Fitness Seller

Good Cycles only. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als ik 300 gr rijst kook wordt t echt na koken geen 1200 gram maar ca 700-750 gram... anders heb je rijstpap...
Dus hangt er ook vanaf hoe lang je t kookt en welk type rijst. Witte rijst neemt ook meer water op dan zilvervlies of wilde rijst bijvoorbeeld.

Dit staat vaak op verpakkingen (iig alle verpakkingen van Lassie):

1 portie (75g onbereid) is ca.
200 g bereid en bevat 269 kcal. Dit is 13% van de Referentie-inname van een gemiddelde volwassene (8400 kJ/2000 kcal).
 
1 zakje (125gram ongekookt) rijst geeft mij zo'n 440calorieen (100carb en paar gram eiwit). Na dat het gekookt is heb ik zo'n 250-275gram rijst. Was overigens niet aanvallend bedoeld ofzo. Zat al te twijfelen of ik steeds fout telde:o
 
Er klopt trouwens echt geen fuck van jouw berekeningen.

Ik weeg mijn rijst altijd eerst ongekookt (300gr) en daarna nog eens gekookt (dan is het 1200gr) zodat ik het precies door 3 kan delen voor het aantal meals dat ik eet. Afijn...

Dan is 100gr ongekookt dus ongeveer 400gr gekookt. 500gr gekookt is dus ongeveer 125gr ongekookt.

Bijna elke rijstsoort heeft 75gr carbs per 100, dus 125gr bevat dan bijna 95gr carbs.
95x4=380 kcal. Jouw portie rijst bevat dus ongeveer 380kcal en niet 465. Nou is dat misschien niet zo een groot verschil, maar als je alle meals zo fucked up aan het tracken bent kom je uit op totaal andere dagtotalen.

Veel succes met je cycle als je niet eens calorieën kan tellen.
Z’n fysiek op 21 jarige leeftijd spreekt voor zich. Denk dat hij het prima redt :)
 
Haha 5 pagina's in en al discussies. Ik volg. Ik snap overigens ook niet waarom je je rijst gekookt zou wegen maar goed, ieder z'n ding.
 
Omdat zijn moeder een pak rijst kookt waar hij zijn portie uithaalt.
 
Wel eens fijn zo'n topic. Werd vroeger altijd direct gebashed (sommige wel terecht:roflol:). Doorbreekt de sleur van de typische kuurlogs :)
 
Wel eens fijn zo'n topic. Werd vroeger altijd direct gebashed (sommige wel terecht:roflol:). Doorbreekt de sleur van de typische kuurlogs :)
Ik denk dat iedereen gewoon heeft opgegeven om aan te geven dat het op zijn leeftijd onverstandig is om zo hard te blasten, ook toendertijd zulke uitgebreide kuren zetten terwijl hij het fysiek nog niet had.
Interessant is het zeker wel, in ieder geval.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt zeggen wat je wil maar hij is wel gewoon eerlijk/open over zijn gebruik, waar ik zeker respect voor heb
Denk ook niet dat mensen hier 'geen respect' voor hem hebben.
De AAS gebruikers op dit forum zijn over het algemeen verstandig over het gebruik.
Denken lange termijn, (lichamelijke) gezondheid, toekomst en pakken niet meer dan nodig is.
Dreamy heeft meer de full yolo aanpak, dat is wel interessant om te volgen.
 
Update, ik wacht nogsteeds op mijn gear en die bezorger heeft wat vertraging opgelopen. Maar zodra ik het heb ben ik ON
 
Gewoon een corrigerende tik verkopen aan die bezorger.
 
Of het is onderschept :eek:
Nee, die klojo had mijn slin gebracht, zei die vervolgens “mijn busje is vol je krijgt straks nog 2 pakketten van mij” is het al een dag verder. Ik wacht nog op mijn beats van 250€ en mijn orals/vials
 
Potver, hoe ga ik dat nou doen met de kant-en-klare rijst van Musclemeat ???

LOL @ f#cking gerommel in de marge. :roflol:
Neem de helft van de gekookte rijst en je zal aardig in de buurt komen.
Alsof je alles tot op de kcal nauwkeurig kan uitrekenen, het is echt geen exacte rocketscience.

Good luck dreamy1 :thumb:
 
Back
Naar boven