MuscleMeat

Goochelaars ontmaskerd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij is gewoon een ugly ass mofo dat ziich niet durft tonen en daarom fotos van een ander gebruikt
 
Heb ik nog wat gemist, of is het 33 pagina's speculeren?
 
Heb ik nog wat gemist, of is het 33 pagina's speculeren?

inderdaad jambek...de discussie is alleen nu of hij een AAS dealer is en in welke mate.
 
mij doet het caren vandaar dat ik het aangeef Call Of Duty

Internet is serious business? Ga jij nu maar weer gewoon aan het werk voor de camera's, "Handyman"! :D
 
Wat een nutteloos topic... doe er een slotje op.

En maar een beetje liggen goken over wie hier allemaal een dealer is. Is lekker slim. Straks heb je geeen DBB meer.

En boeiend dat Sava een faker is of meschien niet. hij kwam te minsten met meer nuttige info dan 90% van die ventjes die hier 33 paginas van maken
 
Laatst bewerkt:
Internet is serious business? Ga jij nu maar weer gewoon aan het werk voor de camera's, "Handyman"! :D

hartstikke serieuze business en dat weet je COD, en handyman dat wordt je niet zomaar ;)
 
Wat een nutteloos topic... doe er een slotje op.

En maar een beetje liggen goken over wie hier allemaal een dealer is. Is lekker slim. Straks heb je geeen DBB meer.

En boeiend dat Cava een faker is of meschien niet. hij kwam te minsten met meer nuttige info dan 90% van die ventjes die hier 33 paginas van maken

Cava is lekker...
 
Wat een nutteloos topic... doe er een slotje op.

En maar een beetje liggen goken over wie hier allemaal een dealer is. Is lekker slim. Straks heb je geeen DBB meer.

En boeiend dat Cava een faker is of meschien niet. hij kwam te minsten met meer nuttige info dan 90% van die ventjes die hier 33 paginas van maken

Wie is cava dan?
 
Wat een nutteloos topic... doe er een slotje op.

En maar een beetje liggen goken over wie hier allemaal een dealer is. Is lekker slim. Straks heb je geeen DBB meer.

En boeiend dat Cava een faker is of meschien niet. hij kwam te minsten met meer nuttige info dan 90% van die ventjes die hier 33 paginas van maken

OMG die "ventjes" maken potverdomme elke dag weer dbb, elke dag weer!!!! OMG OMG

ps
OMG je hebt nog maar 1 karmapunt bemoei je er aub niet mee OMG OMG!!!!!!!
 
gehehe, vind het toch wel netjes dat zo iemand het zo lang vol kan houden :D
 
OMG die "ventjes" maken potverdomme elke dag weer dbb, elke dag weer!!!! OMG OMG

ps
OMG je hebt nog maar 1 karmapunt bemoei je er aub niet mee OMG OMG!!!!!!!


OMG is dat je stop woordje??

Pff waar heb ik Karma voor nodig??
 
wacht met smart op EricR de grote slotjesman
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven