AndroidHealthClinic

Good Cycles only. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mijn schouder/nek verdwijnt zowat. Wil misschien iets minder juist schouders gaan trainen, ik neem aan dat je wel je lantus 2x12 uur zet en precies de juiste tijdstip ? 06:00 18:00 bijvoorbeeld
Nee sochtends op lege maag. Zie nie echt een reden om het 2x te doen
 
voor zover ik het weet moet je juist goed timen anders is de kans op diabetes groot omdat je hem als ware waakt en ontwaakt.

weet niet of dit ook werkelijk zo is, is mij ooit verteld
 
Ik gebruikte mijn bloedsuikermeter alleen eerste week daarna leerde ik beter mee omgaan

Als het om snelwerkende gaat is De timing Echt belangrijk
 
Jullie zijn beiden erg goed geïnformeerd dat is wel te merken

kom je ons ook even joinen? je mag wel 100+ wegen maar 10kg daarvan is haar
 
Ik bedoelde van AAS kan je niet in coma raken en wel van insuline. Jeetje, als jullie wel maar voorzichtig zijn. Je kan ook gewoon niet meer wakker worden uit die coma.

Zolang je genoeg carbs neemt stelt insuline niet zoveel voor.
 
Kan je ipv insuline nemen niet wat gummiberen eten? Dan maak je zelf je insuline aan.
 
Kan je ipv insuline nemen niet wat gummiberen eten? Dan maak je zelf je insuline aan.

Gummy bears zijn gewoon dextrose. Dus je gaat niet je insuline zo verhogen zoals je dat dan er met externe inbreng
 
Gummy bears zijn gewoon dextrose. Dus je gaat niet je insuline zo verhogen zoals je dat dan er met externe inbreng
Hoeveel gram suiker staat gelijk aan bv 10iu insuline?
 
Kan je ipv insuline nemen niet wat gummiberen eten? Dan maak je zelf je insuline aan.

lol insuline is als ware een sleutel die de kern opengooit waardoor alles veel beter opgenomen word en daar heb je zeker een behoefte aan na je training.
 
lol insuline is als ware een sleutel die de kern opengooit waardoor alles veel beter opgenomen word en daar heb je zeker een behoefte aan na je training.
Ja idd. Alleen de normale maaltijd heb ik niet genoeg aan na training. Als ik dan wat zoete meuk naar binnen kiep is het goed.
 
Progress

Off-season shape
 

Bijlagen

  • 411B7282-26D4-4060-BA58-05A40D5691C0.jpeg
    411B7282-26D4-4060-BA58-05A40D5691C0.jpeg
    60 KB · Weergaven: 229
niet slecht alleen je borsten mogen wat ronder of zie ik het verkeerd?
 
Back
Naar boven