MuscleMeat

Goochelaars ontmaskerd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er kan maar 1 reden zijn waarom hij gefaked zou hebben: Hij is een dealer en hij wil niet gepakt worden, dat is ook gelijk de reden dat verschillende AS sectie mensen hem hier verdedigen. En als je nagaat: Je gaat toch geen complete identiteit opzetten alleen om wat te spammen en te doen alsof je veel weet? Het veel weten van AS zorgt er voor hem op die manier voor om meer te verkopen, mensen vertrouwen op zijn advies.
Hij probeerde op deze manier gewoon zijn handeltje te runnen.
Hij heeft ook niet voor niets een elite account, voor een donatie van 40 euro aan het forum zullen er vast wel wat mensen hun mond houden over eventueel verhandelen van AS, het hier toegeven zou alleen voor een slechte reputatie zorgen van het forum onder de leden.
Is inderdaad waarschijnlijk
 
Geen slotje! Dit is gvd 1 van de populairste treads van de laatste maanden. Stop nu eens met huilen mannen en reageer gewoon verder.
 
Geen slotje! Dit is gvd 1 van de populairste treads van de laatste maanden. Stop nu eens met huilen mannen en reageer gewoon verder.

reactie
 
Geen slotje! Dit is gvd 1 van de populairste treads van de laatste maanden. Stop nu eens met huilen mannen en reageer gewoon verder.

Maar we komen niet echt verder... :(
 
Ik ben sniperx but who cares?!
 
Dan doe ik het wel. Mocht Sava zich nog willen melden met uitleg dan hoor ik het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven