt de 1-1)
15e 2-0 (maakt de 1e)
16e 3-0 (maakt de 2e en 3e)
17e 2-1 (maakt de 1-1, verliezen uiteindelijk wel)
18e 6-2 (maakt 2-0)
19e 2-3 (maakt het 1e ajax doelpunt)
20e 4-0 (maakt het 1e en 2e doelpunt)
21e 4-1 (maakt de 1-1)
22e 2-4 (maakt de 1-3 en 1-4)
23e 4-1 (maakt de 1-0, 2-0 en 3-1)
24e 5-1 (maakt de 3-0)

Dus een aantal nuttige doelpunten, maar ook een antal bull shit doelpunten.
 
Omdat iedereen Huntelaar zo geweldig vind;)
 
Makaay bewijst zijn waarde dit jaar :rolleyes: Ik heb het niet eens over Huntelaar vetzak.....


Makaay mocht weg voor een schijntje bij Bayern vraag je maar eens af waarom.....

Huntelaar is eerder mager dan een vetzak:D
En ik praat liever niet met dwergjes:D
 
Ik vind Huntelaar niet geweldig :) Maar Makaay is gewwon sneu Tov Huntelaar....


Huntelaar >>>> Makaay

Laat Huntelaar eerst maar eens de carriere krijgen die Makaay al heeft gehad;)
En ook nog een keer de centen, dan praten we er nog een keer over:D
 
Makaay is geen wereldtopper. Waarom denk je dat hij het nooit tot oranje geschopt heeft? Gewoon een middelmatige voetballer die kan afronden in counters meer niet.

Het is niet voor niets dat hij maar weinig bereikt heeft in zij carriere....


Wat maak jij jezelf belachelijk hier zeg.

Makaay: Met de Spaanse club Deportivo La Coruña werd hij Spaans landskampioen. Ook werd hij met 29 competitiegoals in 2002/2003 Europees topscorer in dienst van deze ploeg. Zijn laatste doelpunt in Spaanse dienst, de 1-1 in het kampioensduel tegen Espanyol op 21-06-2003, was tevens zijn 100e goal in de Primera Division. Twee maanden later, in september 2003, verruilde Makaay Deportivo la Coruña voor FC Bayern München. Met de transfer was €19 miljoen gemoeid.

Verder voegen we hier 2 duitse landstitels 1 duitse beker en een 1 spaanse beker aan toe. In duitse dienst scoorde hij in 129 maar liefst 78x

Hij speelde 43 interlands waarin hij 6x doel trof. Het merendendeel van deze interlands viel hij in en speelde hij vanaf de flank. Verder had hij altijd concurrentie van wereldtoppers als Kluivert en Van Nistelrooy. Ook was duidelijk dat makaay niet op zijn best is in een 4-3-3 systeem dat in zijn tijd standaard gehanteerd werd in het Nederlands elftal.
 
Laatst bewerkt:
Makaay is een goede spits.

Huntelaar moet lekker naar het buitenland gaan en daar op z'n smoel gaan.

Gomes moet blijven. Reker moet pleite.

Kan niet wachten tot de 6+5 regel :) Dan gaan subtoppers als Babel en Kuijt minder snel weg en wordt het Nederlands voetbal weer wat gelift! En misschien dat er ook wat spelers terugkomen zodra ze door deze regeling op de bank komen bij hun buitenlandse club.
 
Wat lul je nou over Huntelaar dat is ook geen topper. Makaay is gewoon middenmoot , waarom kunnen mensen dat nu niet gewoon toegeven?????

Omdat het klinkklare onzin is. Die doelpunten in de Champions League tegen Ajax zitten je nog wel dwars he. ;)
 
[/COLOR]

Wat maak jij jezelf belachelijk hier zeg.



Hij speelde 43 interlands waarin hij 6x doel trof. Het merendendeel van deze interlands viel hij in en speelde hij vanaf de flank. Verder had hij altijd concurrentie van wereldtoppers als Kluivert en Van Nistelrooy. Ook was duidelijk dat makaay niet op zijn best is in een 4-3-3 systeem dat in zijn tijd standaard gehanteerd werd in het Nederlands elftal.


Hij viel in ja :) Hij was geen basisspeler. Niemand zal zich Makaay's carriere bij oranje nog herinneren want het stelde niet veel voor. 43 interlands 6 doelpunten is nou niet echt super voor een topper....

Ik zeg verder niet dat Makaay nooit top geweest is. Het is net als Huntelaar een afmaker. Niet iemand die de rest van een elftal beter laat spelen. Ik ben trouwens ook geen Huntelaar fan :)
 
En dan is die Makaay ook nog aanvoerder in Peking....
 
Back
Naar boven